30 Ekim 2013 Çarşamba

10-Yapımcı Acun Ilıcalı'nın TV 8 kanalını satın alacağı ileri sürüldü

Cemaate yakın olmanın faydası bu işte.
Ben hep söylemiştim.

  • Biraz maddi menfaat.
  • Biraz cemaat dayanışması.
  • Biraz da cinsellik.

Hepsi bir arada, mükemmel karışım.
Her dinde, her mezhepte olmalı.
Bazen ben bile düşünüyorum.

Cemaatçilik güzel şey.
Kendi cemaatimi kurmayı düşünüyorum.
Hatunlar, yaşım ilerledi.
Hiçbirşey yapamasam öperim, okşarım.
Keyifli iş.
Para çoksa hayat da çok güzel.
Aptalın parasını almak zaten sevap.
En tatlısın yersin.
En güzel yerlere gider, en güzel keyifleri yaşarsın.
Dayanışma mı?

Ardında bir yığın destekçi.
Daraldın mı, çağırırsın.
Onlar senin yerin düşmanını boğarlar.
Sen rahat, herkes rahat.

Bir sıkıntıda olan diğerleri.
Onlarda beter olsun.
Mürit olmak varken, diğerleri olmuşlar.
Kabahatleri büyük.
Çeksinler cezalarını


Oraj POYRAZ


Yapımcı Acun Ilıcalı'nın TV 8 kanalını satın alacağı ileri sürüldü

Acun Ilıcalı hangi ulusal kanalı alıyor?

29 Ekim 2013 – HABER7.COM

 

Ünlü yapımcı Acun Ilıcalı hakkında büyük bir iddia ortaya atıldı. Yapımcı Acun Ilıcalı'nın TV 8 kanalını satın alacağı ileri sürüldü. İşte Acun Iılcalı'nın planı..

Geçtiğimiz gün TV 8'in patronu Mehmet Nazif Günal ile masaya oturan Acun Ilıcalı TV 8′i satın almak için cazip bir teklifte bulundu. Televizyon piyasasında reytingi değil prestijiyle var olan TV 8′in yeni patronu Acun Ilıcalı olacak.

ACUN'UN PLANI NE?

Günal ile biraraya gelen Acun Ilıcalı bütün programlarını ve yeni projelerini TV 8'e taşımayı teklif etti. Kendi programlarıyla TV 8′in reytinglerini zirveye çıkartmayı hedefleyen Acun Ilıcalı'nın, kanalın reyting pastasındaki konumunu güçlendirdikten sonra TV 8′i yüksek bir bedelle elden çıkartmayı düşündüğü de kulislerden sızan bilgiler arasında.

Acun Ilıcalı, TV 8'in ve MNG grubunun sahibi Mehmet Nazif Günal ile yaptığı görüşmede teklifini detaylı bir şekilde masaya koyarken net bir yanıt alamadı. Günal'ın teklifi düşünmek için 15 gün süre istediği ve Çin ziyareti dönüşünde yanıtını vereceği öğrenildi. Eğer Acun Ilıcalı'nın teklifine olumlu bir yanıt gelirse Türk televizyonculuğunda kartlar yeniden dağıtılacak, dengeler değişece


a45UyF587661-201307301451-10

  ^^^^^ - vvvvv

 

zaryop:jaro
AKSAM YILDIZI
. . . . . .
Yaz ortasindaydi
Ve geceyarisi,
Ve yildizlar yorungelerinde
Olgun olgun pirildarken,
Daha parlak isiginda
Kendisi goklerde
Kole gezegenlerin arasinda,
Isigi dalgalarda olan soguk ayin.
Soguk tebessumune dikmistim gozlerimi
Fazlasiyla - fazlasiyla soguktu benim icin
Derken kacak bir bulut,
Gecti ortu niyetine,
Ve ben sana dondum,
Magrur aksam yildizi.
Senin isigin daha degerlidir benim icin.
Cunku yuregime mutluluk verir
Goklerdeki gururun geceleri,
Ve daha cok begenirim
O alcaktaki daha soguk isiktan
Senin uzaktaki atesini.

Edgar Allan Poe
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder