20 Kasım 2021 Cumartesi

ÜNLÜ EKONOMİST İKTİDARIN DEĞİŞECEĞİ TARİHİ AÇIKLADI

ÜNLÜ EKONOMİST İKTİDARIN DEĞİŞECEĞİ TARİHİ AÇIKLADI

Ekonomist Atilla Yeşilada, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a yönelik dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

7 Kasım 2021 Pazar - 17:33

Ünlü ekonomist iktidarın değişeceği tarihi açıkladı

Ekonomist Atilla Yeşilada, Sedef Kabaş'ın Youtube kanalında dikkat çekici açıklamalar yaptı. İlk seçimde AK Parti iktidarının kaybedeceğini düşündüğünü ifade eden Atilla Yeşilada, "Kusura bakmayın burası Sudan değil, böyle şeyler olmaz. O yüzden de paşa paşa ilk seçimde kaybedecek ve emekliye ayrılacak kendisi. Benim davam bu idi, şahsi olarak Erdoğan'a ya da AKP'ye karşı hiçbir düşmanlığım yok ama çektiğim son YouTube videosunda bunu anlattı. Burası gulugulu ekonomisi oldu" dedi.

BU SEÇİMİ HİÇBİR ŞEKİLDE KAZANAMAYACAKLAR

İşte, Ekonomist Atilla Yeşilada'nın dikkat çeken o sözleri şu şekilde:

"Eğer bu pandemi araya girmeseydi Erdoğan rejimi zaten çökecekti. İki yıllık bir süre kazandılar. Ama artık bundan sonra seçimi hiçbir şekilde kazanamayacakları gibi bazı Stockholm sendromuna tutulmuş muhaliflerin korktuğu gibi yok ordu gelecekmiş yok SADAT yola çıkacakmış falan... Kusura bakmayın burası Sudan değil, böyle şeyler olmaz. O yüzden de paşa paşa ilk seçimde kaybedecek ve emekliye ayrılacak kendisi. Benim davam bu idi, şahsi olarak Erdoğan'a ya da AKP'ye karşı hiçbir düşmanlığım yok ama çektiğim son YouTube videosunda bunu anlattı. Burası gulugulu ekonomisi oldu. Birisi kalkıyor sabah, o sabah nasıl hissediyorsa ona göre bir şeyler emrediyor ve herkes de sessizce, kimse ağzını açma cesareti görmeden, 85 milyon kişi bir kişinin kaprisleriyle idare ediliyor. Beni en çok kızdıran bu."

NASIL BU KADAR NET KONUŞABİLİYORSUNUZ?

"Nasıl bu kadar net konuşabiliyorsunuz?" sorusuna ise anket sonuçları ile yanıt veren Ekonomist Atilla Yeşilada, "Ben bütün yayımlanan anketleri alır ortalamasını çıkartırım. Yıl başından bu yana AKP ve MHP'nin oyları yüzde 8 düştü. Kararsızları dağıtmadan önce AKP'nin oyu yüzde 27, yüzde 16,5 civarında kararsız var. Ama anket şirketleri de bu kararsızlardan bıktı, ikinci üçüncü sorular vurarak temayüllerini anlamaya çalışıyor. Temayül anketlerine göre ise kararsızların çoğu AKP'den geliyor. Bunlar da AKP'ye oy vermezlerse Millet İttifakı'na oy vereceğini söylüyorlar. Bugün MetroPOLL bir tane daha yanıtladı. Türkiye ekonomisinin iyi yönetildiğini düşünenler yüzde 17 galiba. Karizma, ideoloji, bunlar palavra. Siyasetin tek bir temel prensibi vardır. Tencereyi kaynattığın kadar oy alırsın. Erdoğan tencere kaynatamadığı gibi 'Tencereyi kaynatamıyoruz' diyenleri azarlamaya çalışıyor" dedi.

https://www.yenicaggazetesi.com.tr/unlu-ekonomist-atilla-yesilada-akp-hukumetinin-gidecegi-tarihi-acikladi-485420h.htm

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Hayat kisa, sanat uzun, firsat fani, deneyim aldatici, muhakeme ise guctur.

~Hipokrates~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Deniz gibi mal kazan, fakat sen uzerinde gemi ol.

~Mevlana~

- - - - - - - - - - - - - - - -

İzmir Marşı-Japonca (İzmir Anime Opening イズミルアニメイントロ 日本語)

https://www.youtube.com/watch?v=Tzv9CsvHoRw

- - - - - - - - - - - - - - - -

Buzlucam

Camı kırmak çok kolay
Göğü hep göğertmek
Unu hiç acıtmamak
Çölü tez çimlemek
Er'i dişilemek
Piçi babalamak
Sonu ilklemek hemen

Zor olanı sen

~Metin Eloğlu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Mayıs'ta ölmüş dostlar için
Sadece ama sadece onlar için
İncelik olmalı kafiyelerimde
Gözyaşlarım gibi silahların üstünde
Ve tüm yaşayanlara
Değişse de rüzgarla
Ölüler adına orda bilensin dursun
O beyaz silahı pişmanlık duygusunun
Evli sözcükler yara almış sözcükler
Suçun basbas bağırdığı kafiyeler
Dibinde çıkararak acı bir hikayenin
Çifte su sesini küreklerin
Hem yağmur kadar adi
Parlayan bir cam gibi
Sanki geçitte ayna
Ölen çiçek bluzda
Çocuğun çemberle oynaması
Ayın ırmakta yansıması
Dolaptaki güve otu
Bellekteki bir koku
Kafiyeler kafiyeler orda duyarım
Kırmızı ısısını kanın
Bize hatırlatın bunu
İnsanlar kadar zalim olduğumuzu
Ve yüreğimiz gücünü yitirdi mi
Unutkanlık uykusundan uyandırın bizi
Sönmüş lambayı yakın yeniden
Yine ses gelsin boşalan kadehlerden
Ben hep şarkı söylemekteyim orda
Mayıs'ta ölen dostlarım arasında

~Louis ARAGON ~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Poetika

Yalnızlığı sevmiyorum
Yalnız kim ola ki
Kendim...
Kendimin kendini sevmiyorum
Kediler hariç...
Kahve ocakçısı olacaktım ben
Tuttum kavlimi
Yazdıklarımsa hep nafile
Hep nişanlı angaje ısloganlı
Can, diyorlar, bir kahve yap şu dümenin ağzına
Kallavi olsun\
İşte onun içinde de içim titreyerek
Cezvenizi sürüyorum ateşe

~Can Yücel~

- - - - - - - - - - - - - - - -

ALO RAİF ABİ HAYIRDIR İNŞALLAH\?
https://www.youtube.com/watch?v=PszH8nuN818


- - - - - - - - - - - - - - - -

Dibe vurmadikca cikis gerceklesmez.


- - - - - - - - - - - - - - - -

KILIBIK SIIR...
. . . . . .
Hic gelecek halim yoktu vAllahi,
Sizleri burada gordum de geldim.
Izinsiz cikamam, salmaz billahi,
Hanima tekmili verdim de geldim.
. . . . . .
Belaya sokamam garip basimi,
Biliyorum, takip eder pesimi,
Saglama alayim diye isimi,
Kayin valideme sordum da geldim.
. . . . . .
Gezip de gelecek carsi, pazari,
Uykuya yatacak ogle uzeri,
Kacmasin diyerek Yalan Ruzgari,
Saati basina kurdum da geldim.
. . . . . .
Razi degil gonlum bos oturmaya,
Ilk yildan basladim tursu kurmaya,
Alisti ellerim yaprak sarmaya,
Yemegi atese surdum de geldim.
. . . . . .
Sur dedim boyayi, takin altini,
Dolas gorumceni, ara eltini,
Islatirsa diye velet altini,
Sikica kundaga sardim da geldim.
. . . . . .
Iyisi, kotusu olmaz is istir,
Is ciksin elinden, isi yetistir,
Hazirlik gerekir, onumuz kistir,
Corabi, kazagi ordum de geldim.
. . . . . .
Tutturdum icimden yanik turkuyu,
Sildim tum raflari, orttum ortuyu,
Yikadim gomlegi, yaptim utuyu,
Haliyi, kilimi serdim de geldim.
. . . . . .
Gunu varmis gelen ayin ucunde,
Hazirlik basladi bilmem kacinda,
Islerim bitince huzur icinde,
Sazimi sirtima vurdum da geldim.
. . . . . .
Gel Rasim, derdini acma sen yada,
Basa gelmedik is olmaz dunyada,
Kazak erkek oldum gece ruyada,
Dusumu hayira yordum da geldim.

~Rasim KOROGLU~
OrajKalip


- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -



Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder