17 Şubat 2022 Perşembe

KIYTIRIK ARAP İLÇELERİNDE KAPI KAPI DOLANIP PARA DİLENİYOR!

KIYTIRIK ARAP İLÇELERİNDE KAPI KAPI DOLANIP PARA DİLENİYOR!

AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, iki günlük resmi ziyaret için Birleşik Arap Emirlikleri'nin (BAE) başkenti Abu Dabi'ye giderek çeşitli anlaşmalar imzaladı. "Yeni bir dönem başlatıldığını" ifade eden Erdoğan'ın BAE hamlesini yorumlayan TELE1 Genel Yayın Yönetmeni Merdan Yanardağ, "Yap işlet devret ile her yeri beşli çeteye peşkeş çektikleri için artık kaynak yok. Kıytırık Arap ilçelerinde kapı kapı dolanıp para dileniyor" dedi.

16 Şubat 2022

TELE1'de yayınlanan 18 Dakika'da gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulunan Gazeteci Merdan Yanardağ, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın BAE ziyareti hakkında konuştu. Yanardağ, "Yap işlet devret ile her yeri beşli çeteye peşkeş çektikleri için artık kaynak yok. Kıytırık Arap yerlerine… Bir dönem Osmanlı'nın ancak sancağı, yani ilçesi durumunda olan Arap şeyhliklerine gidip kapı kapı dolaşarak para dileniyor" diye konuştu.

"Ama kendi halkının sağlığı için cimri ve sorumsuz davranıyor. 300'ü aşkın ölüm bir alarm halidir" diyen Yanardağ, Covid-19 kaynaklı ölümlere dikkat çekerek ülke genelinde yeterli önlem alınmadığına da dikkat çekti.

CANLI YAYINA NEDEN EVDEN KATILDIĞINI AÇIKLADI

Öte yandan canlı yayına neden evden katıldığına ilişkin kendisine birçok soru geldiğini belirten Merdan Yanardağ, bu konuya ilişkin de açıklama yaptı. PCR testinin negatif çıktığını ifade eden Yanardağ şöyle konuştu:

"Ben Covid değilim sadece bir şüphe var. Çevremde çok yakınımdaki insanlar pozitif olduğu için tedbiren kendimi iki gün için kapattım. Kendi çapımda bir karantina uygulamaya çalışıyorum. Bu nedenle evden katılıyorum. Ayrıca yaptırdığım PCR testi de negatif çıktı. Umuyorum ki yarın sabah test yaptırıp akşam tekrar stüdyoda olacağım. TELE1 zaten çok sınırlı bir kadroyla bıçak sırtında yayın yapıyor. İşimiz çok, basın özgürlüğü mücadelesinde üzerimize düşen görev çok fazla. Aşırı tedbirli davranıyoruz ama Türkiye'nin en büyük talihsizliği AKP döneminde bu salgına yakalanmasıdır"

https://www.gunlukbakis.com/kiytirik-arap-ilcelerinde/

--

- - - - - - - - - - - - - - - -

Dargınlık

Ve susmak
Bir denizin çekildiği
Bir rüzgarın kesildiği
Anlaşılınca

Boştur konuşmak
İlk iskele
Kurtuluş
Yanaşılınca

Ne selam, ne veda
Felaket bir vapur
Çık hemen
Bir yağmur serin, ince.

~Behçet Necatigil~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Matematik ne neden soz ettigimizi, ne de soyledigimiz seyin dogru olup olmadigini bilmedigimiz bir konudur.

~Bertrand Russell~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kucuk kararlari akil ile, buyuk kararlari ise kalp ile almak gerekir.

~H.JACKSON BROWN~

- - - - - - - - - - - - - - - -

BEDELLİ ASKERLİK

https://www.youtube.com/watch?v=3_R-KMZe46k


- - - - - - - - - - - - - - - -

BÜYÜK HÜKÜMET BÜYÜK AÇILIM BÜYÜK CEST

https://www.youtube.com/watch?v=kNig3MdrRSc


- - - - - - - - - - - - - - - -

Insanlara beklediklerinden fazlasini ver ve bu isi yaparken kibar ol.

~Anonim Nasihat~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Her dakika övülmek isteyen bir Tanrıya inanamam.

~Friedrich Nietzsche~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Kuşkusuz ki en büyük ön yargı; etrafımızdaki herkesi insan sanmamızdır...

~Charles Bukowski Sözleri / Heinrich Karl Bukowski / Bilge Sözleri~

- - - - - - - - - - - - - - - -

HER SEYI BIRDEN ISTEMEK

O kitabi da okudum bitirdim
Hani o genc kizin beni unuttugu
Bir ara fena halde fikrindeydim
Dudagindaki nem gozundeki bugu
Durmadan hayal degistiriyorduk
Cetrefil bir hayat herkesin koktugu
Kaderlerimiz kalindi sevinclerimiz cabuk
Yasamadan dagiliyor yarisindan cogu
Erteleyip durduk suc ortakligimizi
Asil mutlulugun icinde bulundugu
Bazi ben yanlistim o yanlisti bazi
Cunku gecikmenin agir yorgunlugu
Yanlidigimiz herseyi birden istemekti
Istegi gerceklestirmez istegin yogunlugu
Ihtiyac baska bir boyuta gecmekti
Devreden cikarip gereksiz sorumlulugu
Tekrar los yalnizliklarin en dibindeyim
Sararmis yapraklarin usulca savruldugu
Kopruler yikildi artik kendimleyim
Parmak uclarimda olumun soguklugu

ATTILA ILHAN
================== ....................................
Herşeyi yak.....

Beni yak, kendini yak, herseyi yak.
Bir kivilcim yeter ben hazirim bak
Ister op oksa istersen oldur
Ask icin olmeli ask o zaman ask.

Seni icime cektim bir nefeste
Yuregim tutkluu gogsum kafeste
Yanacagiz ikimizde ateste
Bir kivilcim yeter hazirim bak
Ask icin olmeli ask o zaman ask.

Beni yor hasretinle sevginle yor
Sevgisizlik ayriliktan daha zor
Diledigin kadar acit canimi
Yoklugunda varliginda yetmiyor.

Allahim allahim
Ateslere yuruyorum
Allahim aci ile
Ask ile buyuyorum

..................................
My country
I felt you deepest in this love
history wrote it with my tears
that I love you and him

They separated us
my heart is the most genuine document

Bury me to him
him to me
if one day we don't get to come one

Let the tombstone say they had loved
History didn't love those who loved

History,
and who should love you\?

~Nese YasIn~
OrajKalip

- - - - - - - - - - - - -
a45UyF587661
- - - - - - - - - - - - -

Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur-gundem@googlegroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur-gundem+subscribe@googlegroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : 0raj.p0yraz@neomailbox.net  /  oraj.poyraz@openmail.cc
Grup Sayfamiz : https://groups.google.com/g/ozgur-gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/
Özgürlük adam, henüz yeni kurdum.

Siyasi iktidarın sürekli yasakladığı, polisiye önlemler ile gizlemeye çalıştığı şeyleri burada biriktireceğim.

Videolar, resimler, makaleler falan.
:
http://insulaelibertatis.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder