23 Mayıs 2015 Cumartesi

Karikatürler....





--

Nihayet gunesin battigi yere vardigi zaman, gunesi, kara bir balcikta batiyor buldu. (...)

Kehf-86

Anlattigina gore kendisine bir adam gelip:
Ben ressamim, su resimleri yaptim.
Bana bu hususta fetva ver!
dedi.
Ibnu Abbas adama:
Bana yaklas!
emretti, adam yaklasinca:
Bana daha da yaklas!
dedi.
Adam yaklasti, Ibnu Abbas elini basinin uzerine koydu ve:
Ben Resulullah sav i dinledim.
Soyle diyordu:
Butun tasvirciler atestedir.
Allah ressamin yaptigi her bir resim icin bir nefis koyar ve bu ona cehennemde azab verir.
Ibnu Abbas devamla adama dedi ki:
Illa da resim yapacaksan agac yap, cani olmayan seyin resmini yap.

Kutubu Sitte 2167

Iki Mustafa Kemal vardir; biri ben, et ve kemik, gecici Mustafa Kemal...
Ikinci Mustafa Kemal, onu ben kelimesiyle ifade edemem; o, ben degil bizdir!
O memleketin her kosesinde yeni fikir, yeni hayat ve buyuk ulku icin ugrasan aydin ve savasci bir topluluktur.
Ben onlarin ruyasini temsil ediyorum.
Benim tesebbuslerim, onlarin ozlemini cektikleri seyleri tatmin icindir.
O Mustafa Kemal sizsiniz, hepinizsiniz.
Gecici olmayan, yasamasi ve basarili olmasi gereken Mustafa Kemal odur.

Mustafa Kemal ATATURK


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder