3 Ekim 2018 Çarşamba

PROF. DR. CANAN KARATAY: BEN EN BAŞINDAN BERİ GEBELERE ŞEKER YÜKLEMESİNLER DİYE SÖYLÜYORUM

Şarlatan fr. charlatan

1. Kendi bilgi ve niteliklerini veya mallarını överek karşısındakini kandıran dolandıran kimse:

Kim namuslu kim dalavereci kim şarlatan laf ebesi ve dalkavuk biliyordu. -T. Buğra.

2. Bilir geçinen kimse:

Ben şarlatan değilim oğlum. Bu illetin devası bendedir. -P. Safa.


Güncel Türkçe Sözlük şarlatan: Yaramaz çocuk.


Türkiye Türkçesi Ağızları Sözlüğü şarlatan: Bilim vicdan etik ve deontoloji vb. her türlü değer sistemini yok sayarak kısa zamanda ün ve varlığa ulaşmak için her türlü yola başvurarak hekimlik pratiği yapan kişi.

BSTS / Veteriner Hekimliği Terimleri Sözlüğü

Lafı uzatmayacağım.
Bu hocamız kesinlikle şarlatandır.
Özellikle gebelerde yapılan şeker yüklemesi konusunda söylediklerinin hiçbir bilimsel dayanağı yoktur.
Mevcut bilimsel literatürde gebelerde yapılan şeker yüklemesinin gebeleri hasta ettiğine ve bebeklerini sakatladığına ilişkin en ufak şüphe yoktur, böyle bir yayın da yoktur.
Doğrusu bu hekimin kalıcı olarak meslekten yasaklanması, ve her bir bilim dışı açıklamasının da halk sağlığı açısında yarattığı büyük sıkıntılar nedeniyle cezalandırılması şarttır.
ŞARLATANLIK BİR ÖZGÜRLÜK ALANI DEĞİLDİR VE OLAMAZ.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  


PROF. DR. CANAN KARATAY: BEN EN BAŞINDAN BERİ GEBELERE ŞEKER YÜKLEMESİNLER DİYE SÖYLÜYORUM

AutoResizeImage.https://im.haberturk.com/2018/07/30/ver1532955693/2081194_300x300.jpg

Prof. Dr. Canan Karatay gebelere şeker yüklenmemesi gerektiğinin altını çizerek "Ben en başından beri gebelere şeker yüklemesinler diye söylüyorum. Bu kulüpte bunun vurgulanmasını gönlümle istiyorum. Çünkü şeker yüklenen anneler hastalanıyor; çünkü şeker yüklenen çocuklar sakat olarak doğuyor" açıklamasında bulundu

Çocuk Sağlığı Hastalıkları ve Yeni Doğan Uzmanı Prof. Dr. İlknur Kılıç zellikle toplumumuzda tıp ve psikolojinin popülerleşmesi çok fazla sosyal medyada bilgi oluşmasına neden oluyor. Bu bilgilerin bir kısmı doğru ama ne yazık ki çok yanlış bilgiler de var. Peki annenin amacı ne? Hem kendisi için iyi ve sağlıklı birey olabilmek hem de iyi ve sağlıklı birey yetiştirebilmek. İşte tam da bu noktada biz de Çocuk ve Kadın Kulübünü kurmak istedik.

AA'nın haberine göre; kulübümüzün amacı ihtiyaçlar doğrultusunda en doğru bilgilendirmeyi sunan hedef kitlenin hayat kalitesini yükselten hekimlerden ve uzmanlardan oluşan bir platform. "

"ŞEKER YÜKLENEN ANNELER HASTALANIYOR"

Prof. Dr. Canan Karatay Çocuk ve Kadın Kulübü projesinin önemine değindi. Gebelere şeker yüklenmemesi gerektiğinin altını çizen Prof. Dr. Canan Karatay: "Ben en başından beri gebelere şeker yüklemesinler diye söylüyorum. Çünkü şeker yüklenen anneler hastalanıyor; çünkü şeker yüklenen çocuklar sakat olarak doğuyor" dedi


HAMİLELERDE ŞEKER YÜKLEMESİ TESTİ ZARARLI MI?

 CANAN KARATAY'A MESLEKTEN MEN CEZASI!


https://www.haberturk.com/prof-dr-canan-karatay-ben-en-basindan-beri-gebelere-seker-yuklemesinler-diye-soyluyorum-2166022

--   a45UyF587661

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder