2 Haziran 2013 Pazar

15-Ali Nejat ÖLÇEN - TANRIYA DİLEKÇE.


Ali Nejat ÖLÇEN - TANRIYA DİLEKÇE.

alinejat@olcen.net

Vekiliniz olduğuna İslam dünyasının inandığı Hz.Muhammed'e sunduğum dilekçeme yanıt alamadığım için bu kez Size bu dilekçemi arz ediyorum.

Evreni içindeki tüm canlı ve cansızlarla birlikte yoktan var ederken ülkemde bu denli çok hain, alçak ve hak yiyen kişileri niçin yarattığınızı sorma hakkını bana bağışlamanızı diliyorum Hain, alçak ve hak yiyen kişileri yaratırken en azından Size saygı duyma yeteneğini onlardan niçin esirgediniz?
Kötülükleri Sizin adınıza, Sizden yetki almış gibi daha da kötü kullanıyorlar.
Ülkemde ne barış, ne huzur ve ne de insanlığın kırıntısı kaldı, tüm güzelliklerimiz yok olmaktadır.
Oysa kutsal kitapta güzel iş yapanlara güzellikler vaat etmiştiniz.
Yüzkarası bu çirkin kişiler o denli çoğaldılar ki ve öylesine nankörler ki, eğer cehennemi Siz yarattıysanız, onları oraya def ederek "nar-ı alev" içinde "kül-ufak" olmalarını yüce iradenizden dilememi kabul buyur musunuz?

Beni bu denli çok hain, alçak, hak yiyen, nankör kişiler arasında yaratarak, savunmasız bırakmanızı da yüce adaletinizle bağdaştıramadığımı Size arz etmeme izninizi diliyorum.
Üstelik beni çok yanlış ve kusurlu niteliklerle birlikte yaratmış olduğunuzu da kabul buyurmanızı diliyorum.
Madem bu dünyada o denli çok hain,alçak ve nankör arasında beni yaşamaya mahkum ettiniz eğer onları cehennemde yakacaksanız lütfen beni de cehenneme göndermenizi istirhem ediyorum.
Bu dünyada yandığım için belki cehennem bana serin gelecektir.

Beni yaratırken zihnimi neden üstesinden gelemeyeceğim sorun ve kuşkularla birlikte yarattınız.
Suçum, kusurum neydi de beni böylesi ağır biçimde cezalandırdınız.
Çünkü görmediğim ve düşünmediğim hiçbir şeye inanmayan bir zihin yerleştirdiniz beynimin içine.
Hatta evreni Sizin yaratıp yaratmadığınızı tartışacak kişi de bulamıyorum.
Bir olgudan kuşku duymak onun var olup olmadığını düşünmek neden suç olsun?
Böyle düşünme yetisini bana Siz bağışladınız.
O nedenle kendimi Size çok yakın hissediyorum.
Bir gün elimde olmayarak dudaklarımdan şu dizeler dökülüverdi:

Ellerimizden başka nemiz

Tanrım sana açılan

temiz,

ellerimiz.

Bağışla beni

verdiğin suçlarınla

yaprak yeşili

dal uçlarınla,

toprağım çoktan eşili.

göm beni görünmez avuçlarınla.

Oruç tutmasam kılmasam da namaz

yaklaş Tanrım yaklaş biraz.

Bizleri unuttunuz mu, niçin böyle uzaklardasınız?
Kendisinin iradesi ve istemi dışında zihninden şikayeti olan benim gibi bir başka kişi var mı bilemiyorum .

Bu dünyada ne denli bilgisiz ve cahil olduğumun bilincindeyim.
Canımı almadan önce beni cehennemde yaşattığınıza göre, yaşamım sonrasında.
lütfen beni cehenneme gönderiniz, Bu dünyadaki cehaletimden belki cehennemde kutru-lurum.
Önce zebanilerin nasıl kişiler olduğunu öğrenmek istiyorum.
Kısa boylular mı siyah zenci gibiler mi?
Gayya kuyusu derin mi ne denli geniş tüm dünya içine sığar mı.
Katran neyle ısınıyor, cehennemde petrol,kömür var mı.
Bunları öğrenmek hakkını benden esirgememenizi istirham etme hakkını bana bağışlamanızı diliyorum.
Bu yazdıklarımla, eğer günah sayacağınız bir suç işliyorsam o zaman haklı olarak cehenneme gitmeyi biraz da kendi isteğimle tercih etmiş oluyorum.

Evreni ve içindekilerini kötülüklerden, yanlışlıklardan kurtarmanız dileğimle merhametinize sığınıyor kulunuz, ali nejat'ı uzaklarda değil, yanınızda bulunuz.

Rüku içinde saygılarımla.

a45UyF587661-201306021238-15
^^^^^ - vvvvv


--
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Duydum; unuttum, gordum; hatirladim, yaptim; ogrendim.

Konficyus
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder