24 Haziran 2018 Pazar

AKP'liler ve Müslümanlar açısından seçim hilesi yapmak hak ve helal....



İslamiyet Müslüman olmayanlara karşı Müslümanların her türlü ahlaksızlığı ve hukuksuzluğu yapmasına izin veriyor maalesef.
Doğrusu insanlığın mücadele etmesi gerek.
Tıpkı bir fikir kanseri gibi.


Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  

a45UyF587661-180624155911 Oraj Poyraz oraj.poyraz@openmail.cc
2018/06/24  16:48 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 


--

Insanin kendisine iyilik edeni ovmesi, iyiligi arttirir.

Hz.Ali

Kadin sekiz sifatlidir:
1 Giyim kusam hevesinden maymun.
2 Fakir dusmeye razi olmadigindan kopek.
3 Kocasina ve diger insanlara kibrinden yilan.
4 Gece gunduz koguculuk yaptigindan akrep.
5 Evden esya sattigindan fare.
6 Erkeklere hile kurdugundan tilki.
7 Kocasina itaat ettiginden dolayi koyundur.

Kaynak : Imami Gazali Ihyayi Ulumuddin

Canakkale icinde vurdular beni.
Olmeden mezara koydular beni.
Of gencligim eyvah
. . . . . .
Canakkale koprusu dardir gecilmez.
Al kan olmus sulari bir tas icilmez.
Of gencligim eyvah
. . . . . .
Canakkale icinde aynali carsi.
Anne ben gidiyorum dusmana karsi.
Of gencligim eyvah
. . . . . .
Canakkale icinde bir dolu testi.
Anneler babalar umidi kesti.
Of gencligim eyvah
. . . . . .
Canakkale den ciktim yan basa basa.
Cigerlerim curudu kan kusa kusa.
Of gencligim eyvah
. . . . . .
Canakkale icinde sira sogutler.
Altinda yatiyor aslan yigitler.
Of gencligim eyvah
. . . . . .
Canakkale den ciktim basim selamet.
Anafarta ya varmadan koptu kiyamet.
Of gencligim eyvah?
. . . . . .
Canakkale icinde aynali carsi,.
Ana ben gidiyom dusmana karsi,.
Of gencligim eyvah
. . . . . .
Canakkale icinde bir uzun selvi,.
Kimimiz nisanli kimimiz evli,.
Of gencligim eyvah
. . . . . .
Canakkale ustunu duman burudu,.
On ucuncu firka yurudu,.
Of gencligim eyvah
. . . . . .
Canakkale icinde bir dolu testi,.
Analar babalar mektubu kesti,.
Of gencligim eyvah
. . . . . .
Canakkale icinde vurdular beni,.
Olmeden mezara koydular beni,.
Of gencligim eyvah

Okul

Mapus dami bana cok sey ogretti
Ama en cok sabretmeyi
Yalnizken kalabalik olmayi
Kalabaliktayken de kendimle kalmayi
Ve surekli kavga edip
Durmadan kendimle barismayi
Hic gocunup yuksunmeden
Ihanetlere katlanmayi
Bes metrede besbin metreyi yurumeyi
Ve duvarlarin darliginda
Dunyalari dolasmayi
Ve hepsinden de cok
Butun yuvarlaklari yuregimde bileyip sivriltmeyi
Insan olmayi insan olmayi..

Aziz Nesin


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder