29 Ekim 2012 Pazartesi

DİN, İMAN, KİN, İNTİKAM, YALAN, DOLAN, İŞBİRLİKÇİLİK, İHANET - 002 - ORTAOKULDAN BERİ CASUSMUŞ (!)

 (SÖZDE) ikinci askeri casusluk davasındaki rezaletler de ortaya çıkmaya başladı

(SÖZDE) ikinci askeri casusluk davasında 4 ay önce tutuklanan 27 yaşındaki Emre Üsteğmen'in hazırladığı iddia edilen belge 1997 tarihli. Emre Üsteğmen "O tarihte ortaokuldaydım" diye isyan ediyor.

İzmir Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen (SÖZDE) ikinci askeri casusluk soruşturmasında bir skandal daha yaşandı. Soruşturma kapsamında geçen haziran ayında yapılan operasyon dalgasında gözaltına alınan bazı şüphelilerin ifadelerinde, savcılığın iddialarını tartışmaya açacak önemli bilgiler vermeleri dikkat çekti. 16 Haziran'da tutuklanmaları istemiyle mahkemeye sevk edilen sanıkların büyük çoğunluğu, soruşturmanın temelini oluşturan "Pandora" isimli veri tabanında yer alan ve kim tarafından yazıldığı belli olmayan belgelerde isimlerinin geçmesi nedeniyle hakim karşısına çıktıklarını belirtti.

PES DEDİRTEN TUTUKLAMA

Üsteğmen Emre A.'nın savunmasında söylediklerine rağmen tutuklanması ise "pes" dedirtti. Çünkü oluşturma tarihleri 1997 ve 1999 olan belgeleri sızdırmakla suçlanan Emre A., 1985 doğumlu… Yani savcılığın iddiasına göre üsteğmen, 12 ve 14 yaşındayken oluşturduğu belgeleri casusluk çetesine sızdırmış. Emre A., sorgusunda örgüt yönetici ve üyelerinden hiç birini tanımadığını belirterek, şunları anlattı: "Hazırladığım iddia edilen Check-list dosyaların oluşturulma tarihine bakıldığında, ben o tarihte ortaokuldaydım. Ayrıca bu bilgiler gizli bilgi değildir, internetten bakıldığında öğrenilebilir. Yine hazırladığım belirtilen Preset frekanslar dosyasının oluşturulduğu tarihte ben lisedeydim. CVDS Pilot isimli belgenin oluşturulduğu tarihte askeri lisedeydim, içeriğini bilmiyorum ama ders notu olduğunu düşünüyorum"

DÖRT AYDIR CEZAEVİNDE

Üsteğmen Emre A.'nın avukatı Turgut Özbek de, suçlama konusu belgelerin tümünün 1999 yılından önce oluşturulduğunu belirterek, 1985 yılında doğan müvekkilinin o tarihlerde ortaokul ve lise öğrencisi olduğunu söyledi. Ancak, bu savunmaya rağmen Üsteğmen Emre A. tutuklanarak cezaevine gönderildi. Üsteğmen, yaklaşık 4 aydır cezaevinde bulunuyor.

KAYNAK: Asuman ARANCA / SÖZCÜ

 


--
Bir insanda guzel bir huy varsa o huya benzer baska huylarini da bekleyin.

Hz.Ali

Ey mutsuzlar!

Kardeslerinizi bogazliyorlar, goz yumuyorsunuz.
Çigliklar duyuluyor ama siz susuyorsunuz.
Aramizda dolasip kurbanini seciyor zorbanin teki,
sessiz kalirsak bize dokunmaz diyorsunuz.
Bok yiyorsunuz!
Ne tuhaf yer burasi, sizler nasil insanlarsiniz!
Haksizlik varsa bir yerde eger ayaklanmali insan.
Ayaklanma olmuyorsa batsin o sehir yerin dibine.
Yansin bitsin, kul olsun karanliklar basmadan.
 
Bertolt BRECHT
Ben,Manevi Miras olarak hicbir Ayet, hicbir Dogma,
hicbir Donmus ve kaliplasmis Kural birakmiyorum.
Benim Manevi Mirasim Bilim ve Akildir...

K.Ataturk

- - - - - - - - - - - - - -
1920 - Islam yuceltme derneginin bildirisi :
Yunan ordusu halifenin ordusu sayilir.
Hic de zararli bir topluluk degildir.
Asil kafasi koparilacak mahlukat Ankara'dadir.

ISKILIPLI ATIF 
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com

Ayrilmak isterseniz de:
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

- - - - - - - - - - - - - -
Arzuederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder