21 Nisan 2014 Pazartesi

"Büyük Abi Emreti"yi konuşacağız.


23 Nisan Çarşamba günü saat 14-17 arası İzmir Kitap Fuarı 2.Salon No:211'de "Büyük Abi Emretti" kitabımı imzalayacak ve sizlerle sohbet edecek ve hasret gidereceğiz.

17.00-18.00 arası ise Konferans Salonu'nda birlikte sohbet edecek,
"Büyük Abi Emreti"yi konuşacağız.


a45UyF587661-201307301451-undefined

  ^^^^^ - vvvvv

 

zaryop:jaro
Kendimize iskence etmek icin kullanmak isteyecegimiz bir sey hep bulunur sanirim.
Hipodromda baskalarinin hislerini paylasirsin; o umitsiz karanligi, pes edip vazgecmenin kolayligini.
Bahiscilerin dunyasi gercek dunyanin makul olculere indirgenmis seklidir; hayatin olumle surtusmesi ve kaybetmesidir.
Sonucta kimse kazanmaz.
Geciktirmektir tek istegimiz, o goz kamastirici isiktan gozlerimizi bir an icin kacirmak.
Allah kahretsin, amacsizlik uzerine dusunurken sigaramin yanik ucu parmagima carpti.
Bu da beni uyandirip Sartre havasindan cikardi.
Mizah gerek bize, kahkaha gerek.
Eskiden daha cok gulerdim, herseyi daha cok yapardim.
Yazmak haric.
Artik yaziyorum, yaziyorum ve yaziyorum.

Charles Bukowski Sozleri / Heinrich Karl Bukowski / Bilge Sozleri
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder