6 Şubat 2017 Pazartesi

Mahmut Hoca’cıları şarlatan ilan etti!

Mahmut Hocacıları şarlatan ilan eden kim, Diyanet İşleri başkanlığı.
Diyanet yine kibar davranmış, aslında kafir de ilan edebilirdi ki, bu bir İslam geleneğidir.
Şarlatan ilan etmenin bir adım ötesi tekfirciliktir.

Bana sorarsanız hepsi şarlatan.
Diyanet de şarlatan.

Sonuçta bunlar nelerle uğraşıyorlar.
Cinler, periler, elfler, melekler, şeytanlar, zebaniler, melekler, ve Allah.

Bir sürü hikaye var.
Kısas-ı enbiya var.
Göya tanrı dünyayı altı günde yaratıyor yoruluyor yedinci gün dinleniyor falan.
Bakire bir hatunu hamile bırakıyor.
Bir peygambere alev alev bir çalı şeklinde gözüküyor.
Bir başkası koca denizi ikiye yarıyor, bir başkası ölüleri diriltiyor.
Bir halka çok kızıyor üstüne ateşler atıyor helak ediyor.
Bir başka zaman insanlığa fena halde takıyor hepsini sular altında bırakıyor.
Bir dönem insan kurban istiyor, sonra bunu vahşi buluyor hayvan da olsa olur diyor.
Bir dönem insanların kardeş kardeşi ederek üremesini normal sayıyor, sonra bunu çok ayıp ve günah kabul edip lanetliyor.
Asalar yılanlara dönüşüyor, yılanlar asalara dönüşüyor.
1001 gece masalları solda sıfır yani.

Ve her Ramazan iftar saatlerinde ak saçlı nur yüzlü ehtiyarlar huşu içerisinde bu söylenceleri sanki gözleriyle görmüş, elleriyle tutmuş gibi gözleri dolu dolu anlatıyor.
Kitlesel paylaşılmış şizofrenik hazeyanlar.

Sorsan bana Allahı anlat, saatlerce anlatır, ama ya eksik anlatır, ya fazla anlatır, ya yanlış anlatır.
Öyle bir şeydir ki, anlatılamaz, tanımsız, tanımlanamaz, anlatılanmaz, tarifi imkansız.

Ölçüsünü ver desen, ne ölçüsü, ne birimi vardır.
Bilinen hiçbir ölçek, cetvel ölçemez.
Bunu da gururla anlatır ve söyler.

Falanca gördü, filanca söyledi diye huşu içinde anlatırlar.
Halep oradaysa, arşın da burada dersiniz.
Tekrarı yoktur, gözlemler, tecrübeler hep kişiseldir.
Bir gören bir daha görmez, bir görenin gördüğünü bir başkası görmez.
Artık ilk gören ve anlatan kim ise ona güveneceksiniz başka yolu yok.

Oysa ben kişisel olarak yüzlerce ilahla, onlarca Allahla, yüzlerce peygamberler onlarca da Muhammedle tanıştım Psikiatri kliniklerinden.
Delisiyle meşhur kentlerimizin sokaklarında çok fazla peygamber vardır, onların günahı ne?
Hasan Mezarcının, Adnan Hocanın, İskender Evrenesoğlunun, Fettullah Gülen Hocanın, Said-i Nursinin ne kabahatleri var.
Bunlardan bazıları kitaplı üstelik.

Metafizik derler, mantık, felsefe, matematik ile bir tutarlar.
Oysa felsefenin, mantığın, hatta matematiğin bir içsel tutarlılık kaygısı vardır.
İki lafı birbirini tutmayan laf kalabalıklarını metafizik bilim diye önümüze sürerler.
Birlerce çelişkiyi, zırvayı açıklamak için binlerce takla atarlar.

Bana sorarsanız hepsi şarlatan arkadaşlar.
Lütfen biraz akıl, biraz fikir ve düşünce disiplini.

Metafizik bir bilimdir, mantık, felsefe, matematik bilimdir.
Karıştırmayın lütfen.
Tamamı keyifi, tutarsız, anlamsız, değersiz, karmaşık, deorganize, önermelerin, çıkarımların salatasına fikir, akıl deyip de önümüze getirmeyin.

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA     

 


Mahmut Hoca'cıları şarlatan ilan etti!

6 Şub, 2017

Diyanet'e yakın site Süleymancılar ve Cübbeli Ahmet Hoca'dan sonra bu kez de Mahmut Ustaosmanoğlu'nun İzmir Vekili olarak bilinen Hüseyin Avni Kansızoğlu'nu hedef alarak onu şarlatan ilan etti.

"Diyanet İşleri Reisi Mehmet Görmez Bey'e Açık Mektup" başlıklı bir yazı yazan Mahmut Ustaosmanoğlu'nun İzmir Vekili olarak Bilinen Hüseyin Avni Kansızoğlu, Diyanet'e yakınlığıyla ile bilinen dinihaberler.com adlı internet sitesinde hedef alındı. Kansızoğlu, söz konusu site tarafından "şarlatan" ilan edildi. Söz konusu yazıda Cübbeli Ahmet Hoca'da "uydurma hadislerin kralı" ilan edildi. Diyanet'e yakınlığıyla bilinen dinihaberler.com adlı internet sitesinde daha önce Süleymancıların da CİA'nın kontrolünde olduğu yazılmıştı.

Söz konusu sitede Mahmut Hocacıları "şarlatan" ilan eden yazı şöyle:

"Mektubu okuyunca "Biliyorsan konuş alim sansınlar. Bilmiyorsan bari sus ki adam sansınlar" sözünü hatırlamamak imkansız…

Çünkü Mektup, baştan sona tam bir cehalet örneği…

Malum bu Kansızoğlu, "uydurma hadislerin kralı" olarak nam salan Cübbeli Ahmet Hoca (!)ya göre "Büyük bir hadis alimi, iyi bir muhaddis" imiş.

Mahmut Ustaosmanoğlu'nun muhaddisi bu ise vayy bu adamın ve bu cahil adama iyi bir muhaddis diyen adamın ardına düşenlerin haline…

MEHMET GÖRMEZ'E ABA ALTINDAN HAKARET!

Kansızoğlu İmamı Rabbani yazı dizimize de gönderme yaparak bizlere de "Mehmet Görmez'in emri altındaki terbiyesiz ve cahiller.." demiş.

Bu Kansızoğlu denen cahil ve terbiyesiz adam, bizi terbiyesiz ve cahil olarak ilan etmekle kalmıyor Mehmet Görmez'in emri altında olduğumuzu iddia ile aynı zamanda Mehmet Görmez'e de terbiyesiz, cahil demiş oluyor.

SÖZDE ALİM(!) KANSIZOĞLU'NDAN DİNİHABERLER'E İFTİRA

Bu iddia malumdur ki ispat ister. İspatı mümkün olmayan şey zanndır ki zann ile hareket etmeyi ayet Müslümana yasaklamaktadır. (Hucurat Suresi, 12.ayet) Zann kişinin içinden geçirdiği vehimdir. Bu vehim dışa yansıyor ve alenileşiyorsa artık zann olmaktan çıkmış iftira boyutuna geçmiş demektir.

Yani "Kılavuzu İmamı Rabbani olanın vay haline!" manşetimizin de haklılığı böylece ortaya çıkmış oluyor. Hüseyin Avni Kansızoğlu örnek olarak Kur'an'ı, rehber olarak Allah'ın kulu ve Resulü Muhammed (as)'i alsa idi burnu bu kadar pisliğe bulanmayacaktı.

"İMAMI RABBANİ'NİN PEŞİNDEN GİTMEYİN, REZİL OLURSUNUZ" DEMİŞTİK

Bu dünya ile irtibatı kesilmiş Peygamberlerle iletişim kurduğu gibi halüsinasyon gören, histerik ve nevrotik İmamı Rabbani ve onun ardından giden şahısları mürşit edinen Kansızoğlu rezil olmasın da kim olsun!

DİNİHABERLER İLİM SAHİPLERİNE SAYGI DUYAR ŞARLATANLARA DEĞİL

Yazıyı okuyanlar yaşına, başına, sakalına ve sarığına hürmeten en azından ağır yazmamamız gerektiğini dile getirip bizi eleştirebilirler. Dinihaberler.com Allah'ın dini ile oynayan, İslam'ın genlerini bozan ve atalar dinine çevirdikleri İslam anlayışı ile ümmeti parça parça bölen hiçbir şahsı, saygıdeğer bulmaz ve hürmet etmez. Zaten Allah, Kur'an'da bu gibi müsveddelerle mücadele edilmesini ve kendilerine sert davranılmasını Müslümanlara emreder.

Hem başkasının malı ile zengin, sahip olmadığı ilim ile alimlik taslayanların maskesini düşürmek lazım ki başkalarını kandırmasınlar.

Gelelim Kansızoğlu'nun cehalet dolu mektubuna…

Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez beş madde sayarak cemaatlerin asgari bu konulara dikkat etmesi gerektiğini söylemişti. Bunlar, "Tekfir etmemek, ötekileştirmemek, İslami yorumları Kur'an ve sünnet temelinde anlayıp yorumlamak, şahıs merkezli din yorumlarından kaçınmak, şiddetten uzak durmak" idi.

Kansızoğlu denen cahil, bu maddeleri öküzün altında buzağı ararcasına akla hayale gelmedik şekilde mektubunda ele aldı.

MEHMET GÖRMEZ ARİF OLANLARA SESLENDİ KANSIZOĞLU ÜSTÜNE ALINDI

Oysa Mehmet Görmez bu maddeleri sıralarken arif olanlara seslenmişti. Arif olanlar anlar babından beş madde de işi özetlerken arif olmayan Kansızoğlu, "Biz de senin kadar biliriz" demeye getirecek ya "Sen burada böyle dedin de bu nasıl olacak. Ya şunlar şunlar ne olacak. Bunlar da var, bunları ne yapacağız…" türünden saçma sapan sözlerle kendi cehaletini bir güzel ortaya koydu.

KANSIZOĞLU KAFİRLERİ DE TEKFİR ETMEYE YELTENDİ

Tekfir etmeyeceksin bölümünde Mehmet Görmez cemaatlere hitap ederken anlama özürlü Kansızoğlu Yahudileri, Hristiyanları, ateistleri tekfir etmeyecek miyiz? diye çocukça bir soru ile "gayri Müslümleri tekfir etmeyecek miyiz? dedi.

Bu soruyla da yetinmeyip buradan hareketle utanmadan sıkılmadan,"Müslüman olmayanları batıl üzere bilemeyecek ve İslam'a çağıramayacak mıyız? Zihinlerde doğabilecek bu ve benzeri düsturla acaba bunun önü mü alınmak isteniyor, kâfirler himaye edilmek mi arzu ediliyor yahut dinden çıkmanın önü açılmak mı hedefleniyor?"deyip Mehmet Görmez'i kafirleri himaye etmek ve kafirliğe yol açmakla suçlayıp iftira attı.

Oysa tekfir, "Hz. Peygamber'in vahiy yoluyla alıp insanlara tebliğ ettiği kesin delille sabit olan dinî bir esasın doğruluğunu inkâr edenin kâfirliğine hükmetme anlamında kelâmi bir terimdir. Bu terim zaten küfürleri açık olan gayri Müslümleri kapsamamaktadır."

İMAMI RABBANİCİLER TEKFİRCİLİĞE NE DE MERAKLI

Hüseyin Avni, "Biz, Müslümanlar isek ve bizim gibi inanmayanlar, bizim gibi düşünmeyenler Müslüman hüviyetini kabul etmeyenlerse yahut dinin iman esaslarını veya kati dini meselelerden birini inkâr edenlerse tek kendimizi nasıl hak bilip onları dinden çıkanlar olarak bilmeyeceğiz?" demiş.

İyi de Hüseyin Avni! Bu cahilliğinle kimin alim, kimin cahil, kimin dinden çıkıp çıkmadığına sen mi karar vereceksin?

Biz ve herkes biliyor ki sana göre bırak Kur'an ve sünneti, dinin genleriyle oynayan hurafeci İmamı Rabbani'yi eleştiren erkes zaten dinden çıkmış oluyor. Eline fırsat geçse kafir deyip boynumuzu vuracağına da şüphe yok…

KANSIZOĞLU HERKESİN FİKRİNE PRANGA VURUP ÜMMETİ STATİKLEŞTİRİYOR

Şefaat ve Hz.Adem'in yaratılışı konusunda da cahilliğini ortaya koyan Kansızoğlu, sırf kendisi gibi olaya bakamadığı için "…birilerini kafir ilan etmeyelim mi?" diye soruyor.

Yahu Kansızoğlu! Adam avaz avaz dil, hal ve hareketleriyle, "Ben Mü'mim" der ve savaş anında bile Nisa 94.ayette Allah, "Size selâm veren kimseye, dünya hayatının geçici menfaatine (ganimete) göz dikerek, "Sen mü'min değilsin" demeyin!" derken sen hangi hakla Müslümanlığı ile onur ve gurur duyan bir insanı sırf senin gibi düşünmedi diye tekfir edebilirsin?

Bir kimse "Şefaat ve Hz.Adem" konusundaki ayetleri inkar etmiyor, "İmamı Rabbanicilerin kendi kafasına göre şefaatçi gördüğü ilahlaştırdığı Mürşitleri ben şefaatçi görmüyorum" diyor, "İnsan yaratılmıştır ama ilk insan Hz. Adem değil o ilk peygamberdir" diyorsa sen hangi hakla ve gerekçe ile bu adamı tekfir edeceksin?

İMAMI RABBANİ'NİN BATIL FİKİRLERİNİ HİÇBİR MEZHEP TEYİT ETMİYOR

Kansızoğlu, "Kur'an ve Sünnet'i doğru anlama ve dolayısıyla yanlış anlamanın önünü kesme mektepleri olan akîdevî ve amelî hak mezhepleri inkar edip Müminlere kendilerinin veya oryantalistlerin süzme batıl mezheplerini dayatan…" diye mezhepsiz ilan ettiği insanları da tekfir etmeye kalkışmış.

Allah aşkına Kansızoğlu, sizin tüm mürşit bildiklerinizin kaçı mezhepleri takmış, ciddiye almış ve takip etmiş ki… Senin eleştirilmez görüp, Kur'an ve sünnetten dahi tashih etme gereği duymadan ilahlaştırdığın mürşitlerinin tamamının eseri ortada.

En başta İmamı Rabbani'nin mektubatı olmak üzere tüm mürşitlerinizin eserleri, bid'at ve hurafelerle dolu iken hangi mezhep kriterine vurup temize çıkarabiliyor, başkalarını da mezhepsiz ilan etme zalimliğinde bulunuyorsun?

RABANİCİLERE GÖRE ARKASINDA SÜRÜSÜ OLAN HERKES MÜRŞİT/MÜCEDDİT VE MÜÇTEHİTTİR

Söyler misin Kansızoğlu? İmamı Rabbani, Abdülkadir Geylani, Saidi Nursi gibi peşine takıldığınız insanları müceddit, müçtehit ilan eden siz değil misiniz?

Bunlar ardına adam toplamayıp sıradan vatandaşlar olarak yaşamış olsalardı yine müceddit, müçtehit diyebilecek miydiniz?

Hem şu sizin ilmi kriterleriniz kriter mi ki önünüze geleni mezhepsiz, işinize geleni ise müceddit veya müçtehit ilan edersiniz.

Hem şu müçtehit ve mücedditler neden daima İmamı Rabbanicilerden gelir de piyasada nam salmış fıkıh, tefsir ve hadis otoriteleri müçtehit olamaz hatta size göre mezhepsiz olur ki…

Yazımız devam edecek! Bekle Kansızoğlu…"

siyasetcafe.com

http://www.ilk-kursun.com/haber/300225/mahmut-hocacilari-sarlatan-ilan-etti/

 
a45UyF587661-170206131927 Oraj Poyraz oraj_poyraz@alpinaasia.com
2017/02/06  14:18 2  65  alelma@yahoogroups.com


 



--

Calismayanin yemeye hakki yoktur.

II Thessalonians

Atesin altin ve gumusun paslarini giderdigi gibi, bir muslumanin hastaligi da onun gunahlarini giderir

(Ibn Mace, Tib 18)
Lutfen bundan sonra Muslumanlardan eza, cefa ceken, basina bir musibet gelenler aglayip, zirlamasin.
Cunku baslarina gelen her turlu olumsuzluk onlarin Allahin sevgili kullarindan oldugunu gosteriyor.
Ben demiyorum, hadisler, ayetler boyle soyluyor.

Haluk Gumustabak : DORT HALIFENIN HADIS NAKLIYLE MUCADELESI:

HZ. EBU BEKIR IN ALDIGI ONLEMLER

Hz. Ebu Bekir, peygamberin vefatindan sonra Muslumanlari toplayarak soyle demisti: Sizler, Peygamberden hadis rivayet ediyorsunuz ve bu hadislerde ihtilafa dusuyorsunuz. Sizden sonrakiler ise daha fazla ihtilaf edecektir. Peygamberden hicbir sey tahdis etmeyin. Size bir soru soran olursa, Bilgimizle sizin aranizda Allah in kitabi var deyin ve onun helal kildigini helal, haram kildigini haram kilin [Zehebi, Teskiretu l Huffaz, I, 2-3]

Hz. Ebu Bekir vefat ettigi gece bir hayli huzursuz olmus ve uyuyamamis, bunun sebebini soran kizi Hz. Aise ye sebebinin hadisler oldugunu soylemis, sabah olunca da evde mevcut olan butun yazili hadisleri getirtip yaktirmis. [Zehebi, I, 5]

HZ. OMER IN ALDIGI ONLEMLER

Hz. Omer diger sehirlerdeki sahabelere mektuplar yazarak ellerinde yazili bulunan hadis mecmualarini yok etmelerini istedi. [Ibn Abdilberr, 108]

Hadisler Omer doneminde cogalmisti. Omer halktan beraberlerinde bulunan hadis sayfalarini getirmelerini istedi. Sonra bunlarin yakilmasini emrederek sunu soyledi: Kitap Ehli nin Misna si gibi Muslumanlarin Misnasi dir bunlar. [Ibn Sad/Tabakat 5/140]

Hz. Omer Irak a yolcuga giden arkadaslarina soyle demisti: Siz oyle bir ulkeye gidiyorsunuz ki halki ari ugultusu gibi Kur-an okur. Hadislerle onlari mesgul etmeyiniz ve yollarini saptirmayiniz. [Hanbel, Kitabul Ilel 1/62-63]

Hz. Omer soyle der. Ancak sizden onceki kavimleri hatirladim, onlar da kitaplar yazmislardi ve Allah in Kitabi ni birakarak onlara sarilmislardi. Allah in Kitabi ni asla baska bir seyle degistirmem baska bir rivayette Ben yemin ederim ki, Allah in Kitab ni hicbir seyle golgelemem. [El Hatip, Takyidull Ilm Sayfa 50; Ibn Sad, Tabakat, 3/206]

Hz. OSMAN IN ALDIGI ONLEMLER;

Hz. Osman cok hadis nakletmelerinden oturu Ebu Hureyre yi Devs daglarina gondermekle, Kab i Kirede daglarina gondermekle tehdit etmistir. [Tahzirul Havas 10b. ]

HZ. ALI NIN ALDIGI ONLEMLER;

Bir gun Hz. Ali ye gelirler ve Halk hadislere dalmis. derler. Hz. Ali sorar: Gercekten oyle mi? Evet derler. Peygamber den isittim ki gelecekte vuku bulabilecek bir fitneden soz ediyordu. O fitneden kurtulus nedir, nasildir? diye sordum. Resullullah dedi ki:

Kurtulus Kuran dadir. Cunku sizden oncekilerin haberleri de, sizden sonrakilerin haberleri de, aranizdakilerin hukmu de ondadir. O gercek ile yalani birbirinden ayiran kesin bir hukumdur, saka ve bos soz degildir. O nu terk eden her zorbanin Allah boynunu kirar. Hidayeti, dogru yolu O ndan baskasinda arayani Allah sapkinliga dusurur.

O, Allah in en saglam urganidir. O, hikmetle dolu Kuran dir. O en dogru yoldur. O, bos arzularin haktan saptiramayacagi, dillerin, karistirip belirsiz edemeyecegi, ilim adamlarinin doyamayacagi, cok tekrarlanilmasindan bikilmayan, ilginc ozellikleri bitip tukenmeyen bir kitaptir. Sunen-i Tirmizi/Darimi

Hz. Ali den rivayet edildigine gore o yaninda yazili sahifeler bulunan kimseleri, bunlara muracaat etmekten sakindirmis ve Sizden onceki insanlar, Rabb lerinin Kitabini terk ederek alimlerinin sozlerine uyduklari icin helak olmuslardir demistir. [Ibn Abdilberr, 108]

Hz. Ali minberden su hutbeyi veriyordu: Yaninda hadis sayfalari bulunanlar gidip onlari yoketsinler. Zira halki helak eden olay, alimlerin naklettikleri hadislere uyarak Kuran i terk etmeleridir.

Ibn Abdulberr, Camiul Beyanil Ilm

HADIS RIVAYET EDEN SAHABELERIN BUNDAN VAZGECMELERI

Seddad, Ibni Abbas a Hz. Peygamber bir sey birakti mi? diye sordu. O da Sadece Kuran in iki kapagi arasinda olanlari birakti cevabini verdi. [Buhari, K. Fezailul Kur-an 16; Muslim K. Fezailus Sahabe 30, 31; Ebu Davud K. Fiten 1, Tirmizi K. Fiten 43]

Ibn Mesud elinde bir hadis sayfasiyla geldi. Sonra su isteyerek sayfalari sildi, sayfanin yakilmasini emretti ve sunu soyledi: Allah kime bir hadis sayfasinin yerini bildirirse ve o da beni bundan haberdar etmezse Allah a yemin ederim ki, Hindistan da dahi olsa onu arar bulur ve yok ederim.

[Ebu Reyye, Muhammedi Sunnetin Aydinlatilmasi, s. 27]

OLUSTURULAN NOTLARIN YAKILMASI/IMHA EDILMESINE DAIR;

Ebu Musa el Esari nin bir taraftari, tesvik uzerine hocasinin hadislerini yazmis; ancak o bunu ogrenince hepsini imha ettirmis. [Ibn Sad, IV, 112]

Ubeyde b. Kays, kitaplarinin yakilmasina veya baska turlu imha edilmesine, vasiyetinde yer vermisti. [Ibn Hanble, Ilel, I. 104]

Omer, Sam a geldiginde Zeyd b. Sabit in diyete dair sahifesini sorup getirtti ve onu parcaladi. [Ibn Hanbel, Ilel, I, 206]

4 Halife nin disinda Peygamberimiz i goren bircok degerli sahabe, gerek 4 Halife doneminde, gerekse 4 Halifeden sonra arkadaslarinin hadislere karsi takindiklari tavri benimsemislerdir. Bu konuda Ibni Abbas ve Abdullah bin Mesud adli meshur sahabeleri gorelim:

Seddad, Ibni Abbas a Hz. Peygamber bir sey birakti mi? diye sordu. O da Sadece Kuran in iki kapagi arasinda olanlari birakti. cevabini verdi.

Buhari K. Fezailul Kuran 16; Muslim K. Fezailus Sahabe 30,31 Ebu Davud K. Fiten 1, Tirmizi K. Fiten 43

Ibni Abbas hadis yazmayi yasaklar ve soyle derdi: Sizden onceki ummetlerin sapmalari bu sekilde kitaplar vucuda getirmek yuzunden olmustur.

Ibn Abdul Berr, Camiul Beyanil ilm 1/63-68

http://halukgta.blogcu.com/http://hakyolkuran.com/menudetay.php?id=360


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/










BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder