5 Mayıs 2012 Cumartesi

Fwd: Mr. Hoca Efendi'nın durumu

öldü diyolar

-------- Original Message --------
Date: Sat, 5 May 2012 00:09:15 -0700 (PDT)
From: Bir Dakika <birdakika@yahoo.com>


 
Ev'leri de kapatiyorlarmis...

Hem de aciliyetinden.

Birseyleri de ben de sezinliyorum ya ozellikle dun ve bugun bakalim yuce rabbul alemun en iyisini bilir.

Bir kac gundur storage business kagitlarinda New england cevresinde slight bir yukari oynama da var. Artik okullar mi bitiyor yoksa baska birsey mi bilemiyorum.

Mr. Adnan Oktar Hoca'yi sevmiyenlere gelsin bu da

buyrun;





From: Marisa 'Erikman' Loker Gormezano <merikman@hotmail.com>
Sent: Friday, May 4, 2012 4:26 PM
Subject: fetullah'ın durumu

 
Bir saat kadar önce bazı dostlardan gelen haberi size aynen kopyalayıp gönderiyorum. bu arada saat 19.37 da sizlere gönderdiğim son mesajı da dikkatlice okumanızı tavsiye ederim. Belki gereken bağlantıyı kurabilenleriniz olur...
ABD'de İkamet eden Değerli dostumuzun beyanı aynen şu..
BURADA YASADIGIM YERDE YANI ABD'DEKI TUM FETOCULAR GECEN HAFTADAN BERI FETO"NUN YASADIGI YER PENSYLVENIA EYALETININ YAKININDAKI BOSTON"DA TOPLANMYA BASLADILAR, ÇOK SIKI GÜVENLİK ÖNLEMLERİ MEVCUT, TOPLULUK İÇİNDE AĞLAYANLARA OLDUKÇA VAR...
CEMMAT OKULLARININ TANITIM İŞLERİNDEN SORUMLU SEZEN AKSU'NU BABASI SAMİ AKSU'DA SABAH UÇAĞI İLE ABD YE UÇTU.............FETULLAH'IN ÖLDÜĞÜ SÖYLENİYOR...........

 
Marisa


__._,_.___


__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder