30 Ağustos 2021 Pazartesi

GAZİ SUBAYIN "CUMHURİYET NE YAPTI" DİYENLERE CEVABI: SIVASIZ BİR EVDEN GELDİM. ATATÜRK’E LAF ETTİRMEM

GAZİ SUBAYIN "CUMHURİYET NE YAPTI" DİYENLERE CEVABI: SIVASIZ BİR EVDEN GELDİM. ATATÜRK'E LAF ETTİRMEM

Güneydoğu gazisi emekli bir subay, Atatürk ve Cumhuriyete yönelik hakaret edenlere sosyal medya hesabından dikkat çeken bir paylaşımlarla yanıt verdi.

30 Ağustos 2021 Pazartesi - 16:01


Kara Harp Okulu'ndan 1994 yılında mezun olan güneydoğu gazisi emekli bir subay, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e yönelik yapılan hakaretlere sosyal medya hesabından dikkat çeken paylaşımlarla yanıt verdi.

Halen bir mühendislik firmasında proje mühendisi olarak çalıştığı ifade eden gazi subay, eşi ve iki oğlu ile mütevazi bir yaşam sürdürdüğünü, iyi insan olmaktan başka bir hedefinin olmadığını vurguladı.

Gazi subay paylaşımlarında, Keşan'ın kenar mahallesinde sıvasız bir evde büyüdüğünü vurgulan gazi subay, önce Kuleli Askeri Lisesi sonra da Kara Harp Okulu'nda devletin kendisine çok iyi bir eğitim verdiğini hatırlattı.

Atatürk sevgisinden gururla bahseden emekli subay, "Dilini, kültürünü bilmediğim bir toprakta savaş, kan ve ölüm her yanımdayken, duvarıma O'nun Libya'daki fotoğrafını astım ben. Sırt çantamda kitap taşıyıp okurken, O'nun taarruz öncesi sabaha kadar kitap okuduğunu hatırladım." ifadelerini kullandı.

Atatürk'ün temsil ettiğini değerleri taşıdığını belirten gazi subay, "Ve, ben yaşadığım sürece, O'na hakaret ettirmem. "Yok ederim" diyorsan, cehenneme kadar yolun var! Zafer Bayramımız kutlu olsun!" dedi.

Sosyal medya hesabı üzerinden yapılan paylaşımlarda şu ifadelere yer verildi:


"Keşan'ın kenar mahallesinde tüm ailenin ortadaki bir tas tarhana çorbasına kaşık salladığı, sıvasız bir evden geldim ben. Oradan Kuleli Askeri Lisesi'ne, sonra da Kara Harp Okulu'na gittim. O'nun geçtiği yollardan geçtim yani. Bu devlet iyi bir eğitim verdi bana.

Dilini, kültürünü bilmediğim bir toprakta savaş, kan ve ölüm her yanımdayken, duvarıma O'nun Libya'daki fotoğrafını astım ben. Sırt çantamda kitap taşıyıp okurken, O'nun taarruz öncesi sabaha kadar kitap okuduğunu hatırladım."

Ülkemi temsil için yurtdışına gittiğimde O'nun Sofya'da yeniçeri kıyafetli asaletini taklit ettim. Pusularda, çatışmada, kan ve barut içinde O'nun "ben size taarruz etmeyi değil, ölmeyi emrediyorum" dediği Mehmetçikler gibi savaşmaya çalıştım.

O'nun akıl ve bilimin ışığında, muasır medeniyetler seviyesine ulaşmış bir Türkiye idealine kanımın her damlası, vücudumun her hücresiyle inandım. O'na muhabbet duymayanın benimle de işi olmasın. O öldü, toprak oldu, gitti. Ancak O'nun temsil ettiği değerler benimle yaşıyor.

Ve, ben yaşadığım sürece, O'na hakaret ettirmem. "Yok ederim" diyorsan, cehenneme kadar yolun var! Zafer Bayramımız kutlu olsun!"


https://www.yenicaggazetesi.com.tr/sivasiz-bir-evden-geldim-ataturke-laf-ettirmem-gazi-subayin-cumhuriyet-ne-yapti-diyenlere-cevap-olarak-mesajlari-471427h.htm

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Buyuk insan buyuklugunu, kendisinden kucuk insanlara karsi davranislariyla gosterir.

~THOMAS CARLYLE~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Benim dionizik / dionysian kavramım burada ulu bir fiil oldu.
Bununla karşılaştığında bütün diğer insani faaliyetler çok zavallı ve göreli kalır.
Bir Goethe , bir Shakespeare , bu muazzam ihtiras ve yükseklikte bir saniye bile nefes alamaz ve Dante, Zerdüştle kıyaslandığında basit bir mümindir...

~Friedrich Wilhelm Nietzsche
(d. 15 Ekim 1844 - ö. 25 Ağustos 1900)
Ahlâk ve değerler sisteminin kuruluşuna yönelik bir temel çerçevesinde
çağının kültür, din ve felsefe görüşlerini eleştiren nihilist Alman düşünür, filolog~


- - - - - - - - - - - - - - - -

"Yeni bir şeyler denemekten sakınacağınız kadar başarısızlıktan korkmayın. Hayatın en üzücü özeti üç tanımdan oluşur: yapabilirdim, yapsam iyi olurdu, yapmalıydım."

~Anonim~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ömer Hayyam Bütün Dörtlükler [ 61. - 389 ]

Ben kadehten çekmem artık elimi;
Tutmam senin senin kitabını, minberini.
Sen kuru bir sofrasın, ben yaş bir sapık:
Cehennemde sen mi iyi yanarsın, ben mi?

- - - - - - - - - - - - - - - -

En sahici siir uydurma olandir.

~Shakespeare.~

- - - - - - - - - - - - - - - -

İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmak.

~Victor Hugo ~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Dogustan sahip olduklarinizla yasamayi ogrenmek bir surec, bir katilim, yani yasaminizin yogrulmasidir.

~Diane wakoski~

- - - - - - - - - - - - - - - -

KARMAKARISIK
. . . . . .
Bir okla yarali kalbim,
Boyacinin sandiginda;
Guvercinim kagit helvasinda;
Sevgilim kayigin burnunda;
Yarisi balik,
Yarisi insan;
In miyim?
Cin miyim?
Ben neyim?

~Orhan Veli KANIK~

- - - - - - - - - - - - - - - -

OLU
. . . . . .
Hangi mahallede imam yok,
Ben orada olecegim.
Kimse gormesin ne kadar guzel,
Ayaklarim, saclarim ve her seyim.
Oluler namina, azade ve temiz,
Mechul denizlerde balik;
Musluman degil miyim, hasa,
Fakat istemiyorum, kalabalik.
Beyaz kefenler giydirmesinler,
Sizlamasin karanligim havada.
Omuzlardan omuzlara gecerken sallanmayayim,
Ki butun azalarim hulyada.
Hicbir dua yerine getiremez,
Benim kainatlardan uzakligimi.
Yikamasinlar vucudumu, yikamasinlar,
Cilginca seviyorum sicakligimi...

~Fazil Husnu DAGLARCA~
OrajKalip


- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder