27 Şubat 2022 Pazar

ATATÜRK’ÜN TABLOSUNU ASMAYAN OKULLARI PAYLAŞTIĞI İÇİN HAPİS CEZASI İSTENDİ

ATATÜRK'ÜN TABLOSUNU ASMAYAN OKULLARI PAYLAŞTIĞI İÇİN HAPİS CEZASI İSTENDİ

Atatürk ve Türk Bayrağı fotoğrafı resmi bayramda okullara asılmayınca, "Milli mücadele; Cumhuriyet, Bayrak ve Atatürk düşmanlarıyla yürütülemez" diye eleştirdiği için hapis cezası ve idari ceza verilmek istenen Atatürkçü Öğretmen Barış Özer iki ayrı davayı da kazandı.

Atatürk'ün tablosunu asmayan okulları paylaştığı için hapis cezası istendi

27 Şubat 2022

TBMM Başkanı Mustafa Şentop, TBMM'nin kuruluşunun 100. yıl dönümü nedeniyle 23 Nisan'da tüm okullara, 'Türk Bayrağı ve Atatürk Fotoğrafı' asılmasını istedi. MEB de talebi 81 il milli eğitim müdürlüğüne bildirdi. Şentop' un memleketi Tekirdağ'da bazı okullar bu talimata uymadı. Eğitim-İş Tekirdağ Şube Başkanı Barış Özer tüm okulları tek tek gezerek, Atatürk ve Türk Bayrağı asmayan 8 okulu tespit etti. Sosyal medyadan okulların adını paylaşıp, "Milli mücadele; Cumhuriyet, Bayrak ve Atatürk düşmanlarıyla yürütülemez" diyerek, suç işlendiğini yazdı.

MAHKEMEDEN DÖNDÜ

Sözcü'den Sultan UÇAR'ın haberine göre, Okul müdürleri de Özer'i savcılığa şikayet etti. Savcılık, Özer hakkında 3 aydan 3 yıla kadar hapis istemiyle soruşturma açtı. Özer, suçsuz bulunup beraat etti. MEB'in açtığı idari soruşturmada Bakanlık Müfettişleri 'kınama' cezası istedi. Sonradan 'uyarı' cezası verilip, siciline işlendi. Bu kez de Özer, cezanın kaldırılması için Tekirdağ 1. İdare Mahkemesi'ne dava açtı. 1,5 yıl süren bu davalar sonunda mahkeme bu cezayı da kaldırıp, yapılanın sendikal faaliyet olduğuna hükmetti.

ATATÜRK'ÜN FOTOĞRAFINI İSTEMESELER DE ASACAKLAR

Eğitim-İş Tekirdağ Şube Başkanı Barış Özer, "Atatürk'ün ve Türk Bayrağı'nın neden asılmadığını sormanın suç olmadığı ve bayramlarda okullara asılmak zorunda olduğu artık çifte mahkeme kararıyla tescillendi. Hapis cezası davasından sonra idari soruşturmada verilen cezayla ilgili açtığım davayı da kazandım. Atatürk'ün fotoğrafını isteseler de istemeseler de asmak zorundalar" dedi.

https://www.gunlukbakis.com/ataturkun-tablosunu-asmayan/

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir insanin yasamindan daha degerli bir seyi yoksa, o insanin yasaminin da bir degeri yoktur.

~Rabindranahat tagore~

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Kendinize saygı duyun, sabırlı ve merhametli olun. Bunlarla, her şeyin üstesinden gelebilirsiniz."

~Jack Kornfield~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Babama...

Hayatta ben en çok babamı sevdim.
Karaçalılar gibi yardan bitme bir çocuk
Çarpı bacaklarıyla- Ha düştü, ha düşecek...
Nasıl koşarsa ardından bir devin,
O çapkın babamı ben öyle sevdim...

Bilmezdi ki oturduğumuz semti,
Geldimi de gidici hep, hep acele işi
Tifoyken başardım bu aşk oy'nunu,
Ohh dedim, göğsüne gömdüm burnumu...

En son teftişine çıkana değin
Koştururken ardından o uçmaktaki devin.
Daha başka tür aşklar; geniş sevdalar için
Açıldı nefesim, fikrim, canevim.
Hayatta ben en çok babamı sevdim...

~Can Yücel~

- - - - - - - - - - - - - - - -

A posteriori
Deneysel verilerden yola cikarak

~Latin Atasozu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Isteklerimizin bazilarini elde edememek mutlulugumuzun ayrilmaz bir sartidir.

~Bertrand russell~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Tarih, bir milletin kanini, hakkini, varligini hicbir zaman inkar etmez.

~K.Ataturk~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Naz

Gönlümün yok niyeti
Açılmak için sana.
Çektiğim eziyeti
Yüzümden anlasana

~Faruk Nafiz Çamlıbel~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Dum vivimus vivamus.
* * *
Hayattayken yasayalim.


- - - - - - - - - - - - - - - -

YARIN

birşeyler olacak yarın
duruşundan belli
kırdaki atların
bulutların koşuşundan belli
kazışından köstebeklerin toprağı

karıncaların telâşından belli
birşeyler olacak yarın
belki bir tomurcuk
belki bir ağacın düşen yaprağı
belki de bir çocuk

pek o kadar göremesek de uzağı
kuşların uçuşundan belli
birşeyler olacak yarın

~Bülent Ecevit~
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder