24 Ağustos 2021 Salı

Tarih tekerrür ediyor...

 

"Ey Türkoğlu! Sen pek safsın, seni herkes aldattı!
Erdim diyen, döndüm diyen çemberinden atlattı!"

Kazım Karabekir Paşa

Bu sözü karabekir paşa Erzurum'da şeyh kılığında yakalan Rus ajanını korumaya kalkan köylüler için söylemiştir !!

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

YERLİ VE MİLİ KELEPÇE//www.youtube.com/watch?v=inApk4NR6f0">https://www.youtube.com/watch?v=inApk4NR6f0/


- - - - - - - - - - - - - - - -

Dindar insanlar, tanrılarının sevgisi veya dinlerinin emirlerinin güzelliği hakkında ne söylerse söylesin, eğer davranışları başkalarına karşı yıkıcıysa ve şiddet doluysa, eğer başkalarına acı çektiriyorsa, biliniz ki o din yozlaşmıştır ve reform ciddi bir şekilde gereklidir.

~Charles Kimball~

- - - - - - - - - - - - - - - -

SEVDAYA MI TUTULDUM
. . . . . .
Benim de mi dusuncelerim olacakti,
Ben de mi boyle uykusuz kalacaktim,
Sessiz, sedasiz mi olacaktim boyle?
Cok sevdigim salatayi bile
Aramaz mi olacaktim?
Ben boyle mi olacaktim?

~Orhan Veli KANIK~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kötü Kazanabilir.Ama Üstün Gelemez.

~JOSEPH ROUX~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kumar oynamazsan asla kazanamazsın.

~Charles Bukowski Sözleri / Heinrich Karl Bukowski / Bilge Sözleri~

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Bazı insanlar büyük ve etkileyici değişim arzu ederler. Bazı insanlar yavaş ve sağlam bir rotayı tercih eder. Senin için doğru olanı yap."

~Julie Morgenstern~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Per aspera ad astra
Zorlu yollardan yildizlara (Ayni anlamda: « Ad augusta per angusta » ve « Per ardua ad astra ».)

~Latin Atasozu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Üzüntü Bir İlaçtır.

~WİLLİAM COWPER~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Çilingir Sofrası

Otur ki sandalye hatırlasın
Sandalye olduğunu.
Masa da unutur masalığını,
Elini komasan üstüne
Bakışlarını ayırmaya gelmez,
Sürahi boşalır sonra suyundan.
Kadehim kadehim dediğin şey,
Dudağını değdirmedikçe kadeh değildir.
Mezeler de bilmez renklerini, lezzetlerini,
Çatalını dokundurmazsan.

Fakat farkındamısın? ...

~Cahit Sıtkı Tarancı~
OrajKalip


- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder