25 Mayıs 2012 Cuma

Re: [AmerikadakiAyYildiz] GULEN'e inananlara soru....


Adamım diyor ki,

İsmi lazım değil, mübarek bir zat geldi bana anlattı.
İslam aleminin, Türk milletinin meseleleriyle kafam meşguldü,
Tefekküre daldım, derdimden bir ahh çektim.
O sırada Hz.Peygamber bana göründü.
Gördüğüm rüya değildi.
Ona sordum.
Dedim ki, Ya Muhammed ne olacak bu İslam aleminin, Türk milletinin hali.
O da bana dedi ki,
İşte orası tam anlaşılamıyor, bunca yıldır memleketin idaresin xxxxlere bıraktık.
Benim tahminim, masonlar, siyonistler, sabetaycılar ya da kestirmeden kafirlere bıraktık gibi bir anlam var.
İşte buradan ne anlam çıkarmak lazım?
İşte vaaz bu eksende göz yaşları içinde devam ediyor.

Hülyayı, halusinasyonu gören kimdir, belli değil.
Belki de tutup bir tımarhaneye tıkarlar diye korkuyor.
Göz yaşları içinde bir sürü palavra.

2012 yılı itibariyle Allahı gören, peygamberi gören, onlarla hasbıhal eden, ona mesaj iletip emir alın kişilere itibar edilmez, edilmemeli.
Bunlar akli sorunlardır.
Psikiatri klinikleri bunlarla doludur.
İşe buradan başlarsanız, işin içinden çıkamazsınız.
Her hayal, rüya, halusinasyon, hazeyan gören çıkar meydana.
Doğruyu, eğriyi nasıl ayırcaksınız?
Kriteriniz ne olacak?

Ve son olarak en sert cümlemi kurayım.
Aynı durum milyara varan sayıda insanın iman ettiği peygamberlerde de söz konusudur.
Benim aklıma iki ihtimal geliyor, bu insanlar ya hiç olmadılar, ya oldular ama böyle değildi, ya da kulaktan kulağa aktarılarken efsaneleştiler.
Diğer ihtimal ise bunların da diğer hazeyan yaşayan insanlar gibi şizofrenik bir hecme geçirdikleri yönündedir.
Her ikisi de olabilir.

İnsan biyokimyasal bir yaratıktır.
Şekeriniz, tuzunuz düşerse başınız ağrır, bayılırsınız.
Serotoniniz azalırsa mutsuz olursunuz.
Dopamininiz azalırsa başka bir mental olay yaşarsınız.
İlaçlarla eksiğinizi tamamlarsanız sıkıntınız geçer.
Antidepresan kullanırsanız, beyninizde falanca reseptörler etkilenir depresyonunuzdan çıkarsınız.
LSD kullanırsanız aklınıza gelen her şeyi görürsünüz.
Beyni aldatmak kolaydır.
Bunlara halusinojen maddeler denir.
Bunlar bir sürü otta, sapta, mantarda, bazı kurbağa derilerinde vardır.
Esasen şamanlar da halusinojen madde kullanırlar.
Trans hale geçtiklerinde, yani beyinlerini kandırdıklarında Erlik Hanla, şunla bunla birebir konuşurlar, onu görürler, ondan mesaj alırlar.
Bu yetenek herkesde yoktur.
Sadece medyum özelliği olan şamanlarda vardır.
Onlarda da her zaman olmaz.
Sadece iyice kafayı çektikten, nefes yapa yapa alkoloza girdikten sonra hangi ilaha niyet ettilerse onu görürler.
Burada iki şey önemlidir;
Bir niyet etmek, namaza başlarken yaptığımız gibi,
İkincisi, beyni ya kimyasal, ya fiziksel olarak iyice kandırmak.

Sufi dervişler nefes yaparlar, tesbih yaparlar, hu çekerler, semah yaparlar.
Bunlar hep beyni aldatmaya yarar.
Eskiden tekkelerde alenen afyon kullanılırdı.
Bu da aynı işe yarar.
Şamanizmin bütün kollarında halusinojen madde kullanımı vardır.
Amazonlardan, Kızılderililere, Avrupa paganizminden, Orta Asyaya kadar her yerde.
Bazı epilepsilerde de halusinasyon görülür.
Bir çok psikozda da halusinasyon görülür.


İşte olayın sert ve acı tarafı budur.
Allahla konuşanların hepsinin içine düştükleri açmaz budur.
Üstelik bazı psikozlar çok iyi şair, sanatçı da olurlar.
Hatta sanatçıların psikoz olması değil ama şizoid kişilikte olması beklenir.
Edebi yetenek, akıl sağlığının karinesi değildir.

Misal, yaşayan herkesin bildiği ünlü ve hitap yeteneği çok yüksek olan Adnan Oktar ağır bir şizofren vakasıdır.
Bir sürü kez teşhisi konmuş, tereddütsüz bir vakadır.
Müritleri de paylaşılmış bir psikoz yaşamaktadır.

Kafanız hala daha almadıysa, bir de rüyalarınız düşünün.
Ne kadar renklidir, ne kadar gerçektir.
Korkularınız, sevinçleriniz, heyecanlarınız ne kadar gerçektir.
Bazen kendi çevirdiğiniz bir filmin baş rolünde nasıl keyif alırsınız.
Sevişirsiniz, ne kadar gerçektir.
Kavga edersiniz, nefes nefese kalırsınız.
Korkudan nefes alamazsınız, sesiniz çıkmaz, eliniz kolunuz oynamaz.

Başka bir örnek,
Hayatınızda hiç karabasan görmediniz mi?
Göremezsiniz, göğsünüzün üstüne oturur, nefes alamaz duruma gelirsiniz, eliniz kolunuz oynamaz.
Uyanıksınızdır, kaçmak kurtulmak istersiniz, ama kımıldayamazsınız.
Çok yorgunken, uykusuzken, kanamalıyken, ağır hastayken, lohusalarda olur.

Bunlar hep halusinasyondur.
Bana da oldu, size de olmuştur.
Ben dikkatle test ettim, kendimi uyanık zannederken aslında uyanık olmadığımı fark ettim.

Ve elli yıllık yaşamımda tek bir cin, ruh, ecinni, şeytan, şu, bu görmedim.
Ama yüzerce katil, tecavüzcü, hırsız, ahlaksız gördüm.
İşte ben böyle düşünüyorum.
İşkembeden atmıyorum, sabit verilere göre konuşuyorum, bilmediklerimi de atmasyonla doldurmuyorum.
Sabit verilere dayanmayan efsanelere de itibar etmiyorum.








On 24.05.2012 17:15, Akar Duru wrote:
 

Elbette olur!
Yalnız önceden hassas bölgelere bal sürüp sonra istihareye yatmak gerekir.
 
 
Sent: Thursday, May 24, 2012 4:20 PM
To: undisclosed recipients:
Subject: [AmerikadakiAyYildiz] GULEN'e inananlara soru....
 
 

 
Merhaba,

FG'e inananlara bir sorum olacak:

Fethullah Bey, bir zatın, Peygamber ile memleket meselelerini gorustugunu soyluyor (asagidaki videoda). Bunun ruya olmadigini da belirtiyor.

Ne dersiniz, bu olabilir mi?

http://www.youtube.com/watch?v=vO_X83m-Nk4&feature=related

Not: Bunu ben soyleseydim veya siz soyleseydiniz ne dusunurduk acaba?

Bu arada hatirlatayim. Hristiyanligin en onemli kisilerinden Paulus da isa peygamber ile gorustugunu soylemisti. Paulus'a hristiyanlar inaniyorlar. Musluman dunyasinda kac kisi boyle bir iddiaya inanir/inanabilir?



-- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Insani dil kiymetlendirir ve insan onunla saadet bulur. Insani dil kiymetten dusurur ve insanin dili yuzunden basi gider.Kutadgu BILIG - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Kurmus oldugum gruba uye olun Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur.Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz. http://orajpoyraz.blogspot.com/ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Dinlerin kitaplar1n1;Okuyup anlayana 'ateist', Okuyup anlamayana 'dindar', Hem okumay1p hem de anlamayana, 'yobaz' denir.Nikola Tesla - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Dinler atesbocekleri gibidir:Parlayabilmek ici n karanliga gereksinim   duyarlar.Tum dinlerin kosulu yaygin olan belirli bir derecede cehalettir.Ki sadece bu havada yasayabilirler ancak.Arthur Schopenhauer - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Ey mutsuzlar!Kardeslerinizi bogazliyorlar, goz yumuyorsunuz. Çigliklar duyuluyor ama siz susuyorsunuz. Aramizda dolasip kurbanini seciyor zorbanin teki, sessiz kalirsak bize dokunmaz diyorsunuz. Bok yiyorsunuz! Ne tuhaf yer burasi, sizler nasil insanlarsiniz! Haksizlik varsa bir yerde eger ayaklanmali insan. Ayaklanma olmuyorsa batsin o sehir yerin dibine. Yansin bitsin, kul olsun karanliklar basmadan. Bertolt BRECHT - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Ben, Manevi Miras olarak hicbir Ayet, hicbir Dogma, hicbir Donmus ve kaliplasm1s Kural birakmiyorum. Benim Manevi Miras1m Bilim ve Akildir...K.Ataturk - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Putlarin, Kabenin istedii: Kolelik; Canlar1n, ezan1n diledigi: Kolelik; Mihrapti, kiliseydi, tespihti, salip ti Nedir hepsinin ozledigi? Kolelik.Omer   Hayyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder