17 Şubat 2022 Perşembe

OĞLUNUN BOĞAZINI "RABBİME KURBAN ETTİM" KESEN BABA İÇİN AĞIRLAŞTIRILMIŞ MÜEBBET.

İçimden o kadar çok şey geçiyor ki!…
Bunları daha önce çok söylemiştim.
Artık ben dahi bıktım.
Din işte böyle bir şey.


Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  


OĞLUNUN BOĞAZINI "RABBİME KURBAN ETTİM" KESEN BABA İÇİN AĞIRLAŞTIRILMIŞ MÜEBBET.

14 Şub 2022 Oğlunun boğazını "Rabbime kurban ettim" diyerek kesen baba için ağırlaştırılmış müebbet hapis istendi, olayda boş bir araziye getirdiği 16 yaşındaki oğlunun boynunu kestikten daha sonra teslim olan babanın ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası istemiyle açılan davası devam ediyor.

Baba Yusuf A. verdiği ifadede, "Rabbim böyle uygun gördü bildiğim sadece bu.

Oğlumu Rabbime kurban ettim.

Uyuşturucu madde falan kullanmıyorum." dedi.


Geçtiğimiz sene Şubat ayında yaşanan korkunç olayda bir hastanede pansuman görevlisi olarak çalışan 42 yaşındaki baba Yusuf A. polis merkezine gitmiş ve "Teslim oluyorum, oğlumu öldürdüm" demişti.

İhbar üzerime polis ekipleri Miyesser Mahallesi mevkiinde 16 yaşındaki A.A.'yı evine gitmeye çalışırken bularak hastaneye kaldırdı.

Boğazı kesilen A.A. tedavi altına alındı.

Hastanede tedavisinin ardından iyileşen çocuk taburcu edildi.

KENDİSİNİ ÖLDÜRMEYİ DENEMİŞ

İfadesinde oğlunu öldürmek amacıyla boş bir alana getirdiğini söyleyen baba Yusuf A., olay gününden bir gün önce kendisini Allah'a adamak için kravat ile intihar girişiminde bulunduğunu kravatın kopması üzerine olayı gerçekleştiremediğini söyledi.

"TESLİMİYETİNİ GÖSTER"

Olayın yaşandığı zaman oğlu A.A.'yı Allah'a adak olarak adaması ve öldürmesi gerektiği talimatını aldığını bunun üzerine oğluna Filyos'a su doldurmaya gitmeyi teklif ettiğini belirten baba arabada giderken oğluna "Teslimiyetini göster" deyince A.A.'nın da bu teklifi kabul ettiğini aracı yol kenarına park ettiğini söyledi.

Boynuna vurduğu bıçak darbeleriyle oğlunun yere yığıldığını üzerini montla örttükten sonra öldüğünü düşünüp Allah'a olan adağını tamamladığını düşünerek olay yerinden ayrıldığını söyleyen baba yaptıklarından pişman olmadığını belirtti.

BABASINI KIRMAK İSTEMEMİŞ

umhuriyet Savcısının hazırladığı iddianamede babası ile ilişkilerinin çok iyi olduğunu söyleyen A.A.'nın; son dönemlerde babasının bazı değişik tavırları olduğunu ve onu kırmamak için ona inandığını söylediği bilgisi verildi.

Kendisine "Oğlum ben bir hiçim, her şey Allah'tan.

Benim bıçağım seni kesmez, bana inanıyorsun değil mi?" dediğini ve bunun üzerine araçtan inerek komutlarına uyduğunu söyleyen A.A., babasına güvendiğini ancak bir anda ensesini kestiğini gözleri kararınca yaralandığını anlattı.

Babasının olay yerinden ayrıldıktan sonra gücünü toplayarak yerden kalkarak evine gitmeye çalıştığını söyleyen A.A., polis olay sonrası polis ekiplerinin kendisini bulması üzerine hastaneye götürüldüğünü söyledi.

CEZAİ SORUMLULUĞU VAR

Adli Tıp Kurumunun baba için verdiği raporda muayenesinde herhangi bir akıl hastalığı ve zeka geriliği saptanmadığı, işlediği suçun anlam ve sonuçlarını idrak etme, herhangi bir akli arızanın içinde olduğunu gösterir tıbbi bulgu ve belgeye rastlanmadığı söylendi.

"KURBAN ETMEYE GETİRDİM"

Baba Yusuf A.,

"Oğlumu buraya Rabbime kurban etmeye getirdim.

Bildiğim bu.

Burayı öylesine seçtim.

Olayı sabah planladım.

Rabbim böyle uygun gördü bildiğim sadece bu.

Bıçağı kasaptan bugün aldım.

Kendime koç oğlumu Rabbime kurban ettim.

Uyuşturucu madde falan kullanmıyorum.

Rabbim böyle istedi.

Ben bir şey bilmiyorum.

En doğrusunu Rabbim bilir.

Ben öldürdüm diye karakola geldim.

Ben öldü biliyorum.

O yüzden karakola geldim"

dedi .

https://www.canlihaber.com/haber/9422488/oglunun-bogazini-rabbime-kurban-ettim-diyerek-kesen-baba-icin-agirlastirilmis-muebbet-hapis-istendi

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

ATATÜRK KAÇ YAŞINDAYDI?

https://www.youtube.com/watch?v=Qz94XUAAE-E


- - - - - - - - - - - - - - - -

ISTANBUL'U DINLIYORUM

Istanbul'u dinliyorum gozlerim kapali;
Once hafiften bir ruzgar esiyor;
Yavas yavas sallaniyor
Yapraklar agaclarda;
Uzaklarda, cok uzaklarda
Sucularin hic durmayan cingiraklari;
Istanbul'u dinliyorum gozlerim kapali.

Istanbul'u dinliyorum gozlerim kapali;
Kuslar geciyor derken,
Yukseklerden suru suru, ciglik ciglik.
Aglar cekiliyor dalyanlarda;
Bir kadinin suya degiyor ayaklari;
Istanbul'u dinliyorum gozlerim kapali.

Istanbul'u dinliyorum gozlerim kapali;
Serin serin Kapali Carsi,
Civil civil Mahmutpasa,
Guvercin dolu avlular.
Cekic sesleri geliyor doklardan,
Guzelim bahar ruzgarinda ter kokulari;
Istanbul'u dinliyorum gozlerim kapali.

Istanbul'u dinliyorum gozlerim kapali;
Basinda eski alemlerin sarhoslugu
Los kayikhaneleriyle bir yali,
Din lodoslarin ugultusu icinde
Istanbul'u dinliyorum gozlerim kapali.

Istanbul'u dinliyorum gozlerim kapali;
Bir yosma geciyor kaldirimdan,
Kufurler, sarkilar, turkuler, laf atmalar.
Birsey dusuyor elinden yere,
Bir gul olmali;
Istanbul'u dinliyorum gozlerim kapali.

Istanbul'u dinliyorum gozlerim kapali;
Bir kus cirpiniyor eteklerinde;
Alnin sicak mi, degil mi, biliyorum;
Dudaklarin islak mi, degil mi, biliyorum;
Beyaz bir ay doguyor fistiklarin arkasindan
Kalbinin vurusundan anliyorum
Istanbul'u dinliyorum...

~Orhan Veli KANIK~

- - - - - - - - - - - - - - - -

"Büyüme, güçsüzlüklerimizi kabul etmeye başladığımızda başlar."

~Jean Vanier~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Eğer trafikte şerit değiştirirseniz, eski şeridiniz şimdi bulunduğunuzdan daha hızlı akar.
(Bu hep böyledir)

~Değişkenlik Kuralı -favorim 1~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kabiliyet
. . . . . .
Affedilmez hata

~LEHCET'UL HAKAYIK (GERCEKLERIN DILI)~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Evlilikte başarı yalnız aranan kişiyi bulmakta değil aynı zamanda aranan kişi olmaktır.

~Foster Wood~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ömer Hayyam Bütün Dörtlükler [ 343. - 389 ]

Şu senin benim dediğimiz toprak neyimizdir
Birkaç günlük cennetimiz cehennemizdir
Bugün su içtiğin şu testi toprak olunca
Mezarına atılır belki bir gün, kim bilir.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ask dunyanin en tatli mutlulugu ile en derin acisindan yaratilmistir.

~Bailey~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Rivâyet olunduğuna göre, Sıddîka-i müşârün-ileyhâ bir kere ufak bir yastık, bir şilte almıştı. Üstünde hayvan resimleri vardı.
Resûlullah salla`llahu aleyhi ve sellem bunu görünce kapının önünde tevakkuf buyurdu da içeri girmedi.
Âişe radiya`llahu anhâ bu sırada Resûlullah`ın yüzünde şiddet âsârı sezdim de:
- Yâ Resûla`llah
Şu yastığın burada işi nedir\? buyurdu. Ben:
- Yâ Resûla`llah
- Bu sûretlerin sâhibleri kıyâmet gününde muhakkak azâb olunurlar.
Ve bu kimselere tahakküm ve ta`ciz yollu : tasvîr ettiğiniz bu hayvanları haydi diriltiniz bakalım\? denilir, dedi.
Yine Resûlullah:
Şol bir ev ki, içinde sûretler vardır, artık o eve Melekler girmez, buyurdu.

~Sahih Buhari 980~
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder