23 Mayıs 2013 Perşembe

15-Ben talimatimi Ataturk ten aldim


Ben talimatimi Ataturk ten aldim

Poyrazkoy davasindan yargilanan Kurmay Albay Hancer in sozleri, sosyal medyayi salladi.

Poyrazkoy'de topraga gomulu olarak bulunan silahlarla ilgili davada savunma yapan Kurmay Albay Huseyin Hancer in sozleri, sosyal medyayi salladi.
20 aydir tutuklu olan Hancer; "Basi sonu belli bir tiyatro oyunundayiz.
Kesin cezamizi..
Memleket, biz teroristlerden kurtulsun.
Cezaevi de vatan topragidir"
dedi.
Sosyal medyada hit olan Albay Hancer in gazeteport ta da yer alan savunmasi ozetle soyle:

KESIN CEZAMIZI:

Basi sonu belli, tiyatro oyunundayiz.
Cezaevi de vatan topragidir, kesin cezamizi, oluruz de hapis koselerinde.
Memleket de kurtulmus olur biz teroristlerden.
Ne ugrasacaksiniz Imrali daki tescilli katil ile.
Size ne binlerce insani sehit eden Kandil katillerinden ?
Niye Habur a gidip seyyar mahkeme icin yoruluyorsunuz?
Bitirin isimizi, memleket huzura kavussun.
Ben Turk subayiyim.
Ben talimatimi, askerlik yemini ederken Ataturk ten aldim.
O yemin namustur ve degismez.

BABAM OLDU AMA:

Ben polis cocuguyum.
13 yasinda askeri liseye gittim, Deniz Harp Okulundan mezun oldum.
Anne ve babamin yanina 33 yil sonra donebildim.
Gece babam vefat etti, sabah 05.30 da yine mesaimin basindaydim.
3 yabanci dil biliyorum.
Kurmay subay oldum, bir gun bile mesaimden calmaksizin, Istanbul Siyasal da yuksek lisans yaptim.
Ankara Siyasal daki doktora egitimimi de tamamlamak uzereyim.

VICDANLAR PAS MI TUTTU ?:

Hadi adil davranma ve ozgur karar verme iradeniz tutsak alinda diyelim.
Peki vicdanlarin pas tutmasina ne demeli?
Yarginin bizi getirdigi noktaya bakin.
Memlekette iskence, kotu muamele iddialari neredeyse bitti.
Ihtiyac kalmadi cunku.
1-2 dijital veri ya da cd veya ihbar mektubu, islem tamam.
Bu intikamci adalet anlayisi yerlesirse bedelini evlatlarimiz oder.
Ne mutlu bana ki milletime, meslegime, aileme ve silah arkadaslarima karsi basim dik.

KELLES CETE:

Asker ve polis icinde yuvalanmis bir avuc serefsizin kurdugu cete tarafindan kalles ve alcakca pusuya dusurulecegime ihtimal vermemistim.
Sayin yargiclar, savcilar.
Benim soyleyecek sozum kalmadi, ancak merak ediyorum, sizlerin soyleyecek sozu var mi?
Buradan evinize donunce, evlatlarinizin, hanimlarinizin, buyuklerinizin gozlerine bakacak gozunuz var mi?
Ya da yarin sizleri ilahi hesaplasma gunune tasiyabilecek ozrunuz var mi?

SOZCU 22 Mayis 2013

http://sozcu.com.tr/2013/gundem/ben-talimatimi-ataturkten-aldim.html

a45UyF587661-201305221535-15
^^^^^ - vvvvv

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder