26 Eylül 2015 Cumartesi

Dini değerlere hakaret yaygarası ve meczup mürtecilere hedef gösterme, cinayete azmettirme saçmalıkları artık son bulmalı.

Rüstem Batum tesettürü aşağıladı

Haçlı zihniyetinin ülkemizde kalan artıklarından Rüstem Batum, İslam dininin emirlerinden tesettürü aşağıladı.

Eklenme: 21 Eylül 2015, 08:56 / Güncelleme: 21 Eylül 2015, 10:44

YENİAKİT.COM.TR - 'İslam olmasın da ne olursa olsuncu' zihniyetin temsilcilerinden biri olan Rüstem Batum, sosyal medyada yaptığı paylaşımlar ile gerçek yüzünü ortaya koymaya devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde geçici seçim hükümetine Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı olarak atanan Ayşen Gürcan'ın tesettürlü fotoğrafı ile Fransız bir bakanın dekolteli müstehcen fotoğrafını 'Sağdaki Fransa'daki Müslüman kadın bakan soldaki de bizimki...' mesajıyla birlikte paylaşan Batum, aklı sıra tesettürü aşağılayarak dalga geçti. Her fırsatta 'demokrasi ve özgürlük' maskesi altında mesajlar veren Batum'un söz konusu bu paylaşımı, duyarlı Müslümanların büyük tepkisini çekti.

RÜSTEM BATUM'A KAPAK

Küstah paylaşım sonrası Rüstem Batum'a cevap gecikmedi. 'HACATÜRK' adlı Twitter fenomeni 'Sağdaki Afrika maymunu, soldaki bizim eski Türkiye'nin medya maymunu' yazarak aşağıdaki fotoğrafları paylaştı.

BAŞBAKAN DAVUTOĞLU'NA HAKARET ETMİŞTİ

Rüstem Batum geçtiğimiz günlerde sosyal medyada dolaşıma sokulan ve Başbakan Ahmet Davutoğlu'na hakaret içeren bir KJ'nin yer aldığı görüntüyü de Twitter hesabından paylaşarak hakarete destek olmuştu.


http://www.yeniakit.com.tr/haber/rustem-batum-tesetturu-asagiladi-95129.html


a45UyF587661-150926110730 Oraj Poyraz cimcime@neomailbox.net
2015/09/26  11:00 1  39  undefined undefined add_anadoluhareketi@googlegroups.com

 
--

Universitenin de, dunya yuzunde hazine filan biriktirmek icin kurulmus, her seyi onceden belli, bos ve anlamsiz yerlerden biri oldugu fikrine taktim kafayi... Hazine dedigin, para olmus, mal mulk olmus, hatta kultur ya da dupeduz bilgi olmus, ne fark eder ki? Butun bunlar, ambalajini acarsan eger, tamamen ayni seymis gibi gelmeye basladi bana.

Jerome David

Kolelik kalkti mi?
Resulullah (sav) buyurdular ki: hangi kole kacarsa, bilsin ki ondan zimmet (garanti) kalkmistir, donunceye kadar namazi kabul edilmez
Muslim, iman 122-124, (68, 69, 70); ebu davud, hudud 1, (4360); nesai, tahrimu d-dem 12, (7, 102)

Turk milletini Allah icin, Peygamber icin topraklarini, menfaatlerini, benligini unutturacak, Allah la mutevekkil kilacak derin bir gaflet ve yorgunluk besiginde uyuttular.(..)

Mustafa Kemal ATATURK
(Mustafa Kemal in yazdigi Afet inan imzasiyla cikan Medeni Bilgiler kitabi 1931)


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder