15 Haziran 2018 Cuma

MUSTAFA KARAÇİFTCİ : DOĞU PERİNÇEKE YAPILAN NAMUSSUZ SALDIRILARI BUGÜN DAHA İYİ ANLIYORUM...



MUSTAFA KARAÇİFTCİ : DOĞU PERİNÇEKE YAPILAN NAMUSSUZ SALDIRILARI BUGÜN DAHA İYİ ANLIYORUM...

14 Haziran 2018

Doğu PERİNÇEK ile ilk tanışma yılım 1976. Ankara Endüstriyel Sanatlar Yüksek Öğretmen Okulu'nda 1. sınıf öğrencisiyim. 17 yaşımdayım. Türkiye Sosyalist İşçi Parti liyim. Sovyetler Birliği'nin yenilmez bir güce sahip olduğunu savunuyoruz... TSİP olarak Türkiye Komünist Partisi'nin eksiklikleri üzerine siyaset yapıyoruz... Doğu PERİNÇEK Sovyetler Birliği'nin Sosyal Emperyalist olduğunu savunuyor . Biz ona bu söylemlerinden dolayı ağır hakaretler yapıyoruz ve saldırıyoruz... Bize göre o dönemde Sovyetler Birliği yenilmez bir güç...

Doğu PERİNÇEK taraftarları ile 1976 da Ankara da Tandoğan Meydanında büyük bir kitlesel çatışmaya giriyoruz... Perinçek tarafları "KAHROLSUN FAŞİSTLER SOSYAL FAŞİSTLER" Diye bizim gruba saldırıyor. Bizim grupta "KAHROLSUN MAOCU BOZKURTLAR" diye onlara saldırıyoruz... Meydanda taşlı sopalı silahlı bombalı saldırılar oluyor. Ölen ve yaralılar var... Doğu PERİNÇEK grubu ellerinde Türk bayrakları ve Mustafa Kemal Atatürk posterleri taşıyordu... Keskin solcular olarak bunları kabul edemiyorduk... O dönem kırk küsür sol fraksiyon elinde Türk bayrağı ve Mustafa Kemal Atatürk resmi TAŞIMIYORDU. Türk bayrağı ve Atatürk o dönem solcuları için kabul edilemiyordu... Sadece Doğu PERİNÇEK grubu Türk Bayrağı ve Atatürk posterleri taşıyordu...

1991 yılıydı. O yıl Sovyetler Birliği'nin yıkıldığı yıldı... Büyük hayal kırıklıkları yaşamıştım. Yıkılmaz yenilmez diye bize anlatılan Sovyetler Birliği artık yoktu... Doğu PERİNÇEK haklı çıkmıştı. .

1991 yılında sadece yok olan Sovyetler Birliği değildi. Kırk küsür sol fraksiyondan kimse geriye kalmamıştı. Başta en güçlü olan Dev-Yol yoktu. Diğer solcular yoktu. Ben 1991 de 32 yaşımdaydım henüz. Sosyalizme olan inancımda bir sarsılma yoktu. Cumhuriyet Gazetesi'nin bünyesindeki Cumhuriyet Kitap Kulübü'nün Konya temsilciliğini yapan İlkezgi Kitabevi nin sahibiydim...

O kafamın sarsıldığı yıllarda. Biz neden yok olduk diye kendi kendime sorular sorduğum yıllarda Cumhuriyet Gazetesinde bir haber okudum.... Haberde Doğu PERİNÇEK'in genel başkanı olduğu İşçi Partisi'nin kongresi haberi fotoğraflarla yayınlanmıştı. Fotoğraflarda yine Mustafa kemal ATATÜRK ve Türk bayrakları yanında MARX ENGELS LENİN STALİN MAO fotoğrafları olan salon görüntüleri ile karşılaştım.... Solun sosyalistlerin bittiği seslerinin tükendiği yıllarda Doğu PERİNÇEK Marx Engels Lenin Mao posterleriyle parti kongresi yapıyordu...

Bir anda Doğu PERİNÇEK'le barıştım. Onun benim sesimi haykırdığını farkettim. Üstelik Sadece Mustafa Kemal i değil solcular olarak reddettiğimiz bütün ulusal değerleri savunuyordu. Burası çok önemli. Biz solculuk adına milli değerlerimizden uzaklaştırılmak için özel olarak bir süreç yaşamıştık...

Hemen telefona sarıldım. İşçi Partisi ile iletişime geçtim. Doğu PERİNÇEK' i Konya daki kitabevimde imza gününe davet ettim... Konya'da İlkezgi Kitabevi o dönemde birçok ünlü yazarı konuk etmesi nedeniyle Konya ve ülke gündemindeydi... Doğu Perinçekle 1994 yılında Konyada kitabevimde imza gününde karşılaştık... Kendisine her soruyu sordum... Bütün cevapları verdi... Bana İşçi Partisi'ni Konya'da kurulması teklifini yaptı. kabul ettim ve aralarına bende katıldım...

1994 ten beri Doğu PERİNÇEK'in siyasetleri ve poliitikalarıyla beraberim....

Çocuklarımın eğitimleri nedeniyle 2012 de İstanbul'a geldim... Silivri barikatlarını beraber yıktık. . Birçok eylemlerinde bizzat bulundum...

BU KADAR ALÇAKÇA VE NAMUSSUZCA DOĞU PERİNÇEK'E YAPILAN SALDIRILARI BUGÜN CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ ÖNCESİNDE HAYRETLERLE İZLİYORUM...

Doğu PERİNÇEK 1976 da da elinde Türk Bayrağı ve Mustafa KEMAL ATATÜRK resmi taşıyordu... Bugünde taşıyor. . Bizler çok değiştik ama o hep aynı kaldı...

Doğu PERİNÇEKE Yapılan namussuz saldırıları bugün daha iyi anlıyorum... Mustafa KARAÇİFTCİ 14 Haziran 2018 saat 19.45 İstanbul




a45UyF587661-180615143634 Oraj Poyraz oraj.poyraz@openmail.cc
2018/06/15  16:52 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 


Guler yuz, dostluk yaratir.

Hz.Ali

Risale-i Nur girdigi her yeri kutsallastirmis, bu arada Isparta ya mubareklik kazandirmistir....
Risale-i Nur Isparta ya butun illerin uzerinde bir dindarlik meziyeti kazandirmistir

Said-i Kurdi
Isparta da yazdigi lemalarda.

Babana riyet edersen, sende oglundan hurmet ve riayet bekleyebilirsin.

Hz.Ali

Argumentum baculinum
Sopa argumani (tehdit ya da gucle ikna etmek) (bkz. Moliere, Scapinin Dolaplari)

Latin Atasozu


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder