17 Mart 2014 Pazartesi

BİR TÜRLÜ SIFIRLAYAMAMIŞLAR...

Komik olan açlıktan nefesi kokan fukaranın bu hırsızların peşinde gezmesi.
Canla, başla bu insanları desteklemesi, savunması.
Ömründe 100 bin TL.Yi bir arada görmemiş insanlar trilyonlardan konuşuyor.
Bu da bir manevi mastürbasyon herhalde.

Eskiden solcuydum, şimdi de vaz geçemiyorum, bir tür bağımlılık.
Ancak, giderek soğuyorum.
Çünkü ben ülkenin tuzu kuru %10'luk kesimi içindeyim ve fukara için karnım ağrıyor, solculuk yapıyorum.
Ve benim uğrunda gırtlak patlattığım, heyecan yaşadığım insanlar ise sağcı.
Adam bırakın yapsınlar, bırakın geçsinler diyor, sermaye diyor, holginglerin, küresel zenginlerin laflarını konuşuyor.

İşte bu gerçekten komik.
Ben aslında sağcı olmalıydım, fukara da solcu.
Benim ters tarafta durmamın izahı kolay, benimkisi bir tür fikirsel bağımlılık, kurtulamıyorum.
Fukaralık zamanlarından kalma bir kötü alışkanlık işte.
Fukaranın durumunun izahı daha kötü.
Benim düşünceme göre fukaranın ters tarafta durmasının tek izahı beyninin, muhakeme ve idrakinin din olgusuyla uyuşturulmuş olmasıdır.
İşte o yüzden günümüz Türkiye siyasetin din, iman, namaz, cemaat, imam lakırdıları herşeyin ortasında duruyor.

Tarihteki Müslüman krallar, emirler, şeyhler de aynısını yapmış.
Politikacılar, emirler, liderler halkı peşinde, bir sürü olarak tutmak için kullanmış.
Aslında Hristiyan güç sahipleri de aynı şekilde DİNİ BİR SUİSTİMAL SİSTEMİ OLARAK kullanmış.
Şimdikiler de....

GÖRÜLEN O Kİ, DİN KESİNLİKLE ZARARLI BİR ŞEY,
HEM TOPLUMSAL İDRAK VE MUHAKEMEYİ BOZUYOR,

HEM DE, DİN HEMEN HER ZAMAN AHLAKSIZLIKLARIN AHLAKİ GEREKÇESİ OLUYOR.
Demek ki, insanlığın bir an önce bu kötü alışkanlıktan kurtulması lazım.
BENİM EN ÇOK ÖNEMSEDİĞİM ŞEY İSE DİNİN GERÇEKÜSTÜ OLMASI, HATTA ZAMAN ZAMAN GERÇEKLE ZITLIK İÇİNDE OLMASI.
Bir masallar zincirinin insanlığın başına bu kadar büyük bela olması gerçekten inanılmaz bir durum.

Oraj POYRAZ



a45UyF587661-201307301451-{{SN}}

  ^^^^^ - vvvvv

 

zaryop:jaro
Kimsenin zenginligi seni degerlendirmez.

Anonim
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder