28 Şubat 2022 Pazartesi

ŞEYH SAİD’İN TORUNU İSTANBUL’DA KONUŞTU: ATATÜRK İÇİN SKANDAL SÖZLER


ŞEYH SAİD'İN TORUNU İSTANBUL'DA KONUŞTU: ATATÜRK İÇİN SKANDAL SÖZLER

Vatan haini Şeyh Said'in torunu Abdulillah Fırat, İstanbul'daki bir konferansta konuştu. Fırat, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e hakaret etti.

26 Şubat 2022

İstanbul'da Avesta Yayınları tarafından İsmail Beşikçi Vakfı salonunda düzenlenen, "Hareketinden 97 yıl Sonra Şeyh Said Efendi ve İlk Defa Yayımlanan Kitapları" konulu panelde, Şeyh Sait'in torunu, Refah Partisi eski milletvekili Abdulillah Fırat konuştu.

ATATÜRK'E HAKARET ETTİ

Odatv'de yer alan habere göre torun Abdulillah Fırat konuşmasında dedesi Şeyh Sait'ten övgü ile söz ederken, Atatürk'e "Stalin gibi kıyımlar yaptı" diyerek hakaret etti.

Şeyh Sait'in yanındakilere, "Benim ejderham Mustafa Kemal'dir. O gelecek ve bize büyük zulüm yapacak" dediğini öne süren torun Abdulillah Fırat, Irak'ın kuzeyindeki Peşmerge yönetiminin elebaşı Mesut Barzani'nin babası Molla Mustafa Barzani'nin Şeyh Sait'in yolundan gittiğini iddia etti.

ŞEYH SAİT'İN TORUNU: "HAYALİ BAĞIMSIZ KÜRDİSTAN"

Şeyh Sait'in "bağımsız bir Kürdistan" ideali olup olmadığı şeklindeki bir soru üzerine ise Abdulillah Fırat, "Şeyh Sait ırkçı değildi ancak elbette bağımsız bir Kürdistan İslam Devleti hayali ve arzusu vardı" diye konuştu.

https://www.aykiri.com.tr/seyh-said-in-torunu-istanbul-da-konustu-ataturk-icin-skandal-sozler/20335/

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Benim hayalimdeki aşk, iki insanın birbirini sahiplenme duygusundan çok daha öte bir şey.

~Friedrich Wilhelm Nietzsche
(d. 15 Ekim 1844 - ö. 25 Ağustos 1900)
Ahlâk ve değerler sisteminin kuruluşuna yönelik bir temel çerçevesinde
çağının kültür, din ve felsefe görüşlerini eleştiren nihilist Alman düşünür, filolog~


- - - - - - - - - - - - - - - -

SEHRIN USTUNDEN GECEN BULUTLAR
. . . . . .
Bakip imreniyorum akinina
Sehrin ustunden gecen bulutlarin,
Belki gidiyorlar yakinina
Ruyamizi kusatan hudutlarin.
Evler, agaclar, sular, ben bu an
Sanki bulutlarla bir, akiyoruz;
Onlarin hevesine uyaraktan
Cenup ufuklarina bakiyoruz.
Biz de hafif olsaydik bir ruzgardan,
Yer alsaydik su bulut kervaninda,
Guzele\?e ve Yeni\?ye dogru kosan
Bu sonrasiz gidisin bir yaninda;
Daglara, denizlere, ovalara
Uzansaydik yagarak iplik iplik
Tohumlari susamis tarlalara
Bahar, golge ve yagmur goturseydik.
Bakip imreniyorum akinina
Sehrin ustunden ucan bulutlarin.
Gidiyor, gidiyorlar yakinina
Ruyamizi kusatan hudutlarin.

~Ahmet Muhip DRANAS~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ses..

Uyandım ki ses içinde kalmışım
Yüzüm gözüm ağzım burnum ellerim
Aralanan deniz kapısının sesi bu
Silkelenen güneş tavuğunun sesi
Diş rengindeki halatın gıcırdayan sesi
Ağaç biçimindeki ses borusunun,
Yarınki buğdayın, devinen kemiğin,
Tarihsel bileğin, direncin sesi bu
Oynaşan arabanın, kucaklaşan atların.
Baktım güneşte soğumuş karanfil gibi mavi
Bir yapı işçisinin kulağındaki kalem gibi güzel
Yağmurda ıslanmış namlu gibi yeğin
Serçe kanadı değmiş çamaşır ipi gibi esrik
Okul bahçesinde dolaşan güvercinler gibi
Kıyıda öpülen dudak, yağmurda öpülen dudak gibi
Gölgelere sokulan yüksüz dakikalar gibi
Kutsal oyuncaklar gibi.

~Melih Cevdet Anday~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Rigor mortis
Olum katiligi (Butun dillerde adli tipta halen kullanilan bir terim)

~Latin Atasozu~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Gercek dost, arkadasinin kusurunu gorunce onu uyarir. Fakat bu kusurlari baskalarina aciklamaz.

~Imam Safi~

- - - - - - - - - - - - - - - -

POST PARALI DÖNEM...

https://www.youtube.com/watch?v=IVB50-dfJg8


- - - - - - - - - - - - - - - -

Bir insana onu sevdigini hissettirirsen, onun gozunde senin disindaki her sey deger kazanir.

~Charles Bukowski - Pis Morugun Notlari ~

- - - - - - - - - - - - - - - -

GONDERMESIZ MEKTUPLAR
I
Sesini allp gittin
ve bakip durdum boSluGuna
ayak izlerin silinmedi
sevmenin yollarInda

DUpedUz yalnlzlikti biraktlGin
Yalnlz deGilsin desen de

Hala bUyUmedim ben aSkbebesiyim
dUSlerim yeniyetme klz CocuGu
herkes uyurken geleceGim yalinayak

Ayni Sehirde
duvarlar keser yolumu
koSup sanlmak iCin karSida bekle
CUnkU bir kuStur aSk

Peki ya sen\? .

Bir erkek nasll sever
bUtUn gerekliliklerin UstUne baslp
gelir mi
tepeden tirnaGa aSk
GeCit yok
yola Ciksan da
(Komutan emretmeden olmaz)

Bir Sairi sevme diyecektim
ateSin susturdu beni
aSk bir vatan hainidir

Sana ulaSsam
orada mlsln\?
Akdenizde bir adada
oradaylm ben de

ASkl bOlsen aSk Clkar
istemem baGlmslz federal bile

Iki ayrl hUcrede
sessizce sevnlek
(Bu bir ihanettir
isyanln kuSaGina)

II

Adin
bir dUGUm iCimde
COzUyorum onii
ruh aGrllarl, aSk nObetleri sIk1a5tI
sevinCli bir Sey deGilse seviSmek
neye yarar\?
Bir dilekCe yazmallylm
(Arzuhalim malumdur)
OzlediGim iCin geCiS izni verilmesi
Sayrl bir CiCek
OlUyor
silahlar Cevrildi UstUne
-ArabOlgede tutuklandi aSk
itiraE etti bir kaClk olduGunu

III

HiCbir Sey bilmesem de .
her Seyi biliyorum
aSk slnlrtanlmaztik tannsldir
. dUSUmde seni gOrdUm
aci bir tat, kargaSa
hastalandlGlnl sOylemiStin,unutmadlm
Cevrende hep kadinlar olsa da
bende Ol OlUrsen
Olme
OlUrUm

IV

Korkuyorum
tUkenirse diye bu yasak umut
ateSin kUllenmesi kaClnllmazdir
Ben bir Cilglnim Cikar gelirim

Pek ya sen\? -

Bir gOnUlCallclsi
kadinkalbiCalarkuSu

Beni azad etsen
nereye giderim

Dilimi kim anlar
taSrali kiz sevdaslni

UCup gitsen
ne yaparlm\?

Korkuyorum
haberin yok

V

Ben yalnlzca SUr yazanm
bir aSk olursa SUr gibi olur
olursa Cllgin olur
taSkln olur, rUzGar olur
olursan sen olursun
ancak sen ben olursun

VI

KUf kokulu bir hUcrede ,
karmakarlS bir yumaGlm
Burasi Berlin deGil
Bekleme beni

Ben de bekliyorum beni beklememeni

Bizi wrsalar
geriye ne kallr

Vurulursa aSk wrulur
Cllginin tekidir o

Ikimizin adresi ayni adres o1saydI
VII
BugUn umutsuz gUnUm
hiCbir kuwet birleStiremez BirleSmiS Milletleri
Milletler var oldukCa

BanS istiyorum
kadinla erkek arasinda

Bir habel olsun uCuramaz misin\?
kadin gibi sevnlek var iSin ucunda

VIII

Ya1nIzIm .
Oyle Cok senim ki Oyle Cok ya1nIzim
Oyle Cok Cocuk
Oyle Cok kadln
Oyle Cok Sair

Bir CiCeGim, kapandlm
yalniz sana aCar sevincim
Yalnlzim

IX

Seni bana bOlseler
beni sana
sonuCta biz kallnz

Ben oturur SUr yazarlm
yamp dururum yaninda

Senin yanin ben olsaydim
Benim yanim sen o1saydIn

BirleSip biz olurduk
X

GeCiS izni yok
aslinda umut1ardIr izi silinen
Ozlemlerle Cekilen gUnler hUzne dOnUStU
Beni bekleme
ObUr hUcresinde acinin

ASka geCit yok
(Ordumuz en bUyUk gUvencemizdir
Bu gece ylldlzlara baktlm hep
sen de bakarsin diye belki

UlaSti randew haberin
bir baSka Ulkede
bir baSka zaman

Ama ben bekleyemem ki
zaman adli san yllan
klvranlr durur iCimde

Ertelenmez Ozlemlere dUStUm
bugUn gOrmeliyim seni

Herkese sOyleyeceGim seni sevdiGimn
barikattaki polislere bile
herkese sOyleyeceGim yasak adlnl

YUrUyUp g Gim sonra
bir kedi klliGlnda

Bekle beni
kucaGina al
TUrkCe miyavi diyeceGinl sana

XI

Sana dokunmak iCin
Once bir kaGlt kalem gerekir
sonra umut
sonra gOzyaSi

Sana nasil dokunulur\?

YUksek binalara Ciklp
bana doGru bak
seni sevdiGimi gOrUrsUn
baSka hiCbir Sey
(Bu aSk tarihsel bir hatadir)

XII

Tarih bana bir Berlin ai
onu kucaklamak istiyorum
koSmak ve koSmak
onu bulmak kalaballklarda
yUz derece aSkla
kawSmak ona

Beni ona, onu bana kat
Tarih bana bir Berlin al

XIII

Yurdum,
seni en Cok bu aSkta duydum
Seni ve onu sevdiGimi
gOzya51arImla yazdi tarih

Bizi aylrdllar
yUreGim en gerCek belgedir

Onu bana
beni ona gOmUn
birgUn kavuSmazsak

SevmiSlerdi desin mezar taSl
tarih sevmedi sevenleri

Tarih,
seni kimler sevsin\?


- - - - - - - - - - - - - - - -

ESKILER ALIYORUM
. . . . . .
Eskiler aliyorum
Alip yildiz yapiyorum
Musiki ruhun gidasidir
Musikiye bayiliyorumSiir yaziyorum
Siir yazip eskiler aliyorum
Eskiler verip musikiler aliyorumBir de raki sisesinde balik olsam

~Orhan Veli KANIK~
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder