20 Ağustos 2017 Pazar

Cihatçı eğitim müfredatına karşı Aleviler alanlara çıkıyor



Cihatçı eğitim müfredatına karşı Aleviler alanlara çıkıyor

20 Ağustos 2017

Alevi Bektaşi Federasyonu (ABF), Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı ve Pir Sultan Abdal Kültür Derneği dün gerçekleştirdikleri genel kurul toplantısında alanlara çıkma kararı aldı.

ABF yaptığı açıklamada, "Biz Aleviler çağdaş, bilimsel, laik, demokratik bir eğitim ve çocuklarımızın geleceği için 17 Eylül'de Maltepe meydanında miting yapacağız" dedi. Aleviler mitingin yanı sıra 18 Eylül'de ise Ankara'da Milli Eğitim Bakanlığı, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü önlerinde basın açıklaması yapacak.

Hatırlanacağı üzere, geçtiğimiz aylarda Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 2017-2018 yılı eğitim müfredatından bilimsel temelli eğitim konu başlıkları çıkartılarak yerine cihatçılık, FETÖ, PKK ve IŞİD gibi konuların yer verileceğine dair açıklama yapılmıştı.

http://gazetemanifesto.com/2017/08/20/cihatci-egitim-mufredatina-karsi-aleviler-alanlara-cikiyor/

 
a45UyF587661-170820154120 Oraj Poyraz At 0raj.p0yraz@neomailbox.net 0raj.p0yraz@neomailbox.net
2017/08/20  16:32 2  65  alelma@yahoogroups.com


 
--

Hayat prova degildir, ani yasamalisin.

Charles Bukowski Sozleri / Heinrich Karl Bukowski / Bilge Sozleri

Onlarla savasin ki Allah, sizin ellerinizle onlarin cezasini versin ve ...
Onlari rezil ve rusvan etsin, yardimiyla sizi onlara muzaffer kilsin.
Ve mumin bir kavmin yureklerini ferahlandirsin.

TEVBE SURESI 14.AYET.

Din su an kadinlarin ilerlemesi onundeki ilk engel.
Din insanlari geriye goturuyor, bilime ve gelismeye karsi cikiyor.
Din insanlari doga ustu guclerin korkusuyla yutuyor.
Insanlarin mutluluguna engel oluyor ve tercihlerini yasamalarina asla izin vermiyor.

Teslime Nesrin


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder