27 Eylül 2013 Cuma

10-Calisanlar Arasinda Tum Ikili Iliski Kombinasyonlarin Tukendigi Firmada En Basa Donuldu


Calisanlar Arasinda Tum Ikili Iliski Kombinasyonlarin Tukendigi Firmada En Basa Donuldu

Istanbul un gozde is merkezlerinden Social Plaza da yer alan Millers Denetleme A.S.de sular durulmuyor.
Yaklasik 40 calisaniyla yogun bir is temposuna sahip olan firmada ofis ici asklarin onune gecilemezken, son olarak sirketin genc denetcilerinden Burcu Varlikli (26) ve Haluk Oz (34) un de birliktelik yasamasiyla calisanlar arasindaki tum ikili kombinasyonlar dun aksam saatlerinde tukendi.
Gelismenin ardindan bir sonraki iliskinin kimler arasinda olacagini merak eden Millers ekibi, sirkete yeni eleman alinmamasi halinde her seyin bastan yasanmasindan endise ediyor.

Deniz bitti...

Turkiye nin sektorunde oncu firmalarindan Millers Denetleme de dun yine rutin gece mesailerinden biri yasanirken, sirket icinde birbiriyle herhangi bir yakinlasmasi olmayan son iki isim olan Burcu Varlikli ve Haluk Oz un asklarini itiraf etmesi karmasik duygular yaratti.
Iliskinin ortaya cikmasinin ardindan Genel Mudur Oguzhan Bilgoz, Burcu-Haluk ciftine mutluluklar diledigi konusmasinda Umarim ki mutlu olsunlar ancak ofisimizdeki iliskilerin ortalama suresi tas catlasin 2 ay, hadi bilemedin 3 ay...
Insallah bu sefer farkli olur zira an itibariyle tum kombinasyonlari tukettik arkadaslar.
Herkes herkesle oldu masallah.
Deniz bitti..
seklindeki sozleriyle uyarilarda bulundu.

Alkislar esliginde sozu ayni zamanda eski kiz arkadasi olan Burcu Varlikli ya birakan Oguzhan Bilgoz, Lan var ya, kaptin guzelim kizi ha.
Ben bilemedim, sen kiymetini bil bari essek herif diyerek de Haluk Oz e takilmayi ihmal etmedi.
Varlikli nin Valla Haluk un senden her anlamda daha iyi oldugunu biliyorum zaten, lutfen o konulari acmayalim sozleri ortamda bir anda soguk dus etkisi yaratirken, daha sonra araya giren calisanlar konuyu degistirerek gergin havayi yumusatti.

Burcu nun cok kuvvetli referanslari var

Yasananlarin ardindan, yeni iliskisiyle ilgili aciklamalarda bulunan Haluk Oz ise, Burcu yu daha once calisma arkadasi olan Ahmet le olan iliskisi icerisinde yakindan tanima firsati buldugunu kaydetti.
Tabii onun ardindan Bilal, Ozan, Mustafa, Adem, Cem, Mehmet ve Levent le olan iliskileri de benim icin onemli birer referanstir diyen genc denetci, su an icin her seyin mukemmel gittigini dile getirdi.
Erkek arkadasi gibi kendisinin de cok mutlu oldugunun altini cizen Burcu Varlikli ise, Sinem ve Ozge yle olan iliskilerinden bildigim kadariyla Haluk biraz kiskanc bi insan.
Bana da basta, eski sevgililerine konusmayacaksin gibi bir sey dedi.
Ancak sirkette sofor Orhan abi disinda sirkette muhabbet edebilcegim tek bir Allah in kulu kalmadigini farkedince o konuyu hallettik...
ifadelerini kullandi.

Calisanlar tedirgin

Genc cift bu sozlerin ardindan alkislar esliginde masalarina ugurlanirken, olabilecek tum ikili iliski kombinasyonlarinin tukendigi sirkette diger calisanlarin konu hakkindaki gorusleri ise soyle oldu:

Dursun Balazar, Cay Gorevlisi, (42): 12 yildir bu sirketteyim.
Bana ilk sira 3.yilimin ortalarinda geldi.
O zaman da benzer bir kriz benimle asilmisti.
Inaniyorum ki simdi de bir sekilde bu sorun cozulecektir.
En kotu ihtimalle ben cay ocagini amcaogluna devrederim bir sure.
O da bir hayli nefes aldirir diye dusunuyorum.
Nefes aldirsin yeter zaten.

Filiz Dumanli, Uzman Yardimcisi (27): Ben o Burak salagi ile bir kere daha beraber olacagima olurum daha iyi.
Sevgililer Gunu nde ayicik hediye etmis adamdan bahsediyoruz bana ya...
Ne zaman kendisi icin aldigim ama ayicigi gorunce vermekten vazgectigim Playstation i gorsem aklima gelir.
Ama Ozer farkliydi bak, ona bir sey diyemem.
Mert de eh...
Sibel?
Hmm.
Kac oldu ya?

Erhan Aytekin, Satin Alma Sorumlusu (30): Yalniz cok ayip gercekten ya...
Boyle bir dongu vardi da niye bana haber verilmedi?
Iki senedir bu sirketteyim, niye hep ayni kizlayim ben??
Gozluklerden mi?
Soyleyin nolur...
Gorev verilirse elimden geleni yaparim ben...

Sehnaz Akarli, Bas Denetci, (42): Bugune dek calistigim firmalar arasinda takim calismasina bu denli duyarli, ekip ruhuna bu kadar sahip baska hicbir yer gormedim inanin.
Resmen kagit uzerinde varolan tum motivasyon mottolarinin birebir yasandigi son derece kendine has bir yer burasi.
3 yil kadar once kocamdan da bosandigim icin ayrica bireysel olarak bana cok iyi geldi.
Hatta en iyi Mustafa geldi bana, bunu da net bir sekilde soyliyim.
Bi tur daha rahat yaparim ben.


a45UyF587661-201307301451-10

  ^^^^^ - vvvvv

 

zaryop:jaro
Kinama ve azarlamada asiri gitmek inata neden olur.

Hz.Ali
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder