5 Haziran 2013 Çarşamba

15-Devlet Tiyatrosuz bir Türkiye düşünün bakalım size nasıl gelecek?

Eğer engel islamiyet ise, o zaman bu din zararlıdır.
Eğer engel sünnilik ise o zaman bu mezhep zararlıdır.
Eğer engel Nurculuk ise o zaman bu öğreti zararlıdır.
Eğer engel Fettullah Gülen ise o zaman bu imam zararlıdır.
Eğer engel AKP ise o zaman bu parti zararlıdır.
Eğer engel Tayyip Erdoğan ise o zaman bu kişi zararlıdır.

Engel nedir, ben bilmiyorum.
Siz söyleyin.

Bu çok basit bir ölçüdür.
Güzele düşman olan zararlıdır.


Saygılar.
Oraj POYRAZ

a45UyF587661-201306051915-15
^^^^^ - vvvvv


--


zaryop:jaro


BUYUK OLSUN
. . . . . .
Ben buyuk sarkilari severim; buyuk olsun
Deniz gibi, gokyuzu gibi hersey ve mahzun.
Seviyorsam seni ask olumsuzdur gonlumce
Asiksam kadinim degil tanricasin, ece.
Denizler yolculuga cagirir durur da beni
Gitmem dusunerek geri donecegim gunu.
Ben buyuk ruzgarlari severim buyuk olsun
Askim da, ozlemim de hepsi, hersey ve mahzun.
Insan bir yaninca Kerem misali yanmali,
Uykudan bile mahser gununde uyanmali.

Ahmet Muhip DRANAS
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder