9 Eylül 2020 Çarşamba

ODATV ŞEYH NURULLAH'IN İTİRAFLARININ KAYITLARINI YAYIMLAMAYA DEVAM EDİYOR... "TÜH SENİN ALLAH BELANI VERSİN ULAN BİR DE PEŞİNDE 40 BİN TANE ADAM VAR"

Bu haberlerin yayınlanmasına, hatta yayın yasağının duyurulmasına dahi yasak gelmiş.
Bu derece.

Biz buradan ne anlıyoruz?
Şeyhin zikir mekanının ardında bulunan SIRLAR ODASINDAN geçmiş, NUR ÇEŞMESİNDEN içmiş, BADELENMİŞ çok sayıda bürokrat, hakim, savcı, politikacı var.
Politikacıların zaten her gün boy boy beraber resimleri yayınlanıyor.

Ben merak ediyorum, mahkeme heyetinden kişilerin de bu zevatla bir çekilmiş resmi var mı?

Hatta daha elim ve vahim olmak üzere iş üzerindeyken video kayıtları, gizli ses kayıtları var mı?
Olup bitenlere bakılırsa var gibi.

Halkın haber alma özgürlüğüne bu derece gem vurma tutkusunun bir açıklaması olmalı.

Dallamanın birisi her meslek grubunda böyle çürük yumurtalar olabilir diyor.
Evet, bir sepet yumurtada bir iki olur.
Ama sepetin yarısı da bozuk olmaz, olamaz.

Konu imamlar, hocalar, imam hatipliler olunca durum tam olarak böyle.
Yeteri kadar yaygın olunca genelleme yapılır tabii.

Bir de herkes kafayı apış arasına takmış.
Bu pezevengin evlatları her anlamda ahlaksız.

Ve bu nadiren değil, yaygın olarak görülen bir ahlaksızlık.
Kur'anda, hadislerde, icmaada temelleri bulunan, endoktrine edilmiş bir ahlaksızlık.
Ve bakanlar bile açık oturumlarda ahlaksızlıklarının dini temellerini ağızlarından kaçırıyor.

Pek çok kişi ben Müslümanım diye ortalarda geziyor.
Ama bilmek gerek, İslam diye kendi ata, baba dinini din zannedenlere bir lafım yok.
Ama ideolojik Müslümanlar, kitabi Müslümanlar, Kur'ani Müslümanlara gelince sözüm şu olur; aman diyeyim bu insanlara arkanızı dönmeyin, bunlardan çek, senet almayın, bunlarla alışveriş yapmayın, bunlardan kız alıp vermeyin.
Bunlardan uzak   durun, yolunuz kesişse yolunuzu değiştirin.
Bunlar namerttir, bunlar yağmacıdır, bunlar hunhardır, bunlar takkiyecidir, bunlar kendileri dışında herkesin ırzını, namusunu, malını, canını kendilerine hak ve helal görür.
Bunlar yalancıdır, bunlar inkarcıdır, iftiracıdır.

Bütün cemaatlere bakınız.
Fettullahçıları sakın ola sakın unutmayınız.
Hepsi aynı mokun farklı rengidir.

Hepsinin de örnek aldığı şahıslar, olaylar aynıdır.

Sırada Menzilciler ile Süleymancılar var.
Yalnızca bir zaman meselesidir.
Bir sonraki darbe bunlardan birisinden gelecektir.
Belki de bir sonraki iç savaş bunlar arasında olacaktır.
Bir sonraki cinsel ahlak rezaletleri bunlardan birisinde çıkacaktır.
Tıpkı bir kanalizasyon gibi için için kaynıyor bunlar.
İşte bazen de böyle lağım patlaması gibi patlıyor.


Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  

ODATV ŞEYH NURULLAH'IN İTİRAFLARININ KAYITLARINI YAYIMLAMAYA DEVAM EDİYOR... "TÜH SENİN ALLAH BELANI VERSİN ULAN BİR DE PEŞİNDE 40 BİN TANE ADAM VAR"

03.09.2020 17:10

Odatv Uşşaki Tarikatı lideri Fatih Nurullah'ın 12 yaşında küçük bir kız çocuğuna yönelik cinsel istismarını ortaya çıkardı.

Sakarya'nın Akyazı ilçesi Kuzuluk mahallesinde bulunan dergâhta gerçekleşen olayın ortaya çıkmasının ardından Jandarma Perşembe akşamı dergâha giderek Fatih Nurullah'ı gözaltına aldı. Odatv'ye konuşan görgü tanıkları tarikat müritlerinin olay yerinde bulunan küçük kızın babasına saldırdığını söyledi.

12 yaşındaki küçük kızın ifadesinin alınmasının ardından Fatih Nurullah çıkarıldığı mahkeme tarafından tutuklandı.

ODATV YENİ KAYDA ULAŞTI

https://odatv4.com/vid_video.php?id=9065C

Odatv'ye bilgi veren kaynaklar cinsel istismarın baba F. A. ile tutuklanan Fatih Nurullah arasında geçen bir konuşma sonrası ortaya çıktığını söylediler. Nurullah'ın tutuklanmasına giden sürecin başlangıcı olan konuşmanın kaydını Odatv yayımladı. Kayıtta Nurullah'ın kızın babasına istismarın bir bölümünü anlattığı anlar yer aldı.

Odatv skandal olayla ilgili yeni bir ses kaydına ulaştı. Yeni ses kaydında baba kızıyla konuştuktan sonra Fatih Nurullah'la konuşuyor. "Sen ne yaptın benim çocuğuma" diyen baba Nurullah'a tepki gösteriyor.

İsimleri ve küfürleri sansürlediğimiz konuşmada Nurullah babaya yanına bir ip almasını söyleyip "Arsaya gidelim sonra sen uzaklaş ben kendimi asmış olayım" diyor.

Konuşmada babanın olayın ayrıntılarını öğrendiğini belirtmesinin ardından Fatih Nurullah yaptığı istismarı kabul etmek zorunda kalıyor.

"SENİN ÇOCUĞUN BİZE 20 LİRALIK LOKUMU ÇOK GÖRDÜ SEN BENİM ÇOCUĞUMA NE YAPTIN"

Baba F. A. konuşmanın başında tepkisini şöyle dile getirdi:

"Sen benim çocuğuma ne yaptın? Ben onu merak ediyorum. Ya ben senin kapına geldim misafirine hizmet ettim. Ben senin kapında durdum ciğeri 5 para etmez Hasan ile Hüsrev'ine köpeklik yaptım köpeklik. Çoluğumla çocuğumla onların y. . yalayacak kadar köpeklik yaptım. Bir Ramazan boyunca annem babam ben A. F. E. kime hizmet ettik? 30 gün boyunca... Senin çocuğun bize 20 liralık lokumu çok gördü. Sen benim çocuğuma ne yaptın? Ben kendimden zaten geçmişim. Benim sebebim sen mi olacaksın?"

İSTİSMARI KABUL ETTİ

"Bana doğruca söyle Y. 'ya ne yaptın" diyen babaya Nurullah "Vallahi billahi bir şey yapmadım Allahımın adıyla diyorum" diye yanıt verdi.

Kızın babasının istismarla ilgili yaşananları anlatması üzerine Nurullah yaşananları doğruladı ve küçük kızın iç çamaşırlarını çıkardığını vücuduna dokunduğunu kabul ederek "Hafif bir ağlama oldu. Ben bıraktım. O kadar yani" ifadelerini kullandı.

Babanın "Tüh senin Allah belanı versin. Ulan bir de peşinde 40 bin tane adam var. Sana yakışır mı" diye tepkisini dile getirdi.

Fatih Nurullah ise "Bana yakışmaz da bana nikah olarak verenlere de yakışmaz" ifadelerini kullandı.

Baba ise "Kim nikah olarak sana verdi çocuğu. 11 yaşındaki çocuğu. Sen bizim şeyhimizsin yetiştir diye dedi onu..." diye yanıt verdi.

Nurullah "Nefis var. Peygamberler bile bu imtihanlar geçmiş" dedi. Nurullah ayrıca "Rabbim inşallah beni kurtarsın çok yoruldum" diye konuştu.

"BURADA KİMSE SENİN GELİP GİTTİĞİNİ GÖRMESİN"

Baba Nurullah'ın yanına geleceğini yola çıktığını söyledikten sonra Nurullah "Yaklaştığın zaman söyle de burada kimse senin gelip gittiğini görmesin" dedi. Baba "Niye ki" diye sorduktan sonra Nurullah "Sana zarar olmasın" dedi. Fatih Nurullah dergaha giden babayı örtülü bir dille tehdit ediyor.

Sami Menteş

Odatv.com

https://odatv4.com/odatv-ussaki-seyhinin-cocuk-istismari-itirafini-yayinliyor-03092002.html

https://odatv4.com/tuh-senin-allah-belani-versin-ulan-bir-de-pesinde-40-bin-tane-adam-var-03092028.html

================================

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -
Yaptigimiz ve yapmakta oldugumuz inkilaplarin amaci Turkiye Cumhuriyeti halkini tamamen cagimiza uygun ve butun mana ve bicimiyle uygar bir toplum haline degistirmektir.

Gazi Mustafa Kemal ATATURK

- - - - - - - - - - - - -
JEAN MESLIER : SAGDUYU TANRISIZLIGIN ILMIHALI

162. KULTLER AGIR VE MILLETLERIN COGUNLUGU ICIN YIKIMDIR

Uyruklarinin batil inanclarini surdurmekte cikarlari oldugunu goren hukumdarlar, istedikleri zaman konusmak ve milyonlarca uyrugun ihtiras atesini Allah adina alevlendirmek hakkina sahip olan demagoglarin olusturdugu ve olusturabilecegi etkiyi iyi dusunmusler midir? Cogu kez yaptiklari gibi, bir hukumeti karisikliga ugratmak konusunda anlassalardi, bu kutsal vaizler ne yikima sebep olurlardi! Cogu milletler icin hudalarina ibadet kadar agir ve yikici hicbir sey yoktur. Her yerde, bunlar hudalarinin gostericileri rolunde ilk sirayi isgal etmekle kalmazlar, toplumun mallarinin en genis kismini elinde bulundururlar ve hemsehrilerine surekli olarak vergi koymak hakkina sahip bulunurlar.

"Zati ecellu ala"nin bu gostericileri, toplumdan elde ettikleri buyuk cikarlar karsiliginda, halka gercek hangi yararlari saglarlar? Ahaliden aldiklari servetlerin, nimetlerin bedeli olarak onlara sirlardan, varsayimlardan, torenlerden, ince sorulardan, kurnazca meselelerden, cogunlukla devletlerin yine ahalinin kaniyla odemek zorunda oldugu sonsuz cekismelerden baska bir sey veriyorlar mi?

- - - - - - - - - - - - -
Milliyetcilik, insanlari tipki bocekler gibi farkli siniflara ayirma ve bu siniflara dayanarak kimlerin iyi, kimlerin kotu olduguna karar verme aliskanligidir. milliyetciye gore , herhangi bir eylemin iyiligi ya da kotulugunu o eylemin niteligi degil, kimin tarafindan yapildigi belirler.
Bizim tarafimizdan yapildigi surece ahlaki acidan hos gorulmeyecek hicbir eylem yoktur.

George Orwell

- - - - - - - - - - - - -
Din, fesatlari suphe etmekten korur.

MARLOWE,CHRISTOPHER (1564-1593) Ingiliz oyun yazari ve sair.
Ateistin Kutsal Kitabi - Aforizmalar - Derleyen Joan Konner

- - - - - - - - - - - - -
TCK Madde 65 Af

1) Genel af halinde kamu davasi duser hukmolunan cezalar butun neticeleri ile birlikte ortadan kalkar.
2) Ozel af ile hapis cezasinin infaz kurumunda cektirilmesine son verilebilir veya infaz kurumunda cektirilecek suresi kisaltilabilir ya da adli para cezasina cevrilebilir.
3) Cezaya bagli olan veya hukumde belirtilen hak yoksunluklari ozel affa ragmen etkisini devam ettirir.


- - - - - - - - - - - - -
Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder