1 Haziran 2013 Cumartesi

15-ALAETTİN SEVİM - "KAHRAMANDIR SOYUMUZ, BİZE KEFEN BİÇİLMEZ", "VATAN SAĞOLSUN ..."


ALAETTİN SEVİM  -  "KAHRAMANDIR SOYUMUZ, BİZE KEFEN BİÇİLMEZ", "VATAN SAĞOLSUN ..."

30 MAYIS 2013 / SİLİVRİ

ABD Columbia Üniversitesi İnsan Hakları Çalışma Enstitüsü nün Barış Oluşturma ve Halklar Programı Direktörü David PHILIPS tarafından 2007 ve 2009 da hazırlanan iki rapor bugün burada olmamızın sebeplerini açıklıyor.
Türkiye ve Kürdistan ın konfedere bir yapı oluşturacağını söyleyen bu uzman raporlarında; Türkiye ve diğer ülkelerdeki Kürtlerin Kürdistan'ı istediklerini vurguluyor ve Türkiye'nin Kuzey Irak'a PKK'ya karşı askeri harekattan kaçınılmasını öneriyor.
Sivil anayasanın hazırlanmasını, Avrupa insan hakları ile uyumlu olarak azınlık hakları kurumsallaşmasını, esneklik, hesapsız ve katı muhafazakar yargıya dönüştürülme tedbirleri uygulanmasını, Türkiye'nin Silahlı kuvvetlerinin demokratik bir ordu gibi işlev görmesinin sağlanmasını tavsiye ediyor.
Ayrıca raporlarda PKK ya af programı çıkarılmasını, üst düzey PKK lıların diğer ülkelere sığınabileceği belirtiliyor.

Amerikan Dış Politikası Komitesi için hazırlanmış bu raporlarda yer alan hususların bugün yaşadığımız muhtemel sonuçları daha önce Genelkurmay Başkanlığının bilgisine sunulmuştur.
Demokratikleşme etiketi altında silahlı kuvvetleri karalama ve itibarsızlaştırma politikalarının uygulanacağı bilinmekteydi.
Ancak Genelkurmay Başkanlığı bu kampanyayı etkisiz kılmak için herhangi bir tedbir almadı.

Kasaptaki ete soğan doğramayan, arkadaşları için tepkisiz kalan ancak maçlarda gözyaşı döken bu kişilere kırgınım.
Onlara komutanım bile diyemiyorum.
Yanlış anlaşılmasın.
Bize destek vermedikleri, suskun kaldıkları için değil kırgınlığım.

Bir silahlı kuvvetlerin temel dayanağı silah arkadaşlığıdır.
Silah arkadaşlığı ise hiçbir zaman yalnız olmadığını bilmektir.
Türk Silahlı Kuvvetleri şehit arkadaşının cenazesini düşmana bırakmamak için şehit veren, birkaç saat sonra öleceğini bile bile son nefesinde
"Vatan sağolsun" diyen Dumlupınar personelinden gelen bir geleneğe sahiptir.

Onlara kırgınım.
Çünkü bu geleneğe ihanet ettiler.
Bu yüzden bir zamanlar bu kişilere verdiğim selamları ve duyduğum saygıyı helal etmiyorum.

onlar suçsuz, günahsız teğmenleri bile yalnız bırakmışlardır.
TEĞMENİNİ YALNIZ BIRAKAN BİR ORDUDAN ARTIK HAYIR GELMEZ.
DAĞI, TAŞI DELERSİN, TEĞMENİNİ YALNIZ BIRAKMAZSIN.

Onlara kırgınım.

Çünkü artık hiçbir komutan, birliğine karşı konuşurken silah arkadaşlığını savunamayacaktır.
Onlar elini silahın üzerine koyup, arkadaşının omuzuna el atarak edilen KADİM YEMİNLERİN içini boşalttılar.

O yüzden kırgınım.

Onlar için, Termopil geçidinde Pers ordusuna gizli geçidi göstererek Spartalıları tuzağa düşüren Spartalıya, Sparta Kralının söylediğini tekrarlıyor ve ÇOK UZUN YAŞAMALAR

Subay çıkarken ettiğim yemine her zaman bağlı kaldım.
Milletime, devletime, Cumhuriyetin esaslarına, Atatürk devrimlerine, Türkiye Cumhuriyeti yasalarına asla ihanet etmedim.

Burada tekrar ediyorum.

Beni suçladığınız bu dijital delilleri ben yazmadım.
Ne için burada olduğumu düşündüğümü açıkça anlattım.
Delil denilen şeylerin sahteliğini, üretildiğini çakmalığını açıkladım.
Ancak bunları mahkemenizi etkilemek için söylemiyorum.
Benim için vereceğiniz kararı hiç önemsemiyorum.

Ülkem için birçok görev yaptım, yine yaparım.
Denizaltıcı bir deniz subayı olarak Boğaz köprülerinin bile kibrit kutusu kadar gözükeceği karanlık derinliklerde dolaştım.

Mahkemenizin vereceği karardan çekinmiyorum.
Esasen bu sahte, üretilmiş ve gerçeği arayan adil bir mahkemede hukuki delil olarak bile kabul edilmeyecek dijital kayıtlarla İKİ yıldır tutuklu bırakılan mahkemenizden adalet beklemiyorum.
Benim için en önemlisi Türk milletinin vereceği karardır ve milletin vicdanında çoktan temize çıktığımı biliyorum.

Söylediklerimi sadece ÇOCUKLARIMA MİRAS, MİLLETİME BİR BORÇ VE TARİHE BİR NOT OLARAK SÖYLÜYORUM.

Ben, Alaettin SEVİM

Türk Silahlı Kuvvetlerinin şerefli bir deniz subayı,

Atatürkçü Türk bahriyesinin onurlu bir amirali ve

Yüce Türk Milletinin gururlu bir ferdiyim.

Ben, 57nci Alay şehitliğini ziyaret ettiğimde boğazıma bir yumruk tıkanır , sesim karcır, gemimle seferden döner, bu görevde de bayrağımıza bir helal getirmedim diye sevinirim.
Her gemimizi uğurlarken uzaklaşan bayrağın arkasından gururla selam dururum.

Her zaman bu yurtta yaşayan herkesi kendimden saydım ve Türk adını göğsümü gere gere , ağzım dolu dolu söyledim.

"Millete komplo kurmak" diye bir suç uydurup üzerime atılmaya çalışılmasına ise sadece gülerim.
Zamanın ruhuna uymak dedikleri şey bana yabancıdır ve eğer suçum bu ise kabul ediyorum.

Dedelerimden, babamdan lekesiz bir isim aldım ve oğullarıma lekesiz bir isim bırakacağım.
Sahte deliller ve göstermelik yargılamalar ismimi lekeleyemedi, lekeleyemeyecek.

Bir sözüm de bugüne kadar büyük üzüntülere katlanan, ancak teslim olmayan GENÇ BAHRİYELİLERE ve AİLELERİMİZE olacak.
EĞİLMEYİN, DİK DURUN.

Deniz Kuvvetlerimize yapılanlardan dolayı başımız eğik, ancak ALNIMIZ AÇIKTIR.

Ben çocuklarımın yine de bu millet için çalışan denizciler olmasını isterim.

"oğullarımın denizci olmasını isterdim

Deniz sonsuz bir kavga alanıdır

Deniz kavgacıdır.

Oğullarımın kavgacı olmasını isterdim

En iyi, en temiz denizde düşünülür.
Ki oğullarım kavgadan ayrılmadan,

Kavganın içinde düşünen bir adam olsun.

Denizin gözü pektir.

Denizcinin de gözü pek.

Denizle yüz be yüz dövüşülür.
Ki oğullarım, Yüz be yüz döğmemekten tat alsın.

Diyeceksin ki bunda halt ettin.

Arkadan bıçak atmasını bilmeyenler

Bu kara toprak üzerinde kendileri sırtlarından bıçak yiyerek devrilirler ya

işte bende onun için

Oğullarımın karada kancıkça döğüşen bir bücür değil,

Denizde yüz be yüz döğüşen bir olmasını isterdim.

Hep KÖROĞLU gibi olmaya özendim.
Öksüzün, yetimin hakkını yemedim, mazlumun ahını almadım.
Bugün için Bolu Beylerinin yanında saf tutmak daha rahat, daha güvenli bir yaşam sağlayabilir.
Bazı insanlar rahatlık ve güveni, şeref ve onura tercih edebilir.
Hatta şeref ve onurlarından menfaat için vaz geçebilir.
Ancak yıllar sonra sadece KÖROĞULLARININ türküsü söylenecek.

MİLLETİN HUZURUNDAKİ YERİMİ ALMAK ÜZERE KÜRSÜDEN AYRILIRKEN SON BİR SÖZÜM VAR.

Gelenektir, her bahriye gemisinin bir sembol sözü vardır.
Bende son sözüm olarak yıllarca komutanlığını şerefle yaptığım TCG ANAFARTALAR denizaltısının sembol sözü ile kürsüden ayrılmak istiyorum.

"KAHRAMANDIR SOYUMUZ, BİZE KEFEN BİÇİLMEZ"

"VATAN SAĞOLSUN ..."

ALAETTİN SEVİM

30 MAYIS 2013 SİLİVRİ

a45UyF587661-201306011538-15
^^^^^ - vvvvv


--
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Dogdugunuz zaman siz agladiniz, dunya guldu.
Oyle bir hayat yasayin ki, oldugunuzde dunya aglasin, siz gulun.

Cherokee atasozu.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder