22 Ekim 2012 Pazartesi

Mehmet Baransu’nun yalancılığı tescillendi!

Mehmet Baransu'nun yalancılığı tescillendi!

Taraf yazarı Mehmet Baransu, Ergenekon Davası sanığı Mehmet Zekeriya Öztürk'e tazminat ödemeye mahkum oldu.
 
Taraf Gazetesi'nin 12 Ekim 2009 tarihli sayısında "Bölük Komutanı Zekeriya Öztürk 6 Köylüyü Öldürüp Tabura Gömdü" başlığıyla yayınlanan haber nedeniyle Kadıköy 2. Asliye Ceza Mahkemesi Baransu'yu Öztürk'e 20 bin TL tazminat ödemeye mahkum etti.
 
Mahkemenin gerekçeli kararında Baransu'nun mahkumiyeti şu ifadelerle gerekçelendirildi: "Gerçeğe uygun olmayan haber ve yayın yaparak, mütalaa ve görüş bildirerek adil yargılamayı etkilemeye teşebbüs edildiği kanaatına varıldığından sanığın isnat olunan suçtan mahkumiyetine karar vermek gerekmiştir."

http://www.ulusalbakis.com/mehmet-baransunun-yalanciligi-tescillendi.html/
--
DESEM KI
. . . . . .
Desem ki vakitlerden bir Nisan aksamidir,
Ruzgarlarin en ferahlaticisi senden esiyor,
Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini,
Ormanlarin en kuytusunu sende gezmekteyim,
Senden kopardim ciceklerin en solmazini,
Topraklarin en bereketlisini sende surdum,
Sende tattim yemislerin cumlesini.
Desem ki sen benim icin,
Hava kadar lazim,
Ekmek kadar mubarek,
Su gibi aziz bir seysin;
Nimettensin, nimettensin!
Desem ki...
Inan bana sevgilim inan,
Evimde senliksin, bahcemde bahar;
Ve soframda en eski sarap.
Ben sende yasiyorum,
Sen bende hukum surmektesin.
Birak ben soyleyeyim guzelligini,
Ruzgarlarla, nehirlerle, kuslarla beraber.
Gunlerden sonra bir gun,
Sayet sesimi farkedemezsen,
Ruzgarlarin, nehirlerin, kuslarin sesinden,
Bil ki olmusum.
Fakat yine uzulme, musterih ol;
Kabirde boceklere ezberletirim guzelligini,
Ve neden sonra
Tekrar duydugun gun sesimi gokkubbede,
Hatirla ki mahser gunudur
Ortaliga dusmusum seni ariyorum.

Cahit Sitki TARANCI

Ey mutsuzlar!

Kardeslerinizi bogazliyorlar, goz yumuyorsunuz.
Çigliklar duyuluyor ama siz susuyorsunuz.
Aramizda dolasip kurbanini seciyor zorbanin teki,
sessiz kalirsak bize dokunmaz diyorsunuz.
Bok yiyorsunuz!
Ne tuhaf yer burasi, sizler nasil insanlarsiniz!
Haksizlik varsa bir yerde eger ayaklanmali insan.
Ayaklanma olmuyorsa batsin o sehir yerin dibine.
Yansin bitsin, kul olsun karanliklar basmadan.
 
Bertolt BRECHT
Ben,Manevi Miras olarak hicbir Ayet, hicbir Dogma,
hicbir Donmus ve kaliplasmis Kural birakmiyorum.
Benim Manevi Mirasim Bilim ve Akildir...

K.Ataturk

- - - - - - - - - - - - - -
1920 - Islam yuceltme derneginin bildirisi :
Yunan ordusu halifenin ordusu sayilir.
Hic de zararli bir topluluk degildir.
Asil kafasi koparilacak mahlukat Ankara'dadir.

ISKILIPLI ATIF 
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com

Ayrilmak isterseniz de:
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

- - - - - - - - - - - - - -
Arzuederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder