17 Şubat 2022 Perşembe

NACİ BEŞTEPE*: ÇARŞAMBA İĞNELERİ


NACİ BEŞTEPE*: ÇARŞAMBA İĞNELERİ

-*TÜRK VATANDAŞI

HAKARET

"6 yaşında çocuk evlenebilir" diyen Nurettin Yıldız'ı eleştiren gazeteci Zafer Arapkirli'ye "hakaret" davası açıldı.

Adam tüm çocuklara ve millete hakarete etti çıt çıkmadı…

HEDEF

AKP 2011'de 25 bin dolar olarak açıkladığı 202 milli gelir hedefini 2013 hedefi olan 12 bin dolara düşürdü.

AKP başarır!…

ÜMMET

RTE parti kuracağını açıklayan Babacan'a "ümmeti bölmeyin" demiş.

Milletin cumhurbaşkanı mı? Ümmetin baş imamı mı?…

KADI

İlahiyatçı Cemil Kılıç "Başörtüsü İslami gerektir ancak ilahi emir değildir" dediği için savcılık dava açmış.

Cumhuriyet kadısı…

YATIRIM

Seçim döneminde ziyaretçileri çoğaltılan ve TRT'den mesajı yayımlatılan Öcalan'ın kardeşine ziyaret izni verilmedi.

Seçim için yatırım dönemi bitti…

BAHÇELİ

Kılıçdaroğlu S-400 füze sisteminin alınmasına desteğini açıkladı. Aynı gün Bahçeli "S-400 istemeyenler HDP-CHP diye nutuk attı.

Acil yardım…

AB

AB Doğu Akdeniz'deki petrol-doğal gaz aramalarımızı haksız ilan ve tehdit etti.

Bahçesindeki kulübede yıllarca beklemeye razı olunca o da kendini efendimiz sanır tabi…

ATIN

İşsiz sayısı 4.2 milyona ulaştı.

Damat 2.5 milyona iş bulunacak mı demişti? 2.5 milyon kişi daha işsiz kalacak mı demişti?

TUTUN

Bütçe açığı yıllık hedefi ilk altı ayda aşıldı.

Damat yine gemide mi?…

BİRLİK

RTE 15 Temmuz "milli birlik ve dayanışma" konuşmasına Kılıçdaroğlu'na sataşarak başladı.

Bununla olmaaaaaaz…

YÜREK

Kılıçdaroğlu FETÖ darbesi konusunda RTE'yi sorgulayacak cesur yürekli bir savcıya gereksinim olduğunu söyledi.

Mumla değil projektörle aranmalı…

SABETAYİST

TSK'dan atılma dinci Akit yazarı Vehbi Kara "Nerede halkı aşağılayan ve rakı içen bir devlet görevlisi görürseniz bilin ki; bu kişi yüzde elli ihtimal ile bu menfaat grubunun üyesi veya esiridir. Kendisi Yahudi inancı taşıdığı ve Yahudi ismi de olduğu halde Türk gibi görünür. "

Tencerenin dibi kara karalamacı karanın her yeri kara…

ÖMER HAYYAM'DAN;

Benden Hayyam'a selam söyleyin demiş Peygamber;

Sözlerimi yanlış anlamışsa çiğlik eder:

Ben şarabı herkese haram etmiş değilim ki

Hamlara haramdır doğru ama olgunlar içer…



-*Naci Beştepe

1972 yılında Kara Harp Okulu'ndan topçu subayı 1981 yılında Kara Harp Akademisi'nden kurmay subay olarak mezun olmuştur. Kara Harp Okulu ve KKTC Güvenlik Kuvvetleri'nde karargah subaylığı SOFYA'da kara ataşeliği Sarıkamış'ta tabur komutanlığı KKK Genel sekreterliği ve Maltepe Askeri Lisesi K.lığı görevlerini takiben 1998'de tuğgeneralliğe yükseltilmiştir.

Tuğgenerallikte; 34. İç Güvenlik Tugay(Patnos) K.lığı KK Eğitim Okullar Daire Başkanlığı KK Loj. K.lığı Kurmay Başkanlığı yapmıştır. 2003'te yükseltildiği tümgenerallikte; Kara Harp Akademisi ve Sahra Sıhhiye Okulu ve Eğitim Merkezi (Samsun) K.lıkları yapmış 2007 yılında kadrosuzluktan emekli edilmiştir.

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

PTT BUYRUN?

https://www.youtube.com/watch?v=cEJIuVG-nHA


- - - - - - - - - - - - - - - -

ZOOSLAND : COK SEVDIM BIR ZAMANLAR, SEVIYORUM YINE DE

Cok sevdim bir zamanlar, seviyorum yine de
Alip basimi gitmeyi yollar boyunca
Seyretmek bir bozkir aksamini camindan bir otobusun
Masal sehirlerini gecerken hizla

Cok sevdim bir zamanlar, seviyorum yine de
Urpertili, simsicak tenini kadinlarin
Salmak serin sulara govdemi
Dusup gitmek ardina siirin ve askin

Cok sevdim bir zamanlar, seviyorum yine de
Varoldugumu dusunmeyi, urpererek..
Karanlik bir odada kucuk bir cocuk gibi
Yagmurdan ve yalnizliktan urperek

Cok sevdim bir zamanlar, seviyorum yine de
Dusuncemi genis ve sonsuz olanla birlestirmeyi
Hircin ve ele gecmezce atilgan
Uysal ve usulcacik benim olan seyi...

Cok sevdim bir zamanlar, seviyorum yine de
Ve hep sevecegim beynim ve tenim varoldukca bu dunyada
Piril piril olani, her zaman bir guz diriliginde
Degismez ve degisken olani sonsuzca...

~ATAOL BEHRAMOGLU
Eylul 1978~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kapitalizmin doğal ahlaksızlığı, nimetleri adaletsiz paylaşmasıdır; sosyalizmin doğal faziletiyse sefaleti eşit paylaşmasıdır.

~Winston Leonard Spencer-Churchill,
(d.30 Kasım 1874 Oxfordshire - ö.24 Ocak 1965, Londra)
Britanyalı devlet adamı.~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Cok bilenin cok derdi olur.

~Lessing~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ömer Hayyam Bütün Dörtlükler [ 275. - 389 ]

Yıkık bir saray bu dünya dedikleri;
Gece ve gündüz atlarının durak yeri;
Yüz Cemşit den arda kalmış bir dünya bu:
Yüz Behram kendinin sanmış bu gökleri.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ufak seyler, ufak beyinli insanlari etkiler.

~B.DISRAELI~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir Lahzam

Aynadaki aksim, gölgem, bir de ben.
Var mıdır, yok mudur onlar sahiden\?
Aşina değiller çektiklerime;
İçlerinden biri gelse yerime.

Ben bir gölge olsam, yahut bir hayal,
Onlar gibi hissiz, onlar gibi lal.
Olsa bütün ömre bedel bir lahzam;
Var görünsem, onlar gibi yok olsam

~Cahit Sıtkı Tarancı~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ben Doğmadan Önce

Denizlerden gel
Durup bakmak için gel
Dönüp gitmek için gel
Güvercin göğsü gibi,
Sevincim, ağarmış sevincim benim.

Ha aşkın dikeni, ha ölümün dikeni
Elimde bildik ağustos böceği
Kızgın bir ekvator hayvanı gibi.

Tarlalardan gel
Bir koşup bir durarak
Peşinde bir çift arı
Toz içinde bir güneş,
Sevincim, kocamış sevincim benim.

Ve bütün savaşımlara katıldım
Gözlerimdeki cesetlerdi ağırlığım
Bakırla turunç ağacından bir karışım.

Tahta bir köprüden gel
Bize benzer akarsu bazen
Küçük bir andır sonsuzluk
Ben doğmadan önceki mevsim,
Sevincim benim, kutsanmış sevincim.

~Melih Cevdet Anday~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Buyuk ve tarihi olaylari ancak buyuk milletler yasayabilir.

~K.Ataturk~
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder