3 Ekim 2016 Pazartesi

Fwd: Fwd: Yeni bir Turan Dursun : Arif Tekin

Türkçe karakterlerin okunamaz halde olmasıyla ilgili sorun yaşayanlar için;
Sorun yaşayan metnin ilk kaleme alındığı program ya da WebMail servisinden başlar, epostanın iletildiği servis, okunduğu program, okunduktan sonra cevaplamakta, yeniden iletmekte kullanılan programa kadar her aşamada farklı farklı code page (karakter kodlaması) ayarları kullananlardan kaynaklanır.

Zinciri oluşturan kişilerden herhangi birisi farklı karakter kodlaması kullanırsa sonuncu kişi sorun yaşayacaktır.

Türkçenin code page ayarları İLK öncelikle UTF-8,  ya da TURKISH(ISO-8895-9) olmalı.
Ve herkes kullandığı programlarda(Thunderbird vb.), Yahoo ve Googlea ait WebMail hizmetlerinde hizmetlerinde dil seçeneği olarak Türkçeyi seçmeli.

Bu code page sorunlarını önleyecektir.

UTF(İng: Unicode Transformation Format 'ın kısaltması)
Evrensel kodlama ile aynı sayfada farklı lisanları göstermek mümkün olabilmektedir.
Ayrıca özel hazırlanmış klavyeler ile matematiksel ifadeleri yazmak da mümkün.
Bütün bu farklı karakterler UTF-8 sayesinde aynı sayfada görüntülenebilmektedir.
http://tr.wikipedia.org/wiki/UTF-8
Gruplara iletildi.
Tamamını okumadım.
Gerçek bir kitap.
Vakit ayırmak lazım.
Ancak göz gezdirdim.

Yararlı bir eser olarak değerlendirdim.
NESNEL verilerle yapılmış bir din, İslam, Kur'an, Muhammed eleştirisidir.
İdrak yolları din olgusuyla tam olarak tıkanmamış olanlar yararlanabilirler.
UYARI: İmanlı Müslümanları hırçın, huysuz ve rahatsız eder, imanı zayıf olanların imanını zedeleme tehlikesi vardır.

Saygılar.
Oraj POYRAZ
L2fSIJNoA0xfSNxA

-------- Forwarded Message --------
From:     Halit Toprak <halit.toprak@gmail.com>
Konu: Yeni bir Turan Dursun : Arif Tekin


Değerli arkadaşlar,

Emekli İmam Arif Tekin tarafından kaleme alınan
Sümerlerden İslam'a Kutsal Kitaplar ve Dinler adlı 128 sayfalık kitabı ektedir..
Orta doğu Dinlerinin (Musevilik, Hristiyanlık ve İslam) eski
Mezopotamya kültürü ile ilişkilerini ve birbirleriyle etkilişimlerini çarpıcı örneklerle işleyen ve bu anlamda çok ilginç bilgiler içeren kitap (Türkçe klavyede yazılmadığı için) ne yazık ki yazım hatalarıyla dolu...
Yine de bu
bilgi yoğun kitapçığı bir solukta okuyacağınızdan ve arşivinizde başvuru kaynağı olarak saklayacağınızdan eminim.

Yararlanmanız dileğiyle;
Sevgilerimle.  æ


--




--

GECE SARKISI
. . . . . .
Alemde gunduz gonlume iskencedir;
Bence bayram ufukta gun bitincedir.
Gunun gecit vermez karli daglarini
Sanki sihirbaz bir el eritincedir.
Butun gun bekledigim bahar ki gece,
Gokte yildizlarin da umidincedir.
Yollar, yollarda nihayet icime denk,
Sonsuzlasarak basi bos gidincedir.
Ben ister guleyim, ister aglayayim,
Sesimi yalniz kendim isitincedir.
Alemde gunduz gonlume iskencedir;
Bence bayram ufukta gun bitincedir.

Cahit Sitki TARANCI

Suikast
Resulullah (sav) yahudi ebu rafi e, ensar dan bir grup adam gonderip, baslarina da Abdullah ibnu atik i koydu.
Ebu rafi resulullah (sav) a eza veriyor ve aleyhinde calismalar yapiyordu.
Ebu rafi hicaz bolgesindeki kendine has bir kalede oturuyordu.
Kaleye yaklastiklari zaman gunes batmisti.
Halk artik suruleriyle donuyordu.
Abdullah arkadaslarina: siz burada oturun ve yerinizden ayrilmayin.
Ben gidip, kapicilara biraz iltifat edip, iceri girme imkani arayacagim dedi ve ilerledi.
Kapiya kadar geldi.
Kazayi hacet yapiyormus gibi elbisesini toparladi,i insanlar iceri girmisti.
Kapici seslendi ey Allah in kulu, girmek istiyorsan gir.
Kapiyi kapatacagim (cabuk ol)! dedi.
Ben de girdim ve (bir koseye) gizlendim.
Halk tamamen girince kapiyi kapatti.
Sonra da anahtarlari bir kaziga takti.
Ben (musait bir anda) kalkip anahtarlari alip kapiyi actim.
Ebu rafi evinde gece sohbeti yapiyordu.
Ve hususi bir koskte idi.
Sohbet arkadaslari dagilinca, yanina ciktim.
Her bir kapiyi acip girdikce iceriden uzerime kapadim eger halkin haberi olur da beni oldurmeye azmederlerse, ben ebu rafi i oldurmeden ona ulasamasinlar diye boyle yaptim.
Sonunda yanina kadar geldim.
Koskun ortasinda yer alan karanlik bir odadaydi.
Ancak, odanin neresinde oldugunu bilemiyordum ebu rafi diye seslendim kim o? dedi.
Sese dogru yoneldim.
Heyecan icerisinde bir kilic darbesi indirdim, ama bosa gitti.
Adam bir ciglik atti.
Hemen odadan ciktim.
Azicik bekleyip tekrar girdim, [sesimi degistirip, yardima gelmis gibi:] o ses de ne?
Ey ebu rafi dedim kahrolasi, odada biri var az once bana kilic vurdu dedi.(yerini iyice kesfetmistim), bir darbe daha indirdim.
Yaraladim, fakat olduremedim.
Sonra kilicin ucunu karnina sapladim, sirtina kadar dayandi.
Oldurdugumu anladim.
Geri donup, kapilari teker teker acmaya basladim.
Merdivene kadar geldim.
Ayagimi bastim.
Yere kadar ulastigimi zannettim.
Ay isigiyla aydinlik bir gecede dustum.
Bacagim kirildi.
Sarigimla sardim.
Sonra gidip kapinin onune oturdum.
Onu gercekten oldurdum mu, ogreninceye kadar bu gece kaleden disari cikmayacagim dedim.
Horozlar otunce, surlarin uzerinden olum ilan edildi.
Olum habercisi: hicaz ahalisinin tuccari ebu rafi in olumunu duyuruyorum! diye bagiriyordu.
Ben hemen arkadaslarimin yanina gittim zafer! dedim, Allah ebu rafi in canini aldi! resulullah (sav) a geldim, olup biteni anlattim.
Bana: uzat ayagini! buyurdular.
Ben de ayagimi uzattim.
Meshediverdi.
Sanki hicbir sey olmamis gibi hicbir rahatsizlik kalmadi.
Buhari, megazi, 16, cihad 155 hadis no : 4232 ravi: bera
Resulullah (sav), ebu rafi e bir heyet gonderdi.
Abdullah ibnu atik, geceleyin evine girerek, onu uyurken oldurdu.
Buhari, megazi, 16, cihad 155 hadis no : 4231 ravi: bera

Turkiye Cumhuriyeti Ordularina Mesaj

29 Ekim 1938

Ankara Hipodromunda yapilan resmi gecit toreninden once Basbakan Celal Bayar tarafindan okunmustur.

Zaferleri ve gecmisi insanlik tarihi ile baslayan, her zaman zaferle beraber uygarlik nurlarini tasiyan kahraman Turk ordusu!

Memleketini en buhranli ve zor anlarda eziyetten, felaketlerden, belalardan ve dusman isgalinden nasil korumus ve kurtarmis isen cumhuriyetin bugunku verimli devrinde de askerlik tekniginin butun modern silah ve araclari ile donatilmis oldugun halde gorevini ayni baglilikla yapacagina hic suphem yoktur.

Bugun, cumhuriyetin onbesinci yilini devamli artan buyuk bir rahatlik ve kudret icinde kavrayan buyuk Turk milletinin karsisinda kahraman ordu, sana kalpten tesekkurlerimi sunar ve bildirirken buyuk ulusumuzun ovunme duygularini da dile getiriyorum.

Turk vataninin ve Turkluk toplumunun san ve serefini, ic ve dis her turlu tehlikelere karsi korumaktan olusan gorevini her an yerine getirmeye hazir olduguna benim ve buyuk ulusumuzun tam bir inanc ve guvenimiz vardir.
Buyuk ulusumuzun orduya verdigi en son sistem fabrikalar ve silahlar ile bir kat daha kuvvetlenerek buyuk bir kendini feda etme ve yasamayi degersiz gormekle her turlu gorevi yerine getirmeye hazir oldugunuza eminim.
Bu inancla kara, deniz, hava ordularimizin kahraman ve deneyimli komutanlari ile subay ve erlerini selamlar ve ovgulerimi butun ulus karsisinda bildiririm.

Cumhuriyet Bayrami nin onbesinci yildonumu hakkinizda kutlu olsun.

Mustafa Kemal ATATURK
Ulus, 30.10.1938



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/










BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo LiteCoin URL:   LTtsCJ2mLUXLLs8v5US8w5zQeq66eakPtU

NameCoin URL       :  N7wbJyxqoueznDHu9tnu56y1V7B9P1Phs4
FeatherCoin URL     :  6rHGzeMefFvzqmBM5VNqmUziCxtga4wpDs
TerraCoin URL        :  1GQFs8GpaTXxoeTAsGmo56WNfYSZRy2mBD

PeerCoin URL         :  PMeBpz6X9RRLQxdFs5Jws5JwFec3Mzen8q6Twg





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder