20 Eylül 2016 Salı

Kobani’de ABD askeri üssü kullanıma açıldı

Dikkat çekmesi gereken bir durum.
Amerika'nın Irak'da ve Ürdün'de de üsleri var.
Evet İncirlik çok sayıda uçağı kaldırabilen, barındırabilen, bakım yapabilen, silah yükleyebilen, açıkçası en güçlü hava üssüdür.
Ancak, diğer üslerin çoğalması İncirliğin değerinin azaltılması içindir.
İşin doğrusu ben hep bir gün Amerikalılara yüzleşmemiz gerektiğini söyleyip durdum.
Görünen o ki, Amerikalılar o gün için hazırlık yapıyorlar.
Yedek müttefikler, yedek yığınaklar, yedek planlar yapıyorlar.
Doğrusu batılılar işlerini iman gücüyle değil, kararlılık ve planla yapan insanlar.
Başarılarının sırrı da budur.

O gün geldiğinde bizler sefer hazırlıklarını, kuru kuruya iman ve imam zihniyeti ile yürütmüş olur isek yandı gülüm keten helva.
Benden uyarması.

Bakın birkaç ara hatırlatma olsun benden.
Acilen hızlandırılması gereken birkaç proje var.

KORAL tanksavar koruması sistemi projesi.
Tanklarımızın modern tanksavar roketlere karşı çok savunmasız olduğu açık.
Suriye düzlüklerinde avlanan tanklarımızın videoları bize bunu acı acı uyarıyor.
Modern savaş meydanlarında var olan bütün tanksavar roketlerinin hem bizim, hem de hasımlarımızın tanklarını keklik gibi avlayabildiği çok açıktır.

Her boyda, menzilde, başlık çeşidinde, akıllı, bol ve ucuz seyir füzesi imalatı.
Özellikle en üst segmentte ses üstü hızlarda uçabilen, uzun menzilli seyir füzelerinin imalatı.
Bu füzelerin karadan atılmasını imkan dahiline sokabilecek booster atıcılarının tasarım ve üretimlerinin bir an önce başlatılması.
Bu füzeleri topluca taşımak ve hıza hedef bölgelerine yaklaştırabilmek, seri şekilde atabilmek üzere tasarlanmış ağır bombardman uçağı, füze kruvazörü, füze atabilen denizaltı ve kara platformlarının tasarım ve üretimlerinin hızlandırılması.

Bin kere belirttim, yine belirteceğim, ülke savunmasının yakın dönemde ana ekseni denizde, deniz altında, havada, uzayda ve her yerde akıllı mühimmatlara, bu mühimmatları taşıyan araçların üretim ve tasarımlarına dayanacaktır.
Hassasiyet, hız(özellikle ses üstü hızlar), yoğunluk, esneklik, kullanım kolaylığı, sistem entegrasyonu, her seviyede akıllı silah yönetimi...

Savaşı bu vakitten sonra savaşın otomasyonu olarak düşünmek şarttır.
Tıpkı endüstriyel otomasyon gibi, tıpkı bankacılık sisteminin otomasyonu gibi savaşın cereyan ettiği bütün uzay ve zaman bir otomasyon alanı olarak düşünülecektir.


Bizlere gereken şey iman, ya da imam değildir, bizlere kararlılık, özgüven, bilgi, beceridir.
İman ya da imam bizi felakete sürükleyecek aldatıcılardır.
Netekim İslam aleminin yüzyıllardır burnunun boktan çıkmamasının tek sebebi budur.
Klavuzu imam ve iman olanın burnu boktan çıkmaz.

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA      


Kobani'de ABD askeri üssü kullanıma açıldı

20 Eylül 2016

ABD'nin, Suriye'de Kobani şehrinin güneyinden 35 km uzaklıkta birkaç ay önce yapımına başladığı askeri üssü tamamlanarak, kullanıma açıldı.

Amerika Birleşik Devletleri, PYD'nin kontrolü altında bulunan Kobani şehrinin güneyine kurduğu askeri üssü kullanmaya başladı. Alınan bilgilere göre, iki ABD kargo uçağı bugün üsse askeri malzemeler indirdi.

İçerisinde havaalanının da bulunduğu üssün PYD'ye askeri yardım malzemeleri taşımak için kullanılacağı öne sürülüyor.

YPG birliği koruyor

Ayrıca BasNews'e konuşan ve adının açıklanmasını istemeyen Demokratik Suriye Güçleri'nden bir yetkili de, üssü YPG'ye bağlı özel bir birliğin koruduğunu söyledi.

Geçtiğimiz aylarda söz konusu üssün İncirlik üssünde bulunan F-16 ve F10 tipi savaş jetleri ile ABD'nin C17 ve C130 tipi lojistik uçaklarına uygun bir iniş alanı olarak dizayn edildiği öne sürülmüştü.

 
a45UyF587661-160920101947 Oraj Poyraz At 0raj.p0yraz 0raj.p0yraz@neomailbox.net
2016/09/20  11:30 2  65  islamvebilim@googlegroups.com


 


--

En sahici siir uydurma olandir.

Shakespeare.

Suikast
Resulullah (sav) yahudi ebu rafi e, ensar dan bir grup adam gonderip, baslarina da Abdullah ibnu atik i koydu.
Ebu rafi resulullah (sav) a eza veriyor ve aleyhinde calismalar yapiyordu.
Ebu rafi hicaz bolgesindeki kendine has bir kalede oturuyordu.
Kaleye yaklastiklari zaman gunes batmisti.
Halk artik suruleriyle donuyordu.
Abdullah arkadaslarina: siz burada oturun ve yerinizden ayrilmayin.
Ben gidip, kapicilara biraz iltifat edip, iceri girme imkani arayacagim dedi ve ilerledi.
Kapiya kadar geldi.
Kazayi hacet yapiyormus gibi elbisesini toparladi,i insanlar iceri girmisti.
Kapici seslendi ey Allah in kulu, girmek istiyorsan gir.
Kapiyi kapatacagim (cabuk ol)! dedi.
Ben de girdim ve (bir koseye) gizlendim.
Halk tamamen girince kapiyi kapatti.
Sonra da anahtarlari bir kaziga takti.
Ben (musait bir anda) kalkip anahtarlari alip kapiyi actim.
Ebu rafi evinde gece sohbeti yapiyordu.
Ve hususi bir koskte idi.
Sohbet arkadaslari dagilinca, yanina ciktim.
Her bir kapiyi acip girdikce iceriden uzerime kapadim eger halkin haberi olur da beni oldurmeye azmederlerse, ben ebu rafi i oldurmeden ona ulasamasinlar diye boyle yaptim.
Sonunda yanina kadar geldim.
Koskun ortasinda yer alan karanlik bir odadaydi.
Ancak, odanin neresinde oldugunu bilemiyordum ebu rafi diye seslendim kim o? dedi.
Sese dogru yoneldim.
Heyecan icerisinde bir kilic darbesi indirdim, ama bosa gitti.
Adam bir ciglik atti.
Hemen odadan ciktim.
Azicik bekleyip tekrar girdim, [sesimi degistirip, yardima gelmis gibi:] o ses de ne?
Ey ebu rafi dedim kahrolasi, odada biri var az once bana kilic vurdu dedi.(yerini iyice kesfetmistim), bir darbe daha indirdim.
Yaraladim, fakat olduremedim.
Sonra kilicin ucunu karnina sapladim, sirtina kadar dayandi.
Oldurdugumu anladim.
Geri donup, kapilari teker teker acmaya basladim.
Merdivene kadar geldim.
Ayagimi bastim.
Yere kadar ulastigimi zannettim.
Ay isigiyla aydinlik bir gecede dustum.
Bacagim kirildi.
Sarigimla sardim.
Sonra gidip kapinin onune oturdum.
Onu gercekten oldurdum mu, ogreninceye kadar bu gece kaleden disari cikmayacagim dedim.
Horozlar otunce, surlarin uzerinden olum ilan edildi.
Olum habercisi: hicaz ahalisinin tuccari ebu rafi in olumunu duyuruyorum! diye bagiriyordu.
Ben hemen arkadaslarimin yanina gittim zafer! dedim, Allah ebu rafi in canini aldi! resulullah (sav) a geldim, olup biteni anlattim.
Bana: uzat ayagini! buyurdular.
Ben de ayagimi uzattim.
Meshediverdi.
Sanki hicbir sey olmamis gibi hicbir rahatsizlik kalmadi.
Buhari, megazi, 16, cihad 155 hadis no : 4232 ravi: bera
Resulullah (sav), ebu rafi e bir heyet gonderdi.
Abdullah ibnu atik, geceleyin evine girerek, onu uyurken oldurdu.
Buhari, megazi, 16, cihad 155 hadis no : 4231 ravi: bera

Emir Huseyin in oglu Faysal, Araplara su bildiriyi yayimlar: ...Uyaniniz! Elele vererek, Osmanli saltanatini yikma zamani geldi.

(Fahri Belen, 20. Yuzyilda Osmanli Devleti, s.330)


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/










BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo LiteCoin URL:   LTtsCJ2mLUXLLs8v5US8w5zQeq66eakPtU

NameCoin URL       :  N7wbJyxqoueznDHu9tnu56y1V7B9P1Phs4
FeatherCoin URL     :  6rHGzeMefFvzqmBM5VNqmUziCxtga4wpDs
TerraCoin URL        :  1GQFs8GpaTXxoeTAsGmo56WNfYSZRy2mBD

PeerCoin URL         :  PMeBpz6X9RRLQxdFs5Jws5JwFec3Mzen8q6Twg





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder