25 Ağustos 2013 Pazar

10-Vildan Korkmaz - ALLAH'TAN BAŞKA KİMSEDEN KORKMAZ!



Vildan Korkmaz - ALLAH'TAN BAŞKA KİMSEDEN KORKMAZ!

Besiktas - Koruma ve Korunma

Bugün Beşiktaş caddesinde yürüyorum.
Bu arada bir arkadaşım telefon etti.
Yana çekildim telefonla konuşuyorum.
Zamanlaması önemli bir konu.
Telefon kesildi.
Ben de önemli olduğu için tekrar arkadaşımı aramaya çalıştım.
Telefonum aramıyor.
Üç kere, beş kere deniyorum olmuyor.
Yanımda bir Polis memuru duruyor.
Gayri ihtiyari ona sordum"Benim telefon çekmiyor.
Seninki çekiyor mu?
"

O da demez mi? "Başbakan geliyor.."

Ben de sordum; "Benim telefonum ile Başbakan'ın ne alakası var?"

Polis cevap verdi"20 dakika.
Başbakan gelene kadar tüm cep telefonlarını bloke ettik!"

Yani Beşiktaş'ta her Başbakan gelip giderken 20 şer dakka cep telefonları duruyor...

Koskoca semt.

Binlerce insan konuşamıyor.

İnsanın hastası var.
Cenazesi var.

Sokaklarda bir normal polisler var.

Köşelerde konuşlanmış yüzlerce çevik kuvvet var.

Tabii çakılmayan gözlüklü sivil polisler.

Derken bir ses geldi"Geliyor!"

Ben hayatımda böyle bir koruma görmedim.

Özal, zamanında Yeniköy'de bizim sokakta otururdu.

Çiller, zaten bizim mahallede idi.
O bakımdan

Başbakan konvoyu görmüşlüğüm var.

Ama böylesini görmedim.

Diyeceksiniz ki; tüm Başbakan konvoyları böyledir.

Ama bu hakikaten başka.

Amerika'dan gelmiş CMC büyük jipler var.

Bu jipler U şeklinde seyrediyorlar.

Başbakanın arabası da bu U harfinin içinde.

Türkçesi Başbakan'ın arabasını sokaktan göremiyorsunuz.

Benim tam önümden geçtiklerinde ben elimi sallamaya kaldırirsam, farkettim ki, en az on kişi üstüme atlayacak.

Tabii Başbakan geçerken uyandım ki; Beşiktaş'daki simitçiler, kestaneciler,

mısırcılar, sucular, gazeteciler, çakmakcılar hepsi esas duruşta.
Anladım ki hepsi polis!

Bu arada sokakta dolaşan halka ne gerek var?

Peki, telefon görüşmelerinin kesildiği o çevrelerde, ya bir yangın olayı, acil bir hasta, ciddi bir kaza vb.
durumlar yaşanırsa ne olacak?

Sadece bu kadarcık sanmayın; daha beter şeyler de yaşanıyor.

Tayyip Erdoğan 1 500 kişilik koruma ordusu tarafından korunuyor.
Bu sayı 15 bine çıkacakmış.

Başbakan veya bakanlar bir ile gitmeden önce o ildeki TGB'liler gözaltına alınıyor .

Başbakan bakanlar o ilden ayrıldıktan sonra serbest bırakılıyor.

Başbakan'ın geçtiği güzergahta insanlar her türlü radarla taranıyor, aleyhte en ufak laf mırıldanan bile yaka paça soluğu karakolda alıyor.
Protesto etmeye kalkışanların ise üzerine onlarca koruma çullanıyor.
Ağız ve boğazı nefes dahi alamayacak şekilde kapatılıp götürülüyor.

Tayyip Erdoğan'da aynen Hitler gibi SS'larını ve SA'larını kurmuş.
Resmi görevlilerin yanı sıra gizli görevli ekipleri de var.
Kimisi palalı, kimisi eli sopalı, kimisi de balyozla dolaşıyorlar.
Protesto olaylarında sopalanarak öldürülen yurttaşımız işte bu gizli ekipler tarafından öldürüldü.
Tayyip Erdoğan'ın "polisimiz destan yazdı" dediği olay işte bu.

* * *

Peki, dünyada böylesine bir koruma ordusuyla dolaşan ve gittiği her yere baskı, zulüm ve felaket götüren, kendi halkına böyle eziyet, işkence ve hakaret eden bir

Başbakan, diktatör, kral veyaherhangi bir yönetici var mı?

Peki, bu korku niye?
Hangi durumda olanlar veya hangi suçu işleyenler bu kadar korkak olur?

Amerika karşısında kuzu gibi duranlar ve beyzbol sopası gösterilmesinden bile korkanlar Türk halkına karşı "aslan" kesiliyorlar.
Aslında aslan kesildikleri falan yok.
Öyle görünmeye çalışıyorlar.
Gerçekte ise Türk halkından müthiş korkuyorlar.
Korkularının sebebi işledikleri sayısız suçları ve karşılığında alacakları cezaları.
Yıkılacaklarını ve yargılanacaklarını görüyorlar ve bunun için çok korkuyorlar.
Kanserin tüm vücuda yayılması gibi AKP iktidarını da yıkılma korkusu sardı.
Bu iktidar, bu korkuyla fazla yaşamaz.

İyi çalışmalar, saygı ve sevgiler

MuratBinzet

----------------------

EY...AKP'li olup kendini Müslüman gören esas ağlanması gerekenleri göremeyen zavallılar....

  • Karabağ'da Türkler katledilirken, Rabia-tül Adeviye Meydanı'nda gösteri yapan Mısırlı gördünüz mü siz, hiç ??

  • Kerkük'te Türkmen katliamı yapılırken, Gazze'de sokaklara dökülen Filistinli gördünüz mü siz, hiç ??

  • Ya da,Doğu Türkistan'da Türkler katledilirken ''Müslüman Kardeşler'' (?) neredeydi ??

  • Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ni tanıyan 1 tane (!) Arap ülkesi gösterebilir misiniz ??

  • Bütün bunlar olurken neredeydiniz bizim Müslümanlar?...

Yapılanlara tepki göstermek, duruş sergilemek ayrı bir şey,

Şuursuzlaşarak başka milletlerin sevdasına düşmek ayrı..

İslam Şuuru, Müslüman Kardeşliği veya Ümmetçilik, söz konusu Türk olunca, neden 'O' kardeşlerinizin de aklına gelmiyor bunlar ??

 


a45UyF587661-201307301451-10
^^^^^ - vvvvv
 

zaryop:jaro

In dubio pro reo
Suphe zanliya yarar.

Latin Atasozu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder