25 Ekim 2016 Salı

Türkiye'nin ilk zina yaşı ortalaması şoke etti!

Peki ben sorayım, Türkiye'de ilk zina yaşı 17,8 miş.
Avrupa'da kaçmış, Türkiye hangi Avrupa ülkelerini geride bırakmış?
İmkansız bir şey.
Avrupa, Amerika bunları aşmıştır.
Onlar kimin kaç yaşında kiminle seviştiğiyle uğraşmıyor.
Onların derdi erken yaşta gebelik.
Onu engellemeye çalışıyorlar.
Ve bunu da başarıyorlar.

Bizde ise çocukları erken yaşta evlendirmeye ve gebe kalmalarına gayret ediyoruz.
Kızlar bir an önce evlere hapsolsun, meslek sahibi olmasın, kendine gelmeden, kafası basmadan, dünyayı tanımadan çoluğa çocuğa, kocaya, aileye gark olsun istiyoruz.
Erkeklere kul köle olsun istiyoruz.

Aslında İslam ahlakı tuhaf bir ahlak.
Kadınları sevmiyor, hatta nefret ediyor.
Meşhur ilahiyatçılar açık açık bunu söylüyor zaten.
Kadınlar olmasa erkeklerin cennete gitmesi garanti gibi bir şey.
Şeytanın yoldaşı kadınlar.

Kadınlarla sevişeceksiniz, ama ne onlara zevk vereceksiniz, ne siz zevk alacaksınız.
Sevişmek sadece çocuk yapmak için.
Kadınların işi bu kadar.
Ondan sonra gözden, gönülden, dünyadan ve her şeyden uzak olacaklar.
Hatta hiç olmayacaklar.

Erkek erkeğe yaşayacaksınız.
Yemeğe, içmeye, gezmeye, sohbete, eğlenceye ve her şeye erkek erkeğe gideceksiniz.
Aslında gizli gizli bir homoseksüalite özendirmesi var.
Netekim, meşhur ilahiyatçılar hep karşı cinsten  uzak durmalarıyla meşhur.
En ünlü örneğimiz Fitnebaz Hoca, onun da Kırklareli Camii'ne kestanesini çizdirdiği söyleniyor.
Bu işi kurcalayanların sonu domuz bağıyla helikopterden atılmaya varmış.
Said-i Nursi de böyle, eline kadın eli değmemiş, o derece mübarek bir adam.
Neredeyse bütün tarikat ve cemaat erbabında bir aşırı uçtan öbür aşırı uca salınım yapan cinsel bir durum söz konusu.
Normal yok, ya da çok nadir.

Afganistan'daki Aşnalar var bir de.
Dinen en lanetlenmiş iş, sanki en makbul sanat.

Yahu eşini al yanına, şerefinle şanınla, el ele, diz dize otur kalk, ye iç, gez toz.
Bu yok..
Büyük günah.
Erkek erkeğe ne halt edersen et.

Esasen, ne zaman Ramazan sohbetlerinde o badem bıyıklı abileri izlesem, hep gözleri o el hareketlerine, bacaklarını tutuşlarına, jestlerine takılır.
Bir efemine tavırlar, bir kırılganlıklar dikkatimi çeker durur.

12 Eylül yıllarında da dikkatimi çekmişti, Ülkücüler, Komünistler bir de Akıncılar vardı.
Komünistler, solcularda bir sorun görmedim.
Onlar hep göründükleri gibi oldular.

Akıncılar hep sütre gerisinde, Ülkücülerin ardında.
Bir geçiş hali de var.
Cesaret bulan Akıncı ayrıca ortaya çıkıyor.
Uzun süre tek başına görülmediler.

Bir de Ülkücüler ve Akıncılar sanki iki cins gibi.
Mürtecinin iki cinsi.
Ülkücüler Türklük cilası altında mürteci.
Ya da mürtecinin erkek olanı ya da ....
Ve Akıncılar bildiğin mürteci.

Bu aralar mürteciler sürü sepet.
Artık erkekliklerini hissetmek için Ülkücülere ihtiyaç duymuyorlar.
Sürüler halinde geziyorlar, pençeleri, dişleri de fazlasıyla keskin ve bundan fazlasıyla cesaret buluyorlar.
Tıpkı çakallar gibi.
Korkulur doğrusu.
Ben korkuyorum, açıkçası.

Bence bu vakitten sonra Ülkücüler bile bu çakal sürüsünden artık çekinmeli.
Dedim ya çakal sürüsü..

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA      

İmam ve iman zihniyeti işte böyle bir şey.
Sorgu sual, şüphe yok.
Desteksiz, dayanaksız atış var.


Türkiye'nin ilk zina yaşı ortalaması şoke etti!

Ahlakın çöküşe geçtiği gerçeğini gözler önüne seren bir rapor yayımlandı.

Rapora göre Bekaretini erken yaşta kaybeden ülkeler arasında Türkiye yaş ortalamasıyla ABD'yi ve bir çok Avrupa ülkesini geride bıraktı.

Laikçi eğitim sisteminin neden olduğu endişe veren bu durumun önüne geçilmesi için ise halk devletten çözüm bekliyor.

Türkiye'nin ilk zina yaşı ortalaması şoke etti!

25 Ekim 2016, 15:08

YENİAKİT.COM.TR - Bekaretini erken yaşta kaybetme sıralamasının açıklanmasının ardından Türkiye'nin sıralamadaki durumu ülkenin geleceği açısından endişe verici bulundu.

Türkiye'nin 17,8 yaş ortalamasıyla ABD ve birçok Avrupa ülkesinden daha düşük olması tehlikenin ne kadar büyük olduğunu ortaya koydu.

Çocuk geline karşı kampanya yürüten kesimlerin zina konusunda sessiz kalması ise dikkat çekiyor.

Bu kesimlerin neden zina konusunda kampanya gibi etkinliklerle çocukları zina illetinde uzaklaştırmadıkları merak ediliyor.

Öte yandan devletin bu konuya çözüm olarak ne tür adımlar atacağı bir çok kesimde tartışma konusu olurken malum ahlaksız medyanın gazete, dizi, dergi vb. araçlarla gayrı meşru ilişkinin yaygınlaştırma çabalarına ne zaman dur denileceği merak konusu.

Ahlaki çöküşe neden olan laikçi eğitim sisteminin neden olduğu endişe veren bu durumun çözüme kavuşması için ise halk devletten çözüm bekliyor.

http://www.yeniakit.com.tr/haber/turkiyenin-ilk-zina-yasi-ortalamasi-soke-etti-226778.html

 
a45UyF587661-161025224019 Oraj Poyraz At Alpinaasia oraj_poyraz@alpinaasia.com
2016/10/25  23:24 3  49  pembe@googlegroups.com


 



--

Neque ignorare medicum oportet qua sit agri natura
Doktor, hastaligin dogasini es gecmemelidir.

Latin Atasozu

Hasan Basri rahimehullah anlatiyor :
Utbe Ibnu Gazvan ( Radiyallahu anh ), Basra da minberde ( hutbe esnasinda ) dedi ki : Resulullah aleyhissalatu vesselam bize soyle buyurmuslardi :
Cehennemin kiyisindan buyuk bir tas birakildi. Bu tas yetmis yil asagi dogru dustu de henuz dibe ulasmadi

( Tirmizi )
Cehennemle ilgili hadis. Sahihmis bilenler denetlesin.

Iyi ki Turk Dogmusum

14 Subat 2014

Gectigimiz gunlerde bir milletvekili Ataturk olmasaydi gene olurduk ama isimlerimiz Dimitri olurdu, Yorgo olurdu. dedi.

Konu tartisilirken bir arkadasim gozyaslari icerisinde benim fakirhaneyi ziyaret etti. Aklina takilan bir sey varmis ve onu cok uzuyormus. Soyle sevgili arkadasim, nedir senin sorunun? dedim. Arkadaslarimin sorunlariyla ilgilenmeye bayilirim.

Benim ismim, biliyorsun, Dimitri. dedi. Ataturk olmasaydi herkesin ismi Dimitri, Yorgo olacakti ama Ataturk vardi ve buna ragmen benim ismim neden Dimitri? Ben neden faydalanamadim? dedi ve gozyaslarina boguldu.

Ona bir cay getirdim ve teskin etmeye ugrastim. Bak dedim, herkes Turk olamaz, bu bize dogustan verilmis bir hediye, sen Turk degilsin ve buna uzulmeni anlayabiliyorum, senin yerinde olsam ben de uzulurdum, insan icine cikmazdim, talihime saydirirdim, belki hayatima son vermek isterdim. Ama Turk degilsin diye hepten koyverme. Hayata 1-0 yenik baslamissin, daha cok calis, ne bileyim cok iyi bir curling oyuncusu ol, hayatina bir anlam kat. Benim herhangi bir basariya ihtiyacim yok, Turk dogmusum zaten, anlatabiliyor muyum ama senin cilginlar gibi calisman lazim.

Birbirine yapismis islak kirpiklerinin altindan utanc dolu bir bakis atti. Devam ettim. Inan ki seni anliyorum. Denize dokulmussunuz mesela, bu bir travmadir. Denize dokulmek ne abi ya? Ahahaha. Ozur dilerim, sinirlerim bozuldu. Ama Tanri askina, denize dokulmek ne abi? Nasil basardiniz bunu? Ahahaha. Ay devam edemeyecegim.

Gulme krizini atlatmak icin elimi yuzumu yikayip dondugumde Dimitri yi salondaki Turk bayragini koklayip yuzune surerken buldum. Beni gorunce aniden bayragi elinden birakti. Fena yakalanmisti. Yanina gidip omzundan tuttum.

Gizli gizli Turk bayragini opmen kesinlikle ayiplanacak bir sey degil. dedim. Muhtemelen kendi kendine Onuncu Yil Marsi ni da mirildaniyorsundur. Inan ki imkan olsa ben de senin Turk olmani isterdim. Ama bu mumkun degil, anliyor musun? Mendel kanunlari diye bir sey var. Kanuna karsi gelinmez.

Caylari tazeledim. Icim bir tuhaf olmustu. Dimitri yi hala teselli edememistim. Bak dedim, cayimdan bir yudum alarak, O olmasaydi benim de ismim bugun Dimitri olacakti. Sen Dimitri, ben Dimitri, herkes Dimitri, muthis bir kaos, dusunsene. Allah korumus. Ayrica ben annemden yine dogardim ama babam kimdi bilemezdim. Kastan gozden az cok tahmin ederdim ama kesin sudur diyemezdim. Cunku Soyadi Kanunu diye bir sey olmazdi. Elli tane Mehmet var, hangisi babam nereden bilecegim?

Bir nebze sakinlesmisti. Kalkti ve gitmeye koyuldu. Turk bayragini katlayip Dimitri nin cebine $ikistirdim. Itiraz edecek oldu ama usteledim. Genc adamsin, yaninda dursun. dedim. Ellerime sarildi, opturmedim. Hickira hickira gitti. Dimitri, ismini kesinlikle yazmamami rica etmisti. Ama ismini yazmadan cok anlamsiz olacagi icin yazdim. Ismi Dimitri. Uskudar da oturuyor, gozluklu, saclari onden hafif dokulmus, gorseniz hemen tanirsiniz.

Tarihimizi biliyor muyuz?

Vezir Tonyukuk olmasaydi bugun ismimiz Luo-Jin, Yang-Hai, Feng-Sushi idi.

Alaaddin Keykubat olmasaydi bugun ismimiz Refik Jebbour, Aatif Chachehou, Salma Hayek idi.

Barbaros Hayrettin Pasa olmasaydi yuzmeye Yunan adalarina gitmek zorunda kalirdik.

Cengiz Han olmasaydi ne iyi olurdu.

Baltaci Hasan Pasa olmasaydi Kopruluzade Damat Numan Pasa vardi, o da duzgun bir insandi.

Aslan Yurekli Richard olmasaydi bugun ismimiz Tony, Scott, Michael idi. Adam Hacli seferlerini eline yuzune bulastirdi.

http://beyinsizadam.net/
lukasaluka@gmail.com


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/










BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo LiteCoin URL:   LTtsCJ2mLUXLLs8v5US8w5zQeq66eakPtU

NameCoin URL       :  N7wbJyxqoueznDHu9tnu56y1V7B9P1Phs4
FeatherCoin URL     :  6rHGzeMefFvzqmBM5VNqmUziCxtga4wpDs
TerraCoin URL        :  1GQFs8GpaTXxoeTAsGmo56WNfYSZRy2mBD

PeerCoin URL         :  PMeBpz6X9RRLQxdFs5Jws5JwFec3Mzen8q6Twg





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder