25 Haziran 2012 Pazartesi

KARIKATURLER - 0625



 












--   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    Anladim ki susmak bir cusse isi... Derin denizlerin isi... Serin sular en hafif ruzgarlari bile costurabiliyor.. Derin denizleri ise ancak derin sevdalar…  Derin denizlerin sukutu buyuler beni. Icimi bir heybet hissi kaplar. Benligimi hasret duygulari istila eder. Kalbim urperlerle dolar. Dalgali denizler, durgun mavi denizler kadar heybetli gelmez bana. Goklerin suskunlugu da oyle. Gok gurlemeleri, mavi derinliklerin heybetini siler diye dusunmusumdur hep. Sukut her zaman daha manali, daha derindir.  Kalbe sozden cok sukuttan manalar akar. Insan evrendeki sukutu anlayabilseydi, kim bilir belki de soz olmayacakti. Insanlar sukutun dilinden anlayacak, derin ve manali bakislarla konusacaklardi. Ve ses, sukutun heybetini bozamayacakti. Konustugum zamanlar hep acze dusmusumdur de ondan kelama sarilmisimdir. Evrendeki her varlikta sukutu bir sus, bir hik  met olarak algilamisimdir. Sozu ise ancak bir zaruret..  Hep derin denizler kadar heybetli bir sukut dinledim ondan. Sanki durgun ve derin bir ummanin kiyisina varmistim. Derinliklerinde gonul ve hikmet incilerinin gulumsedigi bir deniz bulmustum. Hayatin hic bir kasirgasi, hadiselerin hic bir firtinasi onu dalgalandiramiyordu. O denize imrendigim an, gozlerim su misralara takilmisti:  Gittim, gittim, denizin, Sinir yerine vardim Halin bana da gecsin! Diye ona yalvardim Bir cilgin vesvesede, Icim didiklense de, Olaydim o cussede, O’nun gibi susardim..  Gercekten de oyle olmustu. Sonsuza goturen bir denizin kiyisina varmistim. O zaman anladim ki, susmak bir cusse isi. Derin denizlerin isi. Sig sulari en hafif ruzgarlar bile costurabiliyor. Derin denizleri ise ancak derin sevdalar.. Anladim ki, derin ve esrarengiz olan her sey susuyor. Anladim ki susan her sey derin ve heybetli.  Sems-i Tebrizi'den... - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  Kurmus oldugum g  ruba uye olun Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur.  Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz. http://orajpoyraz.blogspot.com/ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  Ey mutsuzlar!  Kardeslerinizi bogazliyorlar, goz yumuyorsunuz. Çigliklar duyuluyor ama siz susuyorsunuz. Aramizda dolasip kurbanini seciyor zorbanin teki, sessiz kalirsak bize dokunmaz diyorsunuz. Bok yiyorsunuz! Ne tuhaf yer burasi, sizler nasil insanlarsiniz! Haksizlik varsa bir yerde eger ayaklanmali insan. Ayaklanma olmuyorsa batsin o sehir yerin dibine. Yansin bitsin, kul olsun karanliklar basmadan.   Bertolt BRECHT - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  Ben, Manevi Miras olarak hicbir Ayet, hicbir Dogma, hicbir Donmus ve kal  iplasmis Kural birakmiyorum. Benim Manevi Mirasim Bilim ve Akildir...  K.Ataturk - - - - - - - - - - - - - - 1920 - Islam yuceltme derneginin bildirisi :  Yunan ordusu halifenin ordusu sayilir.  Hic de zararli bir topluluk degildir.  As1l kafasi koparilacak mahlukat Ankaradadir.   ISKILIPLI ATIF   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder