31 Ekim 2016 Pazartesi

Provokatör şortlu kız olayında sıcak gelişme

Allah da bu Yeni Fak-İt'çileri kahretmiyor ya!..

Bir ilah neden taşları bağlar itleri salar?
Neden insanları bu kadar imtihan eder?
Nedir ilahın insanlarla şakalaşmak için bu kadar gayretli olmasının sebebi?

Yahu bırakın bu işleri.
Allah da bu Yeni Fak-İt'çileri ortalığa salmışsa ya o ilah değil, şeytandır siz onu yanlış tanımışsınız.
Ya gerçekten yoktur, ya da yok hükmündedir, insanlar içlerinde olan kötü özü ortaya koymuştur, siz ilahi varlıklara bağlama eğiliminde olduğunuzdan bir isim uydurmuş olabilirsiniz.
Ya da başka bir şeydir.
Ama anlatılan hikaye kesinlikle doğru olamaz.
Tek başına bu olay, bu manşet bile ilahi masalların masal olduğunun karinesidir.

Bu ne şimdi?
Şeytan gelse bir olayı bu kadar ters anlatamaz.
Vallahi de, tallahi de şeytanın günahına giriyorsunuz!... ::))

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA    

 


Provokatör şortlu kız olayında sıcak gelişme

Son günlerde gündemi oldulça yoğun bir şekilde meşgul eden ve belli kesimler tarafından inançlı insanları hedef haline getirmek için kullanılan 'şortlu kız' hadisesinde yeni bir gelişme yaşandı.
Savcılığın itirazı sonrasında tekrar tutuklanan Abdullah Çakıroğlu'nun avukatı Şemsi Dak, davanın görüldüğü Anadolu 40. Asliye Ceza Mahkemesi'ne itiraz dilekçesi sundu.
http://www.yeniakit.com.tr/haber/provokator-sortlu-kiz-olayinda-sicak-gelisme-228825.html 
a45UyF587661-161031154214 Oraj Poyraz At 0raj.p0yraz@neomailbox.net 0raj.p0yraz@neomailbox.net
2016/10/31  16:25 3  49  pembe@googlegroups.com


 

--

Elinde cekic olan kisi herseyi civi olarak gorur.

Abraham Harold Maslow

Isra Suresi nin 82.ayeti de Said-i Nursi ye gore; Risale-i Nur a isaret ediyormus.
Ayetin Turkce anlami:
-Biz Kuran i imanlara rahmet ve sifa olsun diye indiririz
Said-i Nursi ye gore; Risale-i Nur da, Kuran in semasindan indigi icin bu ayette Risale-i Nur da anlatilmaktadir
O zaman ayetin anlami su oluyor:
....Biz Kur an-i Kerim i ve O nun semasindan gelen Risale-i Nur u, inananlara rahmet ve sifa olarak indirdik
Yunus , Ra d , Hicr , Suara , Kasas ve Lokman surelerinin baslarinda bulunan -Iste bunlar, kitabin ayetleridirler! anlamindaki ayetler de Risale-i Nur a isaret ediyormus...
Said-i Nursi ye gore; Bu yuzyilda Risale-i Nur denilen, 33 adet soz, 33 adet mektup, 31 adet Lem alar; bu zamanda kitab-i mubindeki ayetlerin ayetleridirler
Yine Said-i Nursi ye gore ayetteki: Iste bunlar sozuyle, Risale-i Nur un parcalari anlatilmak isteniyor
O zaman ayetin anlami su oluyor:
-Iste bunlar, yani Risale-i Nur un parcalari olan: 33 adet soz, 33 adet mektup ve 31 adet Lem alar; Allah in kitabinin ayetleridirler!

Derleyen: Osman Turkoguz
INANCLARA VE AKLA AYKIRI BIR YAKLASIM, NURCULUK.

A$ik Daimi : Madem Ki Ben Bir Insanim

Kainatin aynasiyim
Madem ki ben bir insanim
Hakkin varlik deryasiyim
Madem ki ben bir insanim

Insan hakta hak insanda
Ariyorsan bak insanda
Hic ek$iklik yok insanda
Madem ki ben bir insanim

Bunca temenni dilekler
Viz gelir cark-i felekler
Bana egilsin melekler
Madem ki ben bir insanim

Tevrati yazabilirim
Incili dizebilirim
Kurani sezebilirim
Madem ki ben bir insanim

Ilim bende kelam bende
Nice nice alem bende
Yazar levh-i kalem bende
Madem ki ben bir insanim

Enelhakkim ismim ile
Hakka erdim cismim ile
Benziyorum resmim ile
Madem ki ben bir insanim

Daimi yim harap benim
Ayaklara turap benim
Ask ehline sarap benim
Madem ki ben bir insanim


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/










BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo LiteCoin URL:   LTtsCJ2mLUXLLs8v5US8w5zQeq66eakPtU

NameCoin URL       :  N7wbJyxqoueznDHu9tnu56y1V7B9P1Phs4
FeatherCoin URL     :  6rHGzeMefFvzqmBM5VNqmUziCxtga4wpDs
TerraCoin URL        :  1GQFs8GpaTXxoeTAsGmo56WNfYSZRy2mBD

PeerCoin URL         :  PMeBpz6X9RRLQxdFs5Jws5JwFec3Mzen8q6Twg





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder