19 Eylül 2017 Salı

ÇAĞLA AKALIN’DAN TUĞÇE KAZAZ’A: BUNCA YILLIK DÖNMEYİM; GERÇEKTEN BU KADAR DÖNENİ GÖRMEDİM

Yahu bu çok sık oluyor, insan şaşırıyor doğrusu, alıştığımız klişelerin dışında davranış kalıpları, beklentilerin dışında hareketler ve sözler.
Bu ablanın sözleri bana Zeki Müren'in meşhur Kenan Evren söylencesini hatırlattı.
Zeki Müren ve Kenan Evren arasında geçen ilginç bir anı;

Tatillerini Bodrum'da geçiren Evren, Bodrumluların, birinden sürekli paşa diye söz ettiğini duymuş.
'Kim bu paşa?' diye soran Evren, 'Zeki Müren' yanıtını almış.
Bunun üzerine bir akşam yemeğine Müren'i de davet etmiş.

Yemekte Müren'in kulağına eğilen Evren, sessizce sormuş; 'Zeki Bey sizden bir ricam var beni kırmazsınız umarım.
Bugün Bodrum'da nereye gittiysem sizden hep paşa diye diye söz ettiler bunun nedenini söyleyebilir misiniz?'


Zeki Müren'in cevabı kısa ve net olmuş, 'Efendim isterseniz akşamın güzel giden havasını bozmayalım bu konu aramızda kalsın.'

Ancak Kenan Evren sorusunda ısrarcı olmuş.
Bunun üzerine Müren, Evren'in kulağına eğilmiş ve sorusunun cevabını vermiş, ' Bu millet 12 Eylül İhtilali'nde ve sonrasında yaptıklarınız için size ve konseye çok kızdılar.
Bunu da açık bir dille anlatamadılar.
Bu nedenle size i*ne diyemediler bana paşa dediler.'


Not: Zeki Müren askerliğini yedek subay olarak yapmış ve vasiyetinde tüm mal varlığını Mehmetçik Vakfı'na bırakmıştır..



Oraj POYRAZ ( 0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA      


ÇAĞLA AKALIN'DAN TUĞÇE KAZAZ'A: BUNCA YILLIK DÖNMEYİM; GERÇEKTEN BU KADAR DÖNENİ GÖRMEDİM

Trans oyuncu Çağla Akalın, "AK Parti'den soğumaya başladım" diyen eski manken Tuğçe Kazaz'a "tepki" gösterdi.

Akalın, "Bunca yıllık dönmeyim; gerçekten bu kadar döneni görmedim" ifadesini kullandı.

19 Eylül 2017 Salı 21:13

Çağla Akalın'dan Tuğçe Kazaz'a: Bunca yıllık dönmeyim; gerçekten bu kadar döneni görmedim

Çağla Akalın'ın sosyal medya hesabında yaptığı paylaşım şöyle:

"Bu lafı gerçekten hak eden kişi senmişsin meğersem Tuğçe Kazaz Hanım.

Dinler arası geçiş yaptın, herkese bir şeyler saydırdın, bu kadar tutarsızlığını anlamakta güçlük çekerken, tam her şey bitti Tuğçe yörüngeye oturdu derken…

Başka biri için söylediğim bir söz vardı ya o kişiden özür diliyorum ve şunu söylemek istiyorum:

Bunca yıllık dönmeyim gerçekten bu kadar döneni görmedim pessss."

http://www.yurtgazetesi.com.tr/magazin/cagla-akalindan-tugce-kazaza-bunca-yillik-donmeyim-gercekten-h49710.html

 
a45UyF587661-170919232431 Oraj Poyraz At Alpinaasia oraj_poyraz@alpinaasia.com
2017/09/20  00:43 2  65  alelma@yahoogroups.com


 

Politika yilanlar gibi akilli ol der;
ahlak ise yilanlar gibi akilli kumrular gibi zararsiz ol der.

Immanuel Kant

Kecinin yemesi sonucu Kuran dan cikan taslama ayetini Omer Kuran a tekrar sokmak istedi; ancak halkin dedikodusundan korktugu icin cesaret edemedi.

Buhari 53/5; 54/9; 83/3; 93/21; Muslim, Hudud 8/1431; Ebu Davut 41/1; Itkan 2/34

Tarihimizin en aci yanlarindan biri,kendini ne kadar tekrar ettigidir.

George Carlin


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder