8 Haziran 2018 Cuma

SOSYAL MEDYADAN : BENİM ANLAYAMADIĞIM BİR ŞEY VAR...



SOSYAL MEDYADAN : BENİM ANLAYAMADIĞIM BİR ŞEY VAR...



Bu ülkede elli yıldan fazla yaşadım dolu dolu ...

En iyi en sıkı eğitimleri aldım bazen isteyerek bazen mecburen



Toplumun her kademesinde yaşayarak bulundum...

Ülkenin her bölgesini orayı yaşayarak tanıdım ayırdını gördüm

Yurt dışındaki insanların değer yargılarını kitaplarını okuyarak ve birebir görüşerek

Ülkemizdeki insanların değer yargılarını ise onbinlerce Mehmetcikle birebir görüşerek her bölgede yaşayarak her kademe de öğrenim görüp oralardaki insanlarla kaynaşarak bir vasatlık bir olurluk normu oluşturdum kafamda....



Yalanı söyleyene rastladım. .ama yalanı seveni ve alkışlayanı hiç görmedim...

Hırsızlık yapanı gördüm zaman zaman. .ama normal karşılayanı hiç görmedim . .

Rüşvet alanı duydum gördüm zaman zaman acı da olsa üzülerek. . Ama rüşvet alıp şahıs ya da devleti zarara uğratanı seveni hiç görmedim ...



Fakat son yıllarda yaşanılanları gördükçe aklım hayalim almıyor ...

Ya biz bunca yıl hiç yaşamamışız bu ülkede diyorum ya da gökten bir şeyler serpilmiş ve tanıdığımız insanlar ve değer yargıları değişmiş diyorum . .



Bir adam var ..... her gün yalan söylüyor...

Evet bildiğiniz yalan söylüyör....

Göz göre göre gözümüzün içine baka baka yalan söylüyor

Olay anlatıyor aslı yalan. .

Tarih veriyor Tarih yalan...

Yaptık diyor...Yapmadı

Yaşadık diyor. . O tarihte hayatta bile değil ...

Yani anlattığı tarihini verdiği örnek gösterdiği binlerce şey yalan. .

Herkesi aptal salak geri zekalı yerine koyuyor ...

Ne eğitim seviyesi bizim kadar ne de yaşadıklarımızı yaşadı. .



Sadece konuşuyor...

Bir yerlerden Okuyor..... .

Okuyunca konuşuyor gibi zannediliyor...



Alenen Rüşvet alıyor ....

Herkesin bildiği ama milyonlarca insanın görmezden geldiği rüşvetçi eskilerin deyimiyle adi adamın teki aslında....



Tapu Gümrük Belediye Trafik kontrolü ya da bir başka yerde gizli saklı rüşvet alan bazı şerefsiz adamlara nasıl kızıp aşağılık insan muamelesi yapardık eskiden....



Ama günümüzde milyonlarca insan ÜÇ Maymunlar gibi GÖRMEDİM DUYMADIM BİLMİYORUM diyor .....



Bize çocukken öğretilenleri bizde çocuklarımıza sorumlu olduğumuz gençlere ve öğrencilerimize öğrettik anlattık DÜNYANIN DİĞER YETİŞKİN BİREYLERİ gibi...

Tıpkı dürüst Japon Çinli Koreli Fransız Hollandalı Norveçli Finlandiyalı öğretmen Onurlu Alman Rus Hintli Veya herhangi bir ülke vatandaşı vicdanlı Baba gibi...



YALAN SÖYLEMEYİN DEVLET MALINI DEVLET PARASINI DEVLET MAKAMLARINI çalmayın haksızlık yapmayın rüşvetle DÜŞÜK İNSAN OLMAYIN diye.....



Ya DÜNYA DEĞİŞTİ...

Ya DEĞERLER DEĞİŞTİ...

Ya da daha başka garip bir durum var ortada ...



Bu seviyesizlikleri yapanların alkışlanmasına aklım vicdanım mantığım almıyor inanın...

Biz bu kadar mı düşük bazlı olduk...

Bu kadar mı duyarsız olduk...

Dünyanın bir başka ülkesinde olsak inanın sınırdışı ederler bizi oradan....

Din Mezhep yaşam biçimi Giyim kuşam veya eğilimlere karışılmaz oralarda. . .ama yalan söylenmesine insanların kandırılmasına hırsızlık rüşvetçilik yapılmasına ve kurnazlığa izin vermezler. . .çünkü ONLAR GAVUR .....




a45UyF587661-180608155208 Oraj Poyraz oraj.poyraz@openmail.cc
2018/06/08  16:51 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 


Cimri, her zaman asagiliktir, kiskanc olan her zaman iskencededir.

Hz.Ali

Kadin evden cikmamali perde arkasindan konusmali
AHZAB 33.evlerinizde oturun, eski cahiliye adetinde oldugu gibi acilip sacilmayin.
Namazi kilin, zekati verin, Allah a ve resulune itaat edin.
Ey ehl-i beyt!
Allah sizden, sadece gunahi gidermek ve sizi tertemiz yapmak istiyor.
AHZAB 53.ey iman edenler!
Siz zamanini gozetlemeksizin, bir yemege davet edilmedikce, peygamber in evlerine girmeyin.
Ancak davet edildiginiz vakit girin.
Yemegi yediginizde hemen dagilin, sohbete dalmayin.
Cunku bu hareketiniz peygamber i uzmekte, fakat o (size bunu soylemekten) utanmaktadir.
Ama Allah, hakki soylemekten cekinmez.
Peygamber in hanimlarindan bir sey istediginiz zaman perde arkasindan isteyin.
Bu, hem sizin kalpleriniz, hem de onlarin kalpleri icin daha temiz bir davranistir.
Sizin Allah in resulunu uzmeniz ve kendisinden sonra onun hanimlarini nikahlamaniz asla caiz olamaz.
Cunku bu, Allah katinda buyuk (bir gunah) tir.

Esnaf ve tuccara dikkat edin; onlara gereken onemi gosterin, fakat ihtikar, karaborsa ve mal yigmalarina izin vermeyin.

Hz.Ali

Basarinin sartlari, bilmek, istemek, curet etmek ve susmaktir.

AXEL MUNTHE


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder