29 Kasım 2013 Cuma

10-Mustafa Mutlu: İşte, ‘yalanlamayı’ yalanlayan fotoğraflar!


Mustafa Mutlu: İşte, 'yalanlamayı' yalanlayan fotoğraflar!

29 Kasım 2013

Önceki günkü yazımın başlığı, "Başbakan Bu Yazıyı Okursa Çıldıracak"tı.
Konuyu biliyorsunuz:

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Şahin, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanlığı'nın en güçlü adayı…
Bu yüzden son günlerde sık sık Gaziantep'e gidiyor ve seçim çalışması yapıyor.

Geride bıraktığımız hafta sonu oynanan Gaziantepspor-Sanica Boru Elazığspor karşılaşmasını protokol tribününde izledi.

Ancak Gaziantep, maçtan sonra yerel medyanın gündeme getirdiği bomba bir haberle sarsıldı:

Habere göre Fatma Şahin, ilk yarının ardından hızını alamamış, soyunma odasına dalmış ve futbolculara 500 bin lira galibiyet primi vereceğini söylemişti.

***

Bana bu haberi, yerel medyayı izleyen Gaziantepli bir okurum iletti.

Hemen Gaziantep gazetelerinin internet sitesine girdim ve bu konunun neredeyse tüm gazetelerde genişçe yer aldığını gördüm.

Kaynak olarak da Pusula gazetesinin haberini kullanmayı tercih ettim; bunu da yazımda açıkça, hem de iki kez belirttim.

***

Peki; sonra ne oldu?

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'ndan bir açıklama yapıldı; benim yazım yalanlandı.

Açıklamada aynen şöyle denildi:

"Sayın Bakan, maç arasında bekleme salonuna geçmiştir.
Ne iddia edildiği gibi soyunma odasına girmiş ne de futbolcular ile bir araya gelerek 500 bin liralık prim sözü vermiştir.
Bu iddia çirkin, asılsız ve gerçek dışı olduğu kadar aynı zamanda da ahlak sınırlarını aşmıştır"

***

Haberi yazanlar, Gaziantep'teki yerel medya kuruluşları!

Gelin görün ki yalanlanan, bu haberleri okuyup sadece soru soran ben oldum!

Yalanlanmakla kalmadım; bir de "ahlaksız" ilan edildim!

Üstelik yorumumu yaparken, haberi aldığım kaynağı açıkça gösterdiğim halde…

***

Dün Bakan Şahin'in yanındaki korumalarıyla birlikte "soyunma odası"na girdiğini kanıtlayan iki fotoğraf ulaştı elime…

Futbolla ilgilenenler bilir; "Soyunma Odası", sadece futbolcuların formalarını giyip duşlarını aldıkları alanla sınırlı değildir.

Yeşil sahaya ulaşan koridorları ve diğer alanları da kapsar.

Futbol Federasyonu'nun yönetmeliklerine göre de görev ve unvanları ne olursa olsun bu alanlara "görevliler" dışında kimse giremez.

***

Şimdi bu fotoğraflara bakın:

Bakan Hanım ve korumaları nerede?

Görevlilerin dışında kimsenin giremeyeceği özel bir alanda…

Kendilerini karşılayan ise Gaziantepspor'un çiçeği burnunda Teknik Direktörü Sergen Yalçın…
Bakan Hanım tribünden iniyor, yeşil sahadan ve asla olmaması gereken o koridorlardan geçip, girmemesi gereken alana giriyor…

Sonra da Gaziantep'teki 10′a yakın yerel gazetenin haberini ve bu haberler üzerinden yorum yaptığım için beni yalanlıyor.

Yalanlamakla da kalmayıp, ahlak dışı davranmakla suçluyor!

***

Ayrıca…
Ben ilk yazımda atlamışım ama konu, yine Gaziantep yerel medyasındaki haberlere göre, maçın gözlemcisi tarafından rapor edildi!

Eğer bu rapor, siyasi baskıyla "buharlaştırılmazsa", Futbol Federasyonu'un, Bakan Şahin'i ve yanındaki milletvekillerini izinsiz bir şekilde soyunma odası alanına soktuğu için Gaziantepspor'a ceza vermesi gerekiyor.

***

Kısacası ben, işimin gereğini yaptım ve üç gün boyunca yalanlanmayan ve bir kentte şok etkisi yaratan bir haberi okuyup, sorulması gereken soruları sordum.

Eğer bu suçsa…
Korkun hanımlar, beyler!

Bu "suç"u işlemeye devam edeceğim!

Peki; Sayın Bakan, siz ne yapacaksınız?

Sizce, Bakanlığınızın yalanlamasında vurgulanan "ahlak dışılığı" bu durumda kim yapmış oluyor?

Ve son soru:

Yalanlamanızın yalan olduğunu kanıtlayan bu fotoğraflardan sonra istifa edecek misiniz?

"GİRDİ!"

Sanica Boru Elazığspor Başkanı Selçuk Öztürk bir açıklama yaptı ve Bakan Fatma Şahin'in Gaziantep'teki maçta soyunma odasına girdiğini doğruladı.
Öztürk aynen şunları söyledi:

"Gaziantepspor'u ilk 45 dakika boğduk değil mi arkadaşım?
Bitirdik Gaziantepspor'u…
Maçın 10′uncu dakikası…
Sayın Bakan Fatma Hanım geldi…
Danışmanlarıyla, milletvekilleriyle devre arasında soyunma odasına girdi.
500 bin lira prim vaat etti.
Gaziantepspor dirildi.
Biz o ara başladık geri düşmeye, onlar dirildi"

***

Tahmin edebileceğiniz gibi Bakan Şahin, dün yeni bir açıklama yaparak Selçuk Öztürk'ü de yalanladı!

GÜNÜN SORUSU

Sorum, Gaziantepspor-Sanica Boru Elazığspor maçının devre arasında soyunma odasına girdiğini, onlarca tanığa karşın inkar eden ve beni yalancılıkla, ahlak dışı davranmakla suçlayan Bakan Fatma Şahin'e:

Bugün, soyunma odasına girerken çekilen fotoğraflarınızı yayınladım…
Orada yaptığınız konuşmanın tam metnini de okumak ister misiniz?

Merhaba Ulusal Kanal…

Aslanlar gibi habercilik yapmaya çalışan Ulusal Kanal'a yönelen baskılar son günlerde o denli arttı ki destek vermemenin gazeteciliğe ihanet olacağını hissettim.

O yüzden sekiz yıl aradan sonra bu gece ekranlara dönüyorum.

Bundan böyle her Cuma akşamı 22:00-24:00 saatleri arasında "Kral Çıplak" ile karşınızda olacağım.
Kanalın önemli yüzlerinden Can Karadut haftanın önemli gelişmelerini aktaracak ben de yorumlamaya çalışacağım.

Yıllardır "kral çıplak" diye haykırmaktan yorulmayan tüm dostları ekranlarının başına davet ediyorum.

Günün İsyanı!

İsyanım, ülkeyi padişahlık sanıp kanun-kural tanımadan her şeyi yapan, ancak sonra da bunu yazan gazetecileri yalancılıkla ve ahlaksızlıkla suçlayan siyasetçilere:

Artık kabak tadı verdiğinizin farkında mısınız?

AYDINLIK


a45UyF587661-201307301451-10

  ^^^^^ - vvvvv

 

zaryop:jaro
Buyuk olaylar kolay unutulsa bile, sevdiginle gecen kucuk anlar unutulmazmis.

Anlamli sozler
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder