23 Kasım 2013 Cumartesi

10-Abbas Gökçe yazmış....



B i r K a b a d a y ı


Benim kral, padişah, imparator ve hakan;

Bütün güçler elimde; var mı bana yan bakan!..

Demokrasi, hak, hukuk bilmez benim seçmenim;

Kömür, bulgur, makarna verdim mi oylar benim


Lâiklikmiş, devrimmiş bunları etmem tasa;

Anayasa da neymiş, sözüm ana ve yasa!..

Açılım, saçılım o benim büyük eserim;

Hak, hukuk, demokrasi hepsi de benim derim!..


Bu da kimdir?..diyerek düşmeyiniz telâşa;

Adım, sanım besbelli, mekânım Kasımpaşa!..

Mücadele yolunda; hem mızrağım, hem kalkan;

Bütün güçler benimdir; var mı bana yan bakan!..

Abbas GÖKÇE


İ h t a r


İlân ettin cihana giyimini, urbanı;

Olmayacak devrimler bu gidişin kurbanı,

Atatürk'ü silmeğe asla gücünüz yetmez;

Meclise de soksanız şimdi artık turbanı.


Abbas GÖKÇE


Hariciye Nazırı


Osmanlıya benzettik vekil, paşa, veziri,

Ne varsa hep bitirdik; satıp mevut, hazırı;

Dışişleri ne demek, böyle Bakan olur mu?

Davutoğlu Ahmet Bey Hariciye Nazırı!..


İş başına gelince; güya yatmış pusuya;

Düşman etti bizleri, bütün konu komşuya.

Düşmanlar şöyle dursun o muazzam felsefe

"Stratejik Derinlik" düştü derin kuyuya!...

Abbas GÖKÇE


Sadrazamın Himayesi

Müfettişken koruyup, sonra beni aklayan;

Valiye sevgim büyük; ona kötü dedirtmem!..

Nice, nice sırrımı gizli tutup, saklayan;

Kişi "gavat" dese de asla onu yedirtmem!..

Abbas GÖKÇE



" U L A N "

O kızınca herkese birdenbire "ulan!." der;

Gerçekleri gizleyip program der, plân der

Açılım ve saçılım söz konusu olunca;

Utanmadan millete türlü, türlü yalan der!..

Abbas GÖKÇE


a45UyF587661-201307301451-10

  ^^^^^ - vvvvv

 

zaryop:jaro
Bazen oyle yorar ki ask insani, biktirir hayattan..
Ve kapayinca gozlerini birdaha acmak istemez insan.

Cemal SUREYYA
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder