28 Eylül 2010 Salı

Re: Şok ses kaydı!


Allah razı olsun Oğuzhan Bey,
ben de ne bulsak, ne uydursak diye düşünüp duruyordum.
En güzellerini gene siz bulmuşsunuz, önümüze getirmişsiniz.
Artık bu kadar gerekçeden sonra başkasına da gerek kalmamış.
Bizi de büyük bir zahmetten kurtarmışsınız...

Bana da altına imza atmak düştü....
Teşekkürler...




On 27.09.2010 21:57, oguzhan ilbay wrote:
Bugün de Sabri Yirmibeşoğlu "Kıbrıs'ta cami bile yaktık" diye ağzından kaçırıvermişti. Ben de linkini verdim.
Ekşi sözlükten bir yazar bu tür ardı arkasına gelen haberler karşısında "ulusalcı arkadaşlara" yardımcı olmak istemiş. Benim de hoşuma gitti. Paylaşıyorum :

1- Ordu koskoca bir yapı, içinde böyle çürükler çıkabilir.

2- Söz konusu yavru vatan ise gerisi teferruattır.

3- Koskoca ordunun koskoca tarihinde böyle bir hata yapılmış diye her olayda da yapıldı anlamına gelmez.

4- Vatan hainleri mal bulmuş mağribi gibi saldırmışlar ama işin aslı öyle değil.

5- Yaşı ilerlemiş, ne dediğini bilmeyen birinin açıklaması

6- Her ordu bunu yapıyor.

7- Hoş olmasada böyle taktikler dünyanın her yerinde uygulanıyor.
 
Bu yazar arkadaşa teşekkür ederim. Ulusalcı arkadaşların da daha başka ne tür mazeretler üreteceklerini merakla beklemekteyim.

 

--- On Mon, 9/27/10, Erol Gülyurt <egulyurt@yahoo.com> wrote:


--  -~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~ Gırgır geçmeye başladığın anda patron kapıda görünür.   Murphy Kanunları  oO-------------------------------------------------------------------Oo  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder