24 Mart 2016 Perşembe

Bekir Coşkun: Hırsız denince niçin herkesin aklına ben geliyorum?..

 


Bekir Coşkun: Hırsız denince niçin herkesin aklına ben geliyorum?..

Niçin yurtdışında bir hırsızımız yakalandığında "Ucu buna uzanacak" diye hemen aklınıza önce ben geliyorum?..

*

Deniz Feneri e.V davası Alman hukuk tarihinin en büyük dolandırıcılık davasıydı…

41.4 milyon Euro parayı saf Müslümanlardan toplamışlardı…

Frankfurt Eyalet Yüksek Mahkemesi'nin savcısı "Asıl uzantılar Türkiye'de"dedi…

Türk adaletinden bilgi istedi, istenen bilgiler emniyetten iki yüz metre uzaklıktaki Adalet Bakanlığı'na üç ayda gitti…

Ve kayboldu…

Alman mahkemesi sanıkları mahkum etti, Alman savcı bu kez "Dosyayı size gönderelim, para akışını izleyerek sizdekileri bulun" diye teklif etti…

"Sen o dosyayı kıçına sok" anlamında yanıt bile gitmedi…

*

Sonuçta;

Deniz Feneri vurgununu ortaya çıkaran Almanya…

Petrol kaçakçılığını Rusya…

Altın vurgununa el koyan İran…

Kara para aklama soruşturması İtalyanlarda…

Reza'yı yakalayan Amerika…

Bu savcı Hint asıllı…

Polis;

Miami…

Mahkeme;

Manhattan…

Türkiye ile hiç ilgisi yok mu diyeceksiniz?..

Suçun işlendiği, soyulan, satılan, dolandırılan, çalınan yer;

Türkiye…

Bu sebepten dolayı bizimle bir alakası yok…

*

Hukuk evrenseldir, her yerde var da, nasıl olduysa bu ülkede bitirdiler…

Bu bakımdan;

beni mahkemeye çağırırlarsa, bu kez gidip Bulgar savcısına ifade vereceğim…

*

Geldik…

Almanya'da hırsızlar yakalanıyor "Ucu kesin buna dokunur" diye herkesin aklına ben geliyorum…

İran'da Babek Zencani yakalanıyor "Bu iş buna kadar uzanır" diye herkesin aklına yine ben geliyorum…

Amerika'da Reza yakalanıyor "İtirafçı olarak açıklarsa bunun hırsızlığı ortaya çıkar" diye herkesin aklına ben geliyorum…

Niçin?..

 
a45UyF587661-160324110324 Oraj Poyraz cimcime@neomailbox.net
2016/03/24  12:33 1  39  1923atamizindeyiz@googlegroups.com


 
--

Si tacuisses, philosophus mansisses
Eger sessiz kalmis olsaydin, bir filozof olarak kalabilirdin.

Latin Atasozu

En am-111 ...Allah dilemedikce inanmazlardi...

En am-125 Allah kimi dogru yola goturmek isterse, gonlunu Muslumanligi kabul etmesi icin acar. Kimi de sapiklikta birakmak isterse, onunda gonlunu daraltir ve $ikintili kilar...

Bakara-7 Allah onlarin yureklerini ve kulaklarini muhurlemistir, gozlerinde perde vardir...

...din hissi, dunyanin acisi duyulan tokadiyla derhal Turk milletinin vicdanindaki cadirini yikti, davetlileri, Turk dusmanlari olan Arap collerine gitti.(..) Artik Turk, cenneti degil, (..) son Turk ellerinin mudafaa ve muhafazasini dusunuyordu.
Iste dinin, din hissinin Turk milletinde biraktigi hatira.

Mustafa Kemal ATATURK
(Mustafa Kemal in yazdigi Afet inan imzasiyla cikan Medeni Bilgiler kitabi 1931)


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder