15 Kasım 2021 Pazartesi

MÜFTÜLÜK, ‘YOĞUN TALEP VAR’ DİYE EZAN SAATİNİ DEĞİŞTİRDİ!

Demek ki, bu olabiliyormuş.
Fakat bu orman çocukları nizah çıkarmak için on yıllardır çalışma saatleri ile Cuma namazını problem haline sokarlar.
İslamın özü böyle.

Dönelim tarihe bakalım.
Siyer ne diyor?
İslam'la müşerref olan Muhammedin ilk yaptığı şey Kabe'deki putları kırmak olmuştur.
Ulan elalemin putundan sana ne?
Kabe ve orada bulunan putlar üzerinde ne hakkın var?
Terbiyesiz, saygısız adam.

Ve putları kırılan Mekke'liler isyan eder.
Kızar, öfkelenir.
Öyle ya, onlarca kutsal olan şeylere hakaret edilmiştir.
Bir düşünün.
Bu gün Müslümanların putu olan Hacer-ül Esved kırılsa nolurdu?

Ve nankör kendisini mutlak ölümden kurtaran amcasına, her şeye karşın Müslüman olmayı kabul etmediğinden lanet ediyor.
Ve Müslümanları da yüzyıllardır amcası
Abdüluzza bin Abdülmuttalib'e lanet ettiriyor.
Tebbet suresinin kutsiyeti budur işte.

İşte konunu özü burada.
Amaç ikilik çıkarmak, kavga üretmek.
Evladı babaya, komşuyu komşuya düşman etmek.
Ve taaa o yıllardan bu yıllara, Müslümanlar başkalarının dinine, kutsallarına hakaret etmekte çok rahatlar.
Şimdi soruyorlar, batılılar neden İslam'dan korkuyor, rahatsız oluyor.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  



MÜFTÜLÜK, 'YOĞUN TALEP VAR' DİYE EZAN SAATİNİ DEĞİŞTİRDİ!

Manisa'da ilginç bir olay yaşandı. Müftülük, vatandaşların sabah ezanının daha erken okunması yönünde yoğun talebi olduğunu belirterek ezan saatini değiştirdi.

11 Kasım 2021

Manisa'da müftülük dikkat çeken bir karar aldı. Manisa Müftülüğü, vatandaşlardan gelen yoğun talep nedeniyle sabah ezanının imsak vaktinde okunması kararı aldıklarıın açıkladı.

Vatandaşların kış aylarında mesai saatlerine yetişme sorunundan dolayı sabah ezanının daha erken okunmasını istediği belirtildi.

Müftülüğün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada ise "Manisa Müftülüğü 15 Kasım'dan 1 Mart 2022 tarihine kadar imsak vaktinde sabah ezanını okuma kararı aldı" ifadelerini kullanıldı.

Manisa İl Müftüsü Mustafa Soykök, ise "Manisa'mızda kış aylarının gelişiyle birlikte yoğun bir talep oluştu. Daha önceki uygulamamızda sabah ezanı güneşin doğuşundan bir saat önce okunuyor, güneşin doğuşundan yarım saat önce de tüm camilerimizde sabah namazını kılmaya başlıyorduk" dedi.

https://www.aykiri.com.tr/muftuluk-yogun-talep-var-diye-ezan-saatini-degistirdi/16087/

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Uyuyan Düşünce, Bir Daha Uyumaz.

~CARLYLE~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kadin olsun, kitap olsun; cildine aldanmayip icindekilere bakilmalidir.

~Cenap sahabettin~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Insan sahip olduklarinin toplami degil; fakat henuz gerceklestirmeliklerinin, sahip olabileceklerinin toplamidir.

~JEAN POUL SARTRE~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Dal ruzgari affetmistir ama kirilmistir bir kere.

~Konficyus~

- - - - - - - - - - - - - - - -

JAZZ

Bu vapuru kacirirsam beni belki de cinnet basar
belki kanser olurum bu yil sinifta kalirsam
nobette uyursam eger kitaplarimi yakarlar
etimde sirpence cikar bu kizi alamazsam
bu isi bitiremezsem sehirden beni kovarlar
izin kagidim yanar konusacak olursam
bu senet bankalar kapanmadan
ruhumun rengini kapatmayacak olursa
olur kuyuya dusen cocuk
cocugun mercan saati catlar mutlaka
kosup haber vermeliyim
yetkili memura
bahar geliyor, ilerliyor yeminler
alnimi kapip getirmeliyim
denizi karsilamaya
kirlangicin kanadindaki kezzap
leylakta sIkIsan buhar icin
nabzimi bulmaliyim nerede bulacaksam
nabzimi cunku ben kasadan fis alarak
yagmuru, selvileri zor durumda biraktim

benim yongalarimdan yapildi bu celenkler
ben papatyalari simartmadim diye oldu
Mata Hari'ler casus, Al Capone'lar gangster
inmem gerek gozbebeklerimin altina
beynimin ortasina buzulmeliyim
genseyip kimildayabilirim oradan sonra
dum di dum
duridum dubida
kendi kalbimle kendi zamanim arasindaki sarkac
puskurtuyor beni dunyaya
birakiyorum zerreciklerime kadar emsin beni
Atlantik ve Pasifik ve bes kita
kosmam gerek
yetismem gerek yazgima
tutmam gerek, sormam gerek, bilmem gerek
esenlemem, kargislamam, irkitmem gerek nicin
nicin, nicin, nicin
kuyuya dusen cocuk nicin olmesin

~ISMET OZEL (1981)~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ömer Hayyam Bütün Dörtlükler [ 44. - 389 ]

Bir taş bulamazsın ki Doğu ovalarında
Küfretmesin bana da, benim zamanıma da
Yüz adım yürü bak, bir dertli insan görürsün:
Bunalmış, otura kalmış yolun kenarında.

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Yukarıya çekmediğiniz müddetçe kimseye tepeden bakmayın. "

~Jesse Jackson~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bütün umutIarım suya düştü.
Ama boğuImadıIar.
Çünkü onIara yüzme öğretmiştim.

~Sadece gülmece olsun diye~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Cuius regio, eius religio
Oyle prens, oyle din.
(halkinin dinine karar verebilen prensler icin)

~Latince Atasozleri~
OrajKalip


- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder