27 Mayıs 2013 Pazartesi

15-Fwd: Beşar Esad'ın Türk halkından saklanan demeçleri

Çarpıcı cümle şu;
AKP hükumeti, artık Türk hükumeti diyemediğimden böyle diyorum neden PKK ve İsrail ile birlikte Suriye'ye karşı savaşmaktadır?
Anahtar soru budur.

Tek bir soru cümlesinde neredeyse bütün müttefiklik, düşmanlık cephesi ortaya çıkıyor.
Ben doğrusu cevabı biliyorum da, sizler biliyor musunuz?
BO Projesi, Büyük Kürdistan, ufalanmış Türkiye, Suriye, İran, Pakistan.
Rahatlamış Suudi Arabistan, hem rahatlamış belki de büyümüş İsrail.
Fitnebaz Cemaat, AKP, ağır şekilde borçlanmış, ekonomik şantaja maruz Türkiye.
Bilmiyorum size birşey ifade ediyor mu?

İsrail vatandaşı dostlarımıza da açıkça ifade etmek isterim.
Komplo teorisi, ulusalcı teranesi değildir.
İsrail ve Türkiye açıkça karşı taraflardadır.
Üzgünüm, ancak eski vatanları ve yeni vatanları arasında bir seçim yapmak zorunda kalacaklar.
Doğrusu ben onların yeni vatanlarını seçeceklerinden eminim.
Ve beni yalanlamaya çalışacaklarını, görüşlerimi çürütmeye çalışacaklarını  da biliyorum.
Ama gerçek budur.
ABD-İsrail patronajında yürütülen bütün projeler, girişimler Türkiye ve Türkler aleyhinedir.
BO Projesi bir hayal, kuruntu, vehim değildir.
Akan kanları, iç savaşa sürüklenen, parçalanan ülkeleriyle bir gerçektir.
Malesef düşman taraflardayız.
Bunu kabul etmek gerekecek.

Oraj POYRAZ

-------- Original Message --------
From:     bekir bekiroglu <bekiroglu.bekir@gmail.com>

Beşar Esad'ın Türk halkından saklanan demeçleri.
 
Ben de AKP hükümetinin neden hem Israil hem de PKK ile aynı safta Suriye'ye karşı savaş yapmak istediğini anlamıyorum. Reyhanlı olayının İsrail veya PKK tarafından desteklenmediği ne malum? Beşar Esad bunu neden yapsın? O kadar aptal değil.
 
İşin en garibi başbakan ne zaman ABD e gitmeye karar verse buna benzer olaylar oluyor.

--
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bir buyuk devletle ittifak, bir kaplanla yataga girmek gibidir.

Ismet Inonu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder