31 Mayıs 2016 Salı

'Tayt giyen öğrencilere şehvet duyuyorum' diyen din öğretmenine tutuksuz yargılama!

Adamın birisi, velev ki, bu adam bir öğretmen olsun tayt giyen öğrencilere bakınca şehvet duyuyorum demişse bu bir suç oluşturur mu?
Bana göre bu bir suç oluşturmaz. Kuvvetle muhtemel mahkeme de aynı kanaate varacak ve bu adamı beraat ettirecektir.
Peki neden yalandan yargılıyormuş gibi yapıyorlar?
Toplumun gazını almak için diyorum ben.

Peki bu adami için doğru yaptırım nedir?
Bu adam öğretmen olamaz kardeşim.
Yukarıdaki cümleyi kuran kişi bir suçlu değildir ama bir öğretmen olacak evsafda da değildir.
Yapılacak şey, bunu meslekten atmaktır.
Bundan bakkal, manav, belki başka bir alanda memur olur.
Ama bundan öğretmen olmaz.

Yalandan yargılıyormuş gibi yapmanın anlamı yok.
Yapılacak şey, tıpkı diğer memurlara yapıldığı gibi idari tedbir uygulayarak öğretmenliğine son vermektir.
Nasıl ki, basit beyanları nedeniyle anlı şanlı profesörleri, devlet memurlarını işten atabiliyorsunuz, bunu da aynı mekanizmayla atacaksınız.
İşte bu kadar basit.

Saygılar.

Oraj POYRAZ  L2fSIJNoA0xfSNxA  


'Tayt giyen öğrencilere şehvet duyuyorum' diyen din öğretmenine tutuksuz yargılama!

31.05.2016 14:51

Beykoz Prof. Dr. İbrahim Canan Anadolu Lisesi'nde görevli bulunan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Emin Şahin hakında, dersine girdiği bir sınıfta, "Ben tayt-pantolon giyen kızların bacak arasına bakınca şehvet duyuyorum" dediği için dava açılmıştı.

Bugün duruşması gerçekleştirilen davada, sanık hakkında tutuksuz yargılama kararı verilirken, dava 15 Kasım 2016 tarihine ertelendi.

Öte yandan söz konusu okulda halen görevini sürdüren Din öğretmeni, başka bir okula tayin edildi.

Duruşmanın ardından adliye önünde basın açıklaması gerçekleştiren Eğitim-Sen üyeleri, sanık hakkında tutuklu yargılama taleplerinin olduğunu ancak bu talebin kabul edilmediğini açıkladılar.

http://www.birgun.net/haber-detay/tayt-giyen-ogrencilere-sehvet-duyuyorum-diyen-din-ogretmenine-tutuksuz-yargilama-114121.html 
a45UyF587661-160531150943 Oraj Poyraz cimcime@neomailbox.net
2016/05/31  19:00 1  39  1923atamizindeyiz@googlegroups.com


 



--

Tasra yoriyur

Sana gelen kotuluk, kendindendir, (gunahlarin yuzundendir)..

(Nisa, 4/79)
Lutfen bundan sonra Muslumanlardan eza, cefa ceken, basina bir musibet gelenler aglayip, zirlamasin.
Cunku baslarina gelen her turlu olumsuzluk onlarin Allahin sevgili kullarindan oldugunu gosteriyor.
Ben demiyorum, hadisler, ayetler boyle soyluyor.

Insanin olumsuzlugune inanmiyorum ve etigi gerisinde insanustu hicbir otoritenin olmadigi sadece insani bir kaygi olarak goruyorum.
I do not believe in immortality of the individual, and I consider ethics to be an exclusively human concern with no superhuman authority behind it

Albert Einstein, letter to a Baptist pastor in 1953; from Albert Einstein the Human Side, Helen Dukas and Banesh Hoffman, eds., Princeton, New Jersey: Princeton University Press, 1981, p.39.


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder