7 Haziran 2013 Cuma

15-Bunu Çinli birileri yapmış.


Süper çok iyi özetlemişler.
Birileri, muhtemelen Türk birileri danışmanlık yapmış olmalı.
Çünkü neredeyse olayları yakından izlemiş gibi.
Türkiye'de yaşanan olaylar işte bu kadar küresel.
Bu kadar yoğun şekilde izleniyor.

Oraj POYRAZ
a45UyF587661-201306061554-15
^^^^^ - vvvvv

--

zaryop:jaro

LIMAN KIRINTILARI
. . . . . .
Bahamali martilar beni cagirdi
bir ikinci bahar gecesi.
Yalan soyledim
yirtik blucinli tayfalara
Seni sevmedigimi soyledim.
Oysa rihtimlar
en sarkili dalgalarla yikaniyordu
Midye kabuklarinda sakladim gozyaslarimi;
Hastaydim
kirik kotumser bir oksuruk yapismisti bogazima
Seni unutmak gerekiyordu...
Bahamali martilar beni cagirdi
bir ikinci bahar gecesi.
Iskele fenerlerinin altinda oturup
seni bekledim sevgilim
Ellerim islakti, gozlerim islakti.
Gelip caydirabilirdin beni gitmekten
Oturup sigara icer, anlasabilirdik...
Sana tapacagim yalan degildi
benim olursan
Seni seviyordum, seni istiyordum...
Bahamali martilar beni cagirdi
bir ikinci bahar gecesi.
Filler gibi ictim liman meyhanelerinde;
seni unutmak icin ictim...
Senin sokaginda geceler yildizsizdi
senin sokaginda gece yagmur yagiyordu
Ben zayiftim, cabuk islaniyordum
Bana sevmek yaramiyordu,
ben sevilemiyordum...
Bahamali martilar beni cagirdi
bir ikinci bahar gecesi.
Sana birakacagim bu kentin
uc semtinde uc damla gozyasi doktum
Birincisi seni ilk gordugum yerdi
ikincisi seni ilk optugum yerdi
Ucuncusu... soylemeye dilim varmiyor,
ucuncusu bana git dedigin yerdi
Iste bu misralari orda karaliyorum;
iste demir aldi silebimiz
Gidiyor, gidiyor, gidiyorum...

Edgar Allan Poe
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder