15 Ağustos 2017 Salı

ATİLLA İLHAN: 'BEN, LİSE ÖĞRENCİLİĞİM SIRASINDA, MUSTAFA KEMAL’İ ÖNEMSEMEZDİM PEK!



ATİLLA İLHAN: 'BEN, LİSE ÖĞRENCİLİĞİM SIRASINDA, MUSTAFA KEMAL ÖNEMSEMEZDİM PEK!

Sosyalist gençliğimden mi nedir, varsa yoksa sosyalizmin babaları, hiçbirinin adı dilimden düşmüyor!'(…)

'Beni bu işe sardıran, bilir misiniz ki, FKP üyesi bir Fransız arkadaşımdır.

Bir akşam, (akşam mıydı?) St-Michel Bulvarı'nda otobüslerin fren lambaları kırmızı kırmızı parıldarken, sizin diyor, devrimci bir lideriniz olacak, adı neydi onun, Mustafa Kemal mi, nedir tutumu, Sunyatsen'e göre nereye koyabilirsin, sağa mı sola mı?

Ana ilkeleri nelerdir? vs.

Donakaldığımı hatırlıyorum.

Söyleyebileceğim son derece genel, handiyse anlamsız şeyler. 19 Mayıs 1919'da Samsun'a ayak bastı, memleketi düşmanlardan kurtardı falan filan.

Bir anda, bu delikanlıyla 'Gotha Programı'nın Eleştirisi', ya da 'Tarihte Şiddetin Rolü' üzerinde takır takır tartışabileceğimi, oysa onun bana ülkem, ülkemin devrimci lideri konusunda sorduklarını cevaplamakta aciz ve çaresiz kaldığımı görüp utanıyorum"

Atilla İlhan

 
a45UyF587661-170531234625 Oraj Poyraz oraj.poyraz@openmail.cc
2017/06/01  01:35 2  65  alelma@yahoogroups.com


 

Ne(non) bis in idem
Bir nedenden iki kere hukum giyilmez (eski ceza hukukundan)

Latin Atasozu

Bu (Kur an), Ummu l-kura (Mekke) ve cevresindekileri uyarman icin sana indirdigimiz ve kendinden oncekileri dogrulayici mubarek bir kitaptir.

EN AM SURESI-92 Ayet..

Her dakika ovulmek isteyen bir Tanriya inanamam.

Friedrich Nietzs


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder