5 Haziran 2013 Çarşamba

15-'İstifanı ver öyle git!'

İşte bu derece net ve kesin.
Yaşadığımız son sivil itaatsizlik eyleminde MHP yönetimi yok.
Kesinlikle yok.
Belki MHP'li gençler olabilir.
Ama yönetim yok.
İşte MHP'nin milliyetçiliği de bu kadardır.
Ülke bölünebilir, MHP'nin kılı dahi kıpırdamaz.
Ülkenin rejimi değişebilir, Nurcu öğretiye göre yeniden yapılandırılabilir, ama hiç önemi yok, MHP'de yaprak dahi kımıldamaz.

Peki, kendine ülkücü, milliyetçi diyen insanlar neden MHP çatısı altında yer alır.
Ben bilemiyorum doğrusu.
Mantıklı bir sebep de bulamıyorum.


Oraj POYRAZ

Vekillere Gezi gözdağı!

05.06.2013 - 14:13

'İstifanı ver öyle git!'

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, eylemlere katılmak isteyen milletvekillerine yasak koydu.

'İmralı'nın postacısının liderliğini yaptığı Gezi Parkı eylemine destek vermiyorum' diyerek Gezi Parkı eylemine en başından tavrını koyan ve meydanda ülkücü olmadığını, olmayacağını söyleyen MHP Lideri Devlet Bahçeli, eyleme destek vermek isteyen MHP milletvekillerine de yasak koydu.

Bahçeli, kendisine gelerek eylemlere destek vermek için görüşünü almak isteyen milletvekillerine ve ülkücü ocaklı gençlere "Eylem yerine gidip destek vermek isteyen, eylemcilerle yan yana gelmek isteyen varsa istifasını versin öyle gitsin" dedi.(T24)

 http://haber.gazetevatan.com/vekillere-gezi-gozdagi/543804/1/gundem


a45UyF587661-201306051842-15
^^^^^ - vvvvv


--
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
GARIPLIK
. . . . . .
Babam kirdi beni ilkonce babam
Dosttan gordum kahrin daniskasini
Nankor cikti iyilik ettigim adam
Sevdigim kiz da savdi sirasini
Bendim hayal ustune hayal kuran
Gozum kapali oldugu zamanlar
Benim basimi tastan tasa vuran
Sandigim gibi degilmis insanlar
Garibim dunyada garip nafile
Gelse boynuma dolansa da bahar
Kendi hos kendi masum sesinizle
Siz soyleyin garipligimi kuslar

Cahit Sitki TARANCI
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder