27 Ekim 2016 Perşembe

Toprağa gömülü uçaklar var mı?

Din, iman, yalan, dolan, kin, intikam, işbirliği ve ihanet.
Adalet ve Kalkınma Partisi ve Fitnebaz Cemaat'in özeti budur.

Oraj POYRAZ



Toprağa gömülü uçaklar var mı?

Türk Hava Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Abidin Ünal, 50 Alman savaş uçağının toprağa gömülü olduğu iddialarıyla ilgili olarak, "Bunlar asparagas" dedi.

27 Ekim 2016 15:25

Yeni Şafak'ın haberi ve Erdoğan'ın "Kayseri'de uçaklarımızın gömülü olduğu mezarlar var. O zamanlar yapıldı bunlar" sözlerine ilişkin Türk Hava Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Abidin Ünal'dan açıklama geldi.

Hava Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Abidin Ünal, DHA muhabirinin, valilik çıkışında "Efendim, 2'nci Hava İkmal Bakım Merkezi Komutanlığı ön bahçesinde toprağa gömülü uçaklar olduğu iddia ediliyor?" sorusuna, önce ellerini açarak, yanıt yok şeklinde işarette bulundu. Daha sonra da "Bunlar asparagas" yanıtını vererek makam otomobiline bindi.

 
a45UyF587661-161027155027 Oraj Poyraz At 0raj.p0yraz@neomailbox.net 0raj.p0yraz@neomailbox.net
2016/10/27  16:38 4  58  aciksayfa@yahoogroups.com


 

--

Turkiye, Ataturk u Allah a borclusun..
Geriye kalan her seyi de Ataturk e...

Daniel Dumoulin

Mumine gelen her $ikinti, gunahlarina kefaret olur

(Buhari)
Lutfen bundan sonra Muslumanlardan eza, cefa ceken, basina bir musibet gelenler aglayip, zirlamasin.
Cunku baslarina gelen her turlu olumsuzluk onlarin Allahin sevgili kullarindan oldugunu gosteriyor.
Ben demiyorum, hadisler, ayetler boyle soyluyor.

Amerikan Devleti nin bize emrettigi ve ogrettigi gibi hissetmiyorum.
Bakin soyluyorum.
Benim aklim oyle calismiyor.
Bir moron gibi yaptigim birsey var adi: Dusunmek.
Kendi goruslerimi de olusturmayi sevdigim icin icin pek iyi bir Amerikali degilim.
Bana soylendigi anda yere yuvarlanmiyorum.
Ne yazik ki cogu amerikali emir verildigi anda yere yuvarlanir.
Ben boyle degilim.
Hayatimda uydugum kesin kurallarim var.
Birinci kuralim: Devletin bana soyledigi hicbir seye inanmamak.
Hicbir seye.

George Carlin


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/










BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo LiteCoin URL:   LTtsCJ2mLUXLLs8v5US8w5zQeq66eakPtU

NameCoin URL       :  N7wbJyxqoueznDHu9tnu56y1V7B9P1Phs4
FeatherCoin URL     :  6rHGzeMefFvzqmBM5VNqmUziCxtga4wpDs
TerraCoin URL        :  1GQFs8GpaTXxoeTAsGmo56WNfYSZRy2mBD

PeerCoin URL         :  PMeBpz6X9RRLQxdFs5Jws5JwFec3Mzen8q6Twg





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder