4 Haziran 2013 Salı

15-NE OLDUĞUNU BİLMEYEN ADAM, RTE


NE OLDUĞUNU BİLMEYEN ADAM, RTE

04 Haziran 2013

Hani kendini büyük sananlar sıkışınca der ya," Sen benim kim olduğumu biliyor musun?"

Akıllı biri de çıkar, "Polis çağırın, burada kendini bilmeyen biri var" der, şapa oturtur.

RTE de ne olduğunu, kimin, neyin başbakanı olduğunu bilmiyor.

11 yıldır oturduğu makama rağmen.

Bir bilse, ben de kendini başbakanım kabul edeceğim ama olanaksız görülüyor.
Ümitsiz vaka.

Bir yandaş kanalda, istediği gibi rahatça konuştuğu programda ve bugün Fas'a giderken söylediklerini duyunca bir kez daha anladım.

- Ben sizin hayatınıza karışmıyorum, siz de benim karımın kızımın başörtüsüne karışmayın.

- Tabanımı zor tutuyorum.
Sen 100 bin kişi toplarsan ben bir milyon toplarım.

Arkadaş, siz kim, biz kim?

Hani 76 milyonu kucaklıyordun?

Senin tabanın da mı var?

Türk milleti tabansız mı?

Sen hala muhalefette bir parti başkanı mısın?

Tabanını kimin karşısına çıkarıyorsun?

Çıkarıp ne yaptıracaksın?

Senin tabanın; benim komşum, arkadaşım, şehirlim, yurttaşım, tasada ve kıvançta bir olduğum insanlar değil mi?

Sana oy verenlerin hepsini gerici, dinci, kinci,vurguncu, soyguncu mu sanıyorsun?

Onlara beni mi dövdüreceksin?
İç savaş mı istiyorsun?
Birbirimizi kıracağız sen de seyir mi edeceksin?
ABD öyle mi dedi?

Bu kadar da densizlik olmaz ki.

O, tabanım dediklerinin %90′ı seni dinlerse ne olayım.
Tabanın delindi ayırdında değilsin.
Yakındır yalın ayak tabanları yağlaman.

Esad'a "Halkının sesini dinlemeyen diktatör!"
diyorsun ya, bayılıyorum.

Milyonlar sokağa dökülmüş, üç-beş kendini bilmez bir şeyleri yaktı yıktı diye hepsini "marjinal" yaptın gitti.

Suriye'dekilerin sayısını mı aldın da onlara hak veriyorsun, halk diyorsun?
Sade hak versen neyse, eğitim, silah, cephane, para, konaklama olanağı…

Birazcık toplum psikolojisi öğrenmiş olsaydın, "Ne yaparsanız yapın, biz kararımızı verdik" demezdin,tepkiler başlayınca.

Onu duyan 16 yaşındaki oğlumu üç gündür evde tutamıyorum.

"Git" diyemiyorum.
Çünkü beni korumakla görevli polisin yaptıklarını görüyor ve can güvenliğinden endişe ediyorum.

"Gitme" de diyemiyorum.
O, bu vatanın çocuğu.
Vatanında olanlara duyarsız kalamaz.

Borsayla, Antartika'daki pelikanlarla, evde kalmış karı-koca arayanlarla ilgilenemez böyle bir günde.

O, bir marjinal parçası, çapulcu, CHP'li, TGB'li, ulusalcı,aşırı uç yani.

Alkolik babanın evladı, kızların elinden tutan ahlaksız,belki öpüyordur bile namussuz.

Anası da tencere-tava çalıyor gece saat 21.00′de.
Hep aynı hava, " tak,tak,tak"

Ne oluyorsa?

Ne demiş 1 Nisan 2013′te?

- Kendi halkına zulmeden bir rejimin iktidarda kalmasını sağlayacak bir planı desteklemek söz konusu olamaz.

Başbakan gibi konuşmuş.

Bir haftadır sokaklarda olanlara bakın.

Bugün ikinci ölüm haberi geldi.

Yaralanın haddi hesabı yok.

Dayak, gaz, basınçlı-boyalı su ödül gibi.

AKP iktidarını destekler mi dersiniz?

RTE diye biri, ne olduğunu kendi de bilmeyen, nerenin ve kimin başbakanıysa bilmiyorum, benim hiç olmadı, olamaz da.

Ulusal bayramlarda, ülkede olay çıktığında kapağı yurt dışına atan adam.

Türk Vatandaşı ve geçici çapulcu Naci BEŞTEPE

İLK KURŞUN

a45UyF587661-201306041122-15
^^^^^ - vvvvv


--
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Fikir sahibi olmaya, mal sahibi olmaktan ziyade luzum gorecegimiz gun, hakiki zenginligin sirrini bulacagiz.

Peyami Safa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder