13 Ekim 2016 Perşembe

İyi bilmezdim, hakkımı helal etmiyorum



İyi bilmezdim, hakkımı helal etmiyorum

Ali Serdar Bolat 13 Ekim 2016

Türk milletinin hislerine şöyle tercüman oluyorum:

Oğlu mısır ithal ederken gümrük vergisini sıfırlayıp oğlunun mısırı sıfır vergi ile gümrükten geçtikten sonra mısırın gümrük vergisini yüzde onsekize çıkaran adama hakkımı haram ediyorum.

Kendisini iyi bilmezdim. Cebini doldurmak için her türlü fırıldağı çevirdi, her türlü hileyi yaptı, milletin hakkını yedi, huzura kul hakkı ile çıkacağı gibi kefenin cebi de hem maddi hem manevi anlamda boş kaldı.

Bu milletin 80 yılda dişinden tırnağından artırarak yaptığı fabrikaları, işletmeleri, bankaları 10 yılda yok fiyatına yabancılara satan bu zata

Türk Milleti adına hakkımı haram ediyorum.

Halkın malını kendi malı gibi satana hakkımı helal etmiyorum.

Sıvı yumurta fabrikası kurup bütün büyük yemek ihalelerine mal satan, siyasi kimliğini kullanarak servetine servet katan bu zata hakkımı helal etmiyorum.

Gerek kendisi ticaret yapan, gerekse akrabalarının ticaret yapmasına izin veren ve böylece mevkisini kullanarak servet sahibi olan devlet adamlarının hiç birisine hakkımı helal etmedim, etmeyeceğim.

Emperyalizmin "Sat herşeyi ulan" emrine "lebbeyk" diyerek aşağıdaki herzeleri yumurtlamış olan bu zata hakkımı haram ediyorum:

SEKA için:

Stratejik yer imiş. Ne stratejisi, önemli olan müşteri bulmak. Müşteri gece gelsin, pijamayla çıkarım karşılarına. Seviyorum bu işleri arkadaş.

ŞEKER FABRİKALARI için:

Kar edeni de, zarar edeni de satacağız.

TEKEL için:

Babalar gibi satarız.

PETKİM için:

Ülkenin igal altına girdiğini söylüyorlar. Gelsinler işgal etsinler.

TÜPRAŞ için:

Parayı veren düdüğü çalar. "TÜPRAŞ'ı Ruslara satar mısın" diyorlar, satarım arkadaş.

LİMANLAR için:

Ne banka bırakacağız, ne fabrika. Ne de işletme. Liman da bırakmayacağız.

Hepsini satacağız.

SÜMERBANK için:

Sümerbank tarihten siliniyor. Elinde bir şey kalmadığı için ismini de kaldırıyoruz.

(Herzeler Sayın Mahmut Özyürek'in bugünkü yazısından alıntılanmıştır)

******************

Calisanlar, kotuluk dusunmeye vakit bulamazlar.Calismayanlar ise, kendilerini kotulukten kurtaramazlar.

HZ.
ALI

Kuran-i Kerim ve Risale-i Nur, Rahman ve Rahim olan Allah in bir indirisidir....
Kuran-i Kerim ve Risale-i Nur un indirilisi, aziz ve hakim olan Allah tandir...
iste o nur, hem Kuran-i Kerimdir, hem de Risale-i Nur dur

Said-i Kurdi

Zirvaliklar, bizleri bir ulus olarak birlestiren bir cimentodur.(2007 Yili nda yaptigi bir gosteriden)

George Carlin


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/










BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo LiteCoin URL:   LTtsCJ2mLUXLLs8v5US8w5zQeq66eakPtU

NameCoin URL       :  N7wbJyxqoueznDHu9tnu56y1V7B9P1Phs4
FeatherCoin URL     :  6rHGzeMefFvzqmBM5VNqmUziCxtga4wpDs
TerraCoin URL        :  1GQFs8GpaTXxoeTAsGmo56WNfYSZRy2mBD

PeerCoin URL         :  PMeBpz6X9RRLQxdFs5Jws5JwFec3Mzen8q6Twg





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder