25 Aralık 2017 Pazartesi

Şehitlerimizin sayıları.

Ben bu tabloyu nasıl okuyorum?
AKP iktidarı almış, açılımlara başlamış, askeri, jandarma ve polisi pasifsize etmiş.
Olaylar, şehitler ve yaralı sayıları 2005'e kadar hızla artmaya başlamış.
Sonra uzunca bir süre PKK kentlerde ve kasabalarda yığınak yapmaya başlamış, güvenlik güçleri ise binalarına hapsolmuş şekilde hedef olmuş.
Taaa ki, açılım sonlandırılana kadar.
2016 yılında şehit sayısı birden patlamış.
Bu açılımların bitmesine denk düşüyor.

Aslında bu rakamla orantılı miktarda da PKK'nın kayıpları var.
Bunlar önümde değil.
Kaç kat on kat mı, yirmi kat mı bilmiyorum.
Ama en az birkaç on bin belki kırk bin PKK imha sayısı olmalı diye tahmin ediyorum.
Boru değil, birkaç on bin insan evladı.
Yapacak bir şey yok.
Hani derler ya, demirden korkan trene binmez.
Bunlar da belli ki bu yola baş koymuşlar, o halde bunların başlarını almak şart olmuş.
Ama yine işler bu raddeye gelene kadar açılım maçılım PKK'ya ümit veren, hendekler kazmasına, tüneller açmasına, mühimmat yığmasına imkan veren AKP bunca Kürt gencinin ölümünden de elbette sorumludur.
Tıpkı ölen askerlerin sorumluluğunu taşıdığı gibi.

Her neyse, bu vakitten sonra ne olacak.
2017 rakamları yarı yarıya az.
Önümüzde 2018 var.
Bunun çok daha az olmasını bekliyorum.
Yeter ki, halen uygulanmakta olan GÜVENLİKÇİ! politikalardan taviz verilmesin.
Güvenlikçi politika lafını vurgulayarak manidan yaptım.
Bu aslında PKK sempatizanlarının lafıdır.
Bu sözle güvenlik güçleri bağlanacak, PKK salıverilecek.
Bunu arzu ediyorlar elbette.

Ancak, bölgede devlet güçlerinin ve T.C.(bakın bunu da manidar yazdım) yasalarının hakimiyetini sağlamadan hiçbir şey olmaz, olamaz, hatta OLMAMALI.
2018'de bu konuda ciddi şekilde ilerleme olmasını bekliyorum.
Bundan sonra ve hatta şimdiden halk devletin şefkatini görmeli.

Şefkat dediğimizde hemen akla halkın yasa dışı işlerine devletin müsamaha göstermesi geliyor ki, bu asla kabul edilemez.
Kaçak elektrik kullanımı ile mücadele, kaçakçılıkla mücadele, vergii kaçağı ile mücadele ve diğer her türlü yasa ve ahlak dış işle mücadele devam etmeli.

Ama ekonomik kalkınma, halkın moral ve motivasyonunu artıracak her türlü devlet aktivitesi hızlandırılmalı.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA      

22szt06a-ist-izm-ant-trb-ank
a45UyF587661-171226014919 Oraj Poyraz At Neomailbox 0raj.p0yraz@neomailbox.net
2017/12/26  04:30 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder